• Even een ramble topic :3

    Ik keek net naar het 'Afgestudeerd topic' en nu heb ik toch wel spijt dat ik vanuit het begin niet met Gymnasium ben doorgegaan.
    Ik werd erg gepest op Havo en hoger en aangezien de scholen gesplitst werden en ik niet zonder mijn vrienden kon in de pauze ben ik toen Vmbo-t gaan doen.
    Ik had erna nooit motivatie om iets af te maken, dus heb ik 2 mbo-opleidingen verpest. Nu weet ik eindelijk wat ik wil en dat blijkt een universitaire studie te zijn, dus moet ik op z'n snelst nog 4 jaar wachten voor ik eraan kan beginnen, dusja, nu heb ik wel spijt van mijn keuzes vroeger. (cat)
    dus dit is even een waarschuwing voor al jullie ongemotiveerde mensen out there. :'D


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Ghehe, ja ik heb ook zo'n probleem...

    Ik had een te groot vakkenpakket, dus ik mag mijn HAVO examen in twee jaar doen. (Speciaal onderwijs).
    Maar nu haat ik mijn school, de leerlingen en leraren en de manier van lesgeven en heb ik echt spijt dat ik niet drie vakken heb weg gedaan, zodat ik een normaal HAVO-pakket had en ik nu weg kon...


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ja, ik, hoi :\
    Ik zat op het gymnasium, waar ik nu, als alles goed ging, na de vakantie naar de zesde zou gaan. Ik ga volgend naar naar de VAVO voor Havo 4 als het goed is. yay.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    aw dat is kut, maar nu weet je tenminste wel wat je wil. Wat wil je uiteindelijk gaan doen dan?
    Ik heb zelf ook anderhalf jaar een opleiding voor niks gedaan. :( (of nouja, ik heb wel mn propedeuse gehaald maar toch was het zonde van mn tijd)


    As travars

    Fiyero schreef:
    aw dat is kut, maar nu weet je tenminste wel wat je wil. Wat wil je uiteindelijk gaan doen dan?
    Ik heb zelf ook anderhalf jaar een opleiding voor niks gedaan. :( (of nouja, ik heb wel mn propedeuse gehaald maar toch was het zonde van mn tijd)


    Vervelend is dat hè, dat had ik dus ook 2 jaar :'D
    Ik wil Japanse taal en cultuur studeren, aangezien dat het enige is wat mijn interesse heeft weten vast te houden sinds ik 11 was, al het andere wat ik heb 'geprobeerd' was meer in een opwelling gekozen.

    IKR.
    Hoewel het bij mij meer richting de omgekeerde volgorde gaat.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ben niet ongemotiveerd, maar lui. (cat)
    Voor dit jaar heeft het niet echt iets uitgemaakt (ik ga over van vwo 5 naar 6) maar ik hoop niet dat ik daardoor mijn eindexamen verpest.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ivan schreef:
    IKR.
    Hoewel het bij mij meer richting de omgekeerde volgorde gaat.


    Hoe bedoel je de omgekeerde volgorde?

    Morgue schreef:
    (...)

    Vervelend is dat hè, dat had ik dus ook 2 jaar :'D
    Ik wil Japanse taal en cultuur studeren, aangezien dat het enige is wat mijn interesse heeft weten vast te houden sinds ik 11 was, al het andere wat ik heb 'geprobeerd' was meer in een opwelling gekozen.

    Omg, waar ga je het studeren? Ik ben dat namelijk ook van plan.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    :Y) Geen last van -gayhand.
    Ik pak altijd de hooogste richting wiskunde (wat dus 8uur is) en dan kan ik nog zien naar waar ik ga... (burgerlijk/industrieel) ingenieur, iets in de wetenschappen, iets anders. Het kan voor mij dan allemaal.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Luhan schreef:
    (...)
    Omg, waar ga je het studeren? Ik ben dat namelijk ook van plan.


    Maastricht (: maar daar moet ik dus nog 3 jaar voor wachten ;( en dan in Leien studeren, nadat ik daar m'n propedeuse gehaald heb.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 14:39 ]

    Mehh, ik voel mij aangesproken (cat) Maar ja, ik weet ondertussen ook wat ik wil: géén wiskunde en géén wetenschappen... Dus vanaf volgend jaar komt het hopelijk wel goed (: Als mijn examens goed waren, ten minste.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Awhh.. dat is wel echt kut.
    Maar wat ik je wel na moet geven is dat ik het wel tof van je vindt dat je wel gewoon voor de universitaire opleiding gaat. Je bent dan in het verleden soms wat te makkelijk geweest, maar dat zet je nu dan wel gewoon echt recht.

    Kijk, ik heb nu alleen de beslissing genomen om het myp/tto niet af te maken en naar het gewone vwo te gaan. Maar dat heeft gewoon geen effect op mijn toekomst aangezien ik waarschijnlijk gewoon Fast Lane English kan doen op die school waardoor ik alsnog hetzelfde/hoger niveau Engels heb. En dat was het enige voordeel aan het tto. En voor de rest doe ik nog steeds NT met dus alle exacte vakken, wiskunde B, Geschiedenis en Filosofie. Dus ik kan echt nog alles..


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik, hoi!
    Ik ga van VWO3 naar HAVO4 maar ik zit daar niet echt mee..(clown)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Morgue schreef:
    (...)

    Vervelend is dat hè, dat had ik dus ook 2 jaar :'D
    Ik wil Japanse taal en cultuur studeren, aangezien dat het enige is wat mijn interesse heeft weten vast te houden sinds ik 11 was, al het andere wat ik heb 'geprobeerd' was meer in een opwelling gekozen.


    woow. Dat is interessant!


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Quiescent schreef:
    Awhh.. dat is wel echt kut.
    Maar wat ik je wel na moet geven is dat ik het wel tof van je vindt dat je wel gewoon voor de universitaire opleiding gaat. Je bent dan in het verleden soms wat te makkelijk geweest, maar dat zet je nu dan wel gewoon echt recht.

    Kijk, ik heb nu alleen de beslissing genomen om het myp/tto niet af te maken en naar het gewone vwo te gaan. Maar dat heeft gewoon geen effect op mijn toekomst aangezien ik waarschijnlijk gewoon Fast Lane English kan doen op die school waardoor ik alsnog hetzelfde/hoger niveau Engels heb. En dat was het enige voordeel aan het tto. En voor de rest doe ik nog steeds NT met dus alle exacte vakken, wiskunde B, Geschiedenis en Filosofie. Dus ik kan echt nog alles..


    Dankje! en vwo is alsnog heel goed, dus ik weet zeker dat het met jou wel goedkomt (:

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 14:40 ]