• Tien jongeren[17-21] die allemaal zijn bedrogen, mishandeld en erger, door hun geliefde. Vertrouwen, dat ze moeilijk kunnen krijgen in anderen. Nachtmerries en waan ideeën die maar blijven komen.

    Ze hebben zich ingeschreven voor een kamp die je helpt met die dingen te vergeten en je oude leven weer op te pakken, dat je weer in liefde kunt geloven en blij kunt zijn met iemand.



    Regels;

    #Liefde tussen personen[M+M V+V M+V] in het kamp is toegestaan
    #Dramascenes mogen
    #16+ is toegestaan
    #Zelfmoord pogingen mogen[maar je persoon moet het wel overleven]
    #Chantage mag

    #Bestuur alleen je eigen personage
    #Minimaal 2 regels schrijven, NIET minder
    #Maximaal 2 personages per Q account
    #Alleen TrueKlainer maakt nieuwe topics aan

    ............................................
    Jongens; [Max 5]

    TrueKlainer || Flynn Sasha McClaire
    Kaien || Ivan McCall
    Kaien || Scott Jefferson
    Jaimyhoi || Jonathan Grey



    Meisjes; [Max 5]

    BlueHope || Mira Anna Dianta Hope
    xIbiMalik || Felicia Kiara Mancini
    Sunbaked || Gereserveerd
    Rechazame || Lana Skylina Parker
    LovelyLonely || Flower Adriana Drea

    Begeleiders;

    TrueKlainer || Alené Candles

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 23:33 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Scott Jefferson

    Het was bewoog. Ik keek eventjes en zag dat het door de voeten kwam van Felicia. 'Ik ook, ik heb echt geen idee wat ik moet verwachten,' zei ze en ik zuchtte eventjes. Ik wist het niet. Psychologische gesprekken? Spelletjes? Of mogen we het lekker zelf uit zoeken? Ik dacht weer verder na, wat als dit gewoon nog steeds een truc was en dat iedereen erin was getrapt? Ik trok mijn knieën op en deed daar mijn armen om heen. Wat als.. Ik zuchtte eventjes. 'It's killing me,' mompelde ik zachtjes. 'Ik wil het weten.'

    Ivan McCall

    De vreemde jongen had zich voorgesteld als Jonathan. Ik knikte lichtjes en wou mijn naam zeggen, maar Flynn was mij voor. 'Weet je dat ze hier een zwembad hebben, hij is best groot,' zei hij en ik ging weer overeind. 'Echt waar?' vroeg ik verbaasd. 'Zwembad had ik wel verwacht. Anders had jij net geen zwembroek aan, maar groot? Klinkt goed.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jonathan Grey
    'Een zwembad?' vraag ik verbaasd. 'Daar wist ik niets van.. Gaan jullie erheen?' ik wist niet zo goed wat ik moest doen. Er zouden wellicht wel vraagteken komen over het litteken dat over mijn zij liep, maar ik zou gewoon zeggen van een skateboard ongeluk.. Niet dat dat waar was. Maar de waarheid zou ik zeker niet vertellen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Felicia Mancini

    Even leek hij diep na te denken en toen trok hij zijn knieën op, zijn armen deed hij er omheen. 'It's killing me, ik wil het weten.' mompelde hij zachtjes. Ik beet op mijn lip, ik kon er nooit tegen als jongens zich ongemakkelijk voelde, en als het leek of ze verdrietig waren. 'Ik ook.' zei ik zachtjes en ik richtte mijn blik weer op het water. 'Het komt wel goed denk ik.'


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Flynn Sasha McClaire

    "Echt waar? Zwembad had ik wel verwacht. Anders had jij net geen zwembroek aan, maar groot? Klinkt goed." "Een zwembad?" Ik knikte op bijde.
    "aar wist ik niets van.. Gaan jullie erheen?" Ik kijk Jonathan aan.
    "Ik kom er net vandaan, het is nu best koud, maar wel lekker." Ik richt me weer op Ivan. "Tja, groot, eh denk twintig bij twaalf en halve meter?" Zeg ik schouder ophalend.
    Ik weet het niet.
    Ik krijg jeuk op mijn borstkas, zie dat heb ik dus altijd als ik een shirt of zo aan heb, dan gaat het zo erg jeuken. O fijn, mijn rug ook nog.
    Ik probeer zo goed als kan te krabben, maar het lukt niet. En als ik het te hard doe, doet het pijn. Ik zucht een keer.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Scott Jefferson

    'Ik ook,' zei ze zachtjes. Ik zweeg. 'Het komt wel goed denk ik,' zei ze en ik haalde mijn schouders lichtjes op. 'Ik denk het wel,' zei ik zachtjes, al waren mijn gedachten er helemaal niet mee eens. Ze dachten nog steeds dat dit één of ander grap was. Een grap van meneer Delacruz.

    Ivan McCall

    Ik keek ze beide eventjes aan toen ze praatte. Vragend keek ik naar Flynn die aan het krabben was. De littekens jeukte vast. Ik zal er maar niks over vragen. 'Klinkt groot,' zei ik met een klein glimlachje. 'Ik heb alleen nog geen zin in koud water,' voegde ik er nog met een lachje aan toe.


    [Ik ga trouwens zo op bed.. Word moe xd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jonathan Grey
    'Jeukende littekens?' vraag ik aan Flynn. 'Dat is zwaar irritant altijd.' ik wist niet wat ik precies ging doen. 'Ik denk niet dat ik ga zwemmen, ik ga maar even rondlopen ofzo?' en dan sta ik op. 'Ik zie jullie later wel,' zeg ik. 'of niet.' mompel ik erachteraan. Ik werd zowat depressief van deze plek. Ik liep buiten wat rond, en zag ergens een jongen en een meisje zitten. Een meisje. Ik wilde me gelijk al omdraaien, maar ik wilde niet laf zijn. Ik ging er echter ook niet op af, ik ging gewoon een eind bij ze vandaan zitten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Felicia

    Het klopte niet, dit allemaal niet. Wat hij zei, hij dacht iets heel anders volgens mij. 'Waar zit je mee?' vroeg ik uiteindelijk. Meteen had ik er spijt van. 'Sorry, ik snap als je dat niet wilt vertellen.' zei ik toen. Ik zei altijd alles zonder er ook maar over na te denken. Iets stoms, maar wat gewoon een gewoonte was van mij.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Scott Jefferson

    'Waar zit je mee?' vroeg Felicia. Ik stond versteld van haar vraag. Ik liet toch niet merken dat ik ergens mee zat? Ik keek haar eventjes aan. 'Sorry, ik snap als je dat niet wilt vertellen,' zei ze daarna en een klein glimlachje sierde mijn gezicht. 'Het geeft niet,' zei ik maar ten slotte en keek weer naar het water. 'Ik hou het alleen liever voor mijzelf,' voegde ik er zachtjes aan toe. 'Dat is het beste.'

    [Trusten mensen ;d Ik ga xd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Flynn Sasha McClaire

    "Klinkt groot. Ik heb alleen nog geen zin in koud water." Zegt Ivan met een lachje. Ik schudde even mijn hoofd, met een lachje.
    "Jeukende littekens?" Hoor ik Jonathan vragen, mijn lach verdwijnt.
    "Dat is zwaar irritant altijd." Zegt hij dan. "Ik denk niet dat ik ga zwemmen, ik ga maar even rondlopen ofzo? Ik zie jullie later wel. Of niet." Zegt hij en loopt weg.
    Ik kijk naar Ivan met een vragende blik. "Of niet?" Ik schud even mijn hoofd.
    "Ik moet zo hard praten, mag ik bij je gaan zitten?" Vraag ik dan.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Ik reageer morgen x]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Fnx ben niet moehoeee D:]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Ik ben echt totaal nog niet moe :3 maar ik zal zo ook wel uiteindelijk naar bed toe moeten :3]

    Jonathan Grey
    Ik verveel me dood als ik alleen maar zit te zitten. Ik loop terug naar de kamer, en trek dan toch maar mijn zwembroek aan. Flynn en Ivan zitten samen, maar ik let niet eens op ze. Ik houd mijn arm gewoon tegen mijn zij zodat het litteken niet te zien was, en dan pak ik een handdoek vanuit de kast.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Holy crap ik heb veel gemist O.o. Ben trouwens zo werken, kan in me pauze reageren denk]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Ik zeg wel, ik ben s'middags even weg -oordoppen halen- en heb s'avonds een verjaardag]

    Ivan McCall

    Flynn had eventjes zijn hoofd geschud met een lachje. Ik glimlachte naar hem. 'Jeukende littekens?' vroeg Jonathan aan hem. Ik keek nog steeds een beetje naar Flynn en zag dat zijn lach verdween. Geen leuk onderwerp voor hem, leek me logisch. Blij dat ik er niet om had gevraagd. 'Dat is zwaar irritant altijd. Ik denk niet dat ik ga zwemmen, ik ga maar even rondlopen ofzo? Ik zie jullie later wel. Of niet,' zei hij verder en liep weg. Ik trok een wenkbrauw op. 'Of niet?' zei Flynn. Ik keek hem eventjes aan. Ik haalde mijn schouders op. 'Ik moet zo hard praten, mag ik bij je gaan zitten?' vroeg Flynn. Ik dacht eventjes na. Zo hard praatte hij toch niet? Ik haalde lichtjes mijn schouders op. 'Van mij mag je,' zei ik met een klein glimlachje. Niet veel later zag ik Jonathan. Even later had hij een zwembroek aan. Zijn ene arm hield hij straks tegen zijn zij aan. Beetje vragend keek ik hem aan. Zal wel goed wezen, niet veel later was hij al weer weg. 'Die niet veel later klopt niet echt,' zei ik met een klein mager lachje. 'Het is later en we zagen hem.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Flower

    Ik loop geïrriteerd de taxi uit.. Ik weet ik ben veel te laat, boeiend. Ik doe dat nooit meer. Ik zou eigenlijk met een bus moeten reizen, maar toen ik hoorden dat we fockig 15 uur moesten reizen was de pret er gou van af. En dus ging ik gewoon maar met het vliegtuig. Nu ben ik een dag te laat. Ik klop op de deur met de taxi man naast me. Hij draagt al mijn 5 koffers. Welcome to my live. My live as a bitch