• Tien jongeren[17-21] die allemaal zijn bedrogen, mishandeld en erger, door hun geliefde. Vertrouwen, dat ze moeilijk kunnen krijgen in anderen. Nachtmerries en waan ideeën die maar blijven komen.

    Ze hebben zich ingeschreven voor een kamp die je helpt met die dingen te vergeten en je oude leven weer op te pakken, dat je weer in liefde kunt geloven en blij kunt zijn met iemand.



    Regels;

    #Liefde tussen personen[M+M V+V M+V] in het kamp is toegestaan
    #Dramascenes mogen
    #16+ is toegestaan
    #Zelfmoord pogingen mogen[maar je persoon moet het wel overleven]
    #Chantage mag

    #Bestuur alleen je eigen personage
    #Minimaal 2 regels schrijven, NIET minder
    #Maximaal 2 personages per Q account
    #Alleen TrueKlainer maakt nieuwe topics aan

    ............................................
    Jongens; [Max 5]

    TrueKlainer || Flynn Sasha McClaire
    Kaien || Ivan McCall
    Kaien || Scott Jefferson
    Jaimyhoi || Jonathan Grey



    Meisjes; [Max 5]

    BlueHope || Mira Anna Dianta Hope
    xIbiMalik || Felicia Kiara Mancini
    Sunbaked || Gereserveerd
    Rechazame || Lana Skylina Parker
    LovelyLonely || Flower Adriana Drea

    Begeleiders;

    TrueKlainer || Alené Candles

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 23:33 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Flynn Sasha McClaire

    "Ik hoef dit maar een keer te horen, en dat was net. Vanaf nu, hoef je het aan mij, nooit meer te vertellen." Zegt Ivan met een bekakte stem.
    "Ze heeft geen weet." Zegt hij dan. "Die mensen denken alles te weten, maar de weten niets." Hij zuchtte even.
    "En toen begon ze over mijn kont. Achternazitten of zo. Ik moest rust nemen en nadenken."
    Ik kijk naar hem. "Nou, volgens mij willen ze dat je alles eruit perst tot je niet meer kan. Wedden?" Ik leg mijn hoofd weer neer.
    "Ze wachten gewoon net zo lang tot je het wel vertelt, ik weet het zeker."


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ivan McCall

    'Nou, volgens mij willen ze dat je alles eruit perst tot je niet meer kan. Wedden? Ze wachten gewoon net zo lang tot je het wel vertelt, ik weet het zeker.' zei hij en ik knikte. 'Ik durf te wedden dat er na die gesprekken een boel mensen zijn met zelfmoordneigingen,' mompelde ik zachtjes. 'Zelfs de plafond kan niet meer helpen!' riep ik uit en stak mijn handen in de lucht.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Flynn Sasha McClaire

    "Ik durf te wedden dat er na die gesprekken een boel mensen zijn met zelfmoordneigingen." Goh, meen je dat?
    "Zelfs de plafond kan niet meer helpen!" Roept Ivan uit en steekt zijn handen in de lucht.
    "Dus jij hebt ook niets gezegd?" Vraag ik dan en kijk ook naar het plafond.
    Alles blijft maar door mijn hoofd gaan nu, op dit moment. Ivan heeft gelijk, het plafond helpt niet.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ivan McCall

    'Dus jij hebt ook niets gezegd?' vroeg hij en ik was even stil. 'Ik wou dat ik niks had gezegd,' mompelde ik zachtjes. 'Ik heb niet alles gezegd, daar hoopt ze wel op. Mij zie je alleen niet weer dat hutje in gaan,' mompelde ik verder. 'Waar denk je dat die douche voor was?' Ik ging een beetje omhoog en keek naar Flynn.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Flynn Sasha McClaire

    "Ik wou dat ik niks had gezegd. Ik heb niet alles gezegd, daar hoopt ze wel op. Mij zie je alleen niet weer dat hutje in gaan." Mompelt Ivan.
    "Waar denk je dat die douche voor was?" Ik kijk op en zie dat Ivan op hetzelfde moment naar mij kijkt.
    "Om er vanaf te zijn? Het te vergeten?" Ik kijk hem aan en haal mijn schouders op. Ik weet het niet.
    Ineens krijg ik een waanbeeld, ik zie niet Ivan maar Gregory zitten en hij staat op, hij komt naar me toe. "Ga weg!" Roep ik en pak het kussen en gooi die richting 'Gregory.'
    Ik sla mijn handen voor mijn ogen en verwacht klappen.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ivan McCall

    'Om er vanaf te zijn? Het te vergeten?' zei hij. Hij keek mij aan en haalde zijn schouders op. Ik knikte lichtjes. Al hielp het nooit. Een klein beetje, maar oké. 'Ga weg!' riep Flynn opeens. Ik keek om mij heen. Had hij het tegen mij? Ik kreeg een kussen tegen mijn gezicht aan en keek verbaasd naar Flynn. 'He wat?' zei ik verbaasd. 'Waarom moet ik weg?' vroeg ik en ik ging helemaal overeind zitten.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Flynn Sasha McClaire

    Ik kijk door mijn vingers als ik geen klappen krijg.
    "He wat? Waarom moet ik weg?" Hoor ik.
    Ik zie nu geen Gregory meer die voor me staat maar Ivan, die recht op zijn bed zit.
    "W- Nee je hoeft niet weg!" Zeg ik snel. "Het eh- Het was niet tegen jou." Stamel ik.
    Dit soort beelden heb ik vijf keer in een week, en telkens word ik bang.
    Ik ga aan de rand van mijn bed zitten en laat mijn gezicht in mijn handen rusten. Ik haat dit!
    "Sorry." zeg ik dan tegen Ivan.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ivan McCall

    'W- Nee je hoeft niet weg!' zei hij snel. Ik keek hem vragend aan. 'Het eh- Het was niet tegen jou,' stammelde hij. Mijn blijk werd vragender. Hij ging op de rand van zijn bed zitten en liet zijn gezicht in zijn handen rusten. 'Sorry,' zei hij en ik krabde lichtjes aan mijn achterhoofd. 'Tegen wie had je het dan?' vroeg ik voorzichtjes. Al was de kans groot dat hij het niet wou vertellen. Blijkbaar mocht hij diegene niet.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Flynn Sasha McClaire

    "Tegen wie had je het dan?" Vraagt Ivan, ik kijk op.
    "Tegen diegene die mij overal voor dwong." Zeg ik en laat me weer op het bed zakken en draai me met mijn rug naar Ivan toe. "Ik heb waanbeelden..." Zeg ik dan en staar naar de muur.
    Ik stop met vertellen, ik vind dat ik als genoeg gezegd heb.
    Ik trek mijn benen op.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ivan McCall

    'Tegen diegene die mij overal voor dwong,' zei hij. Leek ik op hem? Flynn liet zich op bed zakken en lag met zijn rug naar mij toe. 'Ik heb waanbeelden..' zei hij. Ik keek hem eventjes aan. Ik pakte zijn kussen op en liep aarzelend naar hem toe. 'Ik.. Ehmm..' begon ik en ik leg de kussen bij hem neer. 'Heb je.. iets nodig?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ik moet gaan, weet niet hoalaat ik terug ben.]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Oké, dag dag]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Flynn Sasha McClaire

    "Ik.. Ehmm.." ik schrok even toen ik iets voelde.
    "Heb je... Iets nodig?" Hoor ik Ivan vragen.
    Ik schudt mijn hoofd. "Slaap denk ik." Zeg ik zacht.
    Ik denk dat het pas vroeg in de middag is, maar ik snak naar slaap.
    Wat wil je anders na zo een lange busreis.
    Een zucht ontsnapt.

    [En ik ga nog niet, mijn ouders weten echt niet wat ze willen hé omg]

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 13:54 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Haha XD]

    Ivan McCall

    Hij schudde zijn hoofd. 'Slaap denk ik,' zei hij zacht en ik knikte lichtjes. 'Dan ga je toch lekker slapen?' zei ik vriendelijk. Ik bleef nog eventjes staan voordat ik terug ging naar mijn eigen bed. 'Ik denk dat slapen goed is.' Ik ging liggen en keek weer naar het plafond. 'Best een boel gebeurd vandaag.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Flynn Sasha McClaire

    "Dan ga je toch lekker slapen? Ik denk dat slapen goed is." Hoor ik Ivan zeggen.
    "Best een boel gebeurd vandaag." Zegt hij dan.
    Ik knikte, alleen ik denk dat het niet echt zichtbaar is.
    Ik sluit mijn ogen en zeg niets meer. Ik wil nergens aan denken, nu.
    Veel vertrouwen in deze plek hier heb ik niet, maar ik ben gewoon zo van de kaart dat het me allemaal niets kan schelen op dit moment.
    En ik pieker weer, en leg mijn hand onder mijn wang en ga iets ontspannender liggen.

    [en nu ga ik wel xd Niet -,-]

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 14:01 ]


    Ich liebe dich 27.12.23