• Tien jongeren[17-21] die allemaal zijn bedrogen, mishandeld en erger, door hun geliefde. Vertrouwen, dat ze moeilijk kunnen krijgen in anderen. Nachtmerries en waan ideeën die maar blijven komen.

    Ze hebben zich ingeschreven voor een kamp die je helpt met die dingen te vergeten en je oude leven weer op te pakken, dat je weer in liefde kunt geloven en blij kunt zijn met iemand.



    Regels;

    #Liefde tussen personen[M+M V+V M+V] in het kamp is toegestaan
    #Dramascenes mogen
    #16+ is toegestaan
    #Zelfmoord pogingen mogen[maar je persoon moet het wel overleven]
    #Chantage mag

    #Bestuur alleen je eigen personage
    #Minimaal 2 regels schrijven, NIET minder
    #Maximaal 2 personages per Q account
    #Alleen TrueKlainer maakt nieuwe topics aan

    ............................................
    Jongens; [Max 5]

    TrueKlainer || Flynn Sasha McClaire
    Kaien || Ivan McCall
    Kaien || Scott Jefferson
    Jaimyhoi || Jonathan Grey



    Meisjes; [Max 5]

    BlueHope || Mira Anna Dianta Hope
    xIbiMalik || Felicia Kiara Mancini
    Sunbaked || Gereserveerd
    Rechazame || Lana Skylina Parker
    LovelyLonely || Flower Adriana Drea

    Begeleiders;

    TrueKlainer || Alené Candles

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 23:33 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [O.. hmm. Dan pas ik mijn stukje wel even aan :Y)

    AANGEPAST ;)]

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 15:08 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ivan McCall

    'Ik 18,' zei Flynn en ik knikte lichtjes. Waarschijnlijk was ik hier de oudste. De begeleiders dan niet meegerekend. Zo'n sterk gevoel had ik gewoon. 'Waar kom je vandaan?' vroeg Flynn. Ik keek hem met opgetrokken wenkbrauw aan. Hij was wat ontspannender gaan zitten. Gaf ik zo'n uitstraling? Ik glimlachte eventjes en keek weer naar het plafond. Dat was positief, toch? 'Ik kom uit een huis,' antwoordde ik, vlak daarna kwam Jonathan binnen. Hij had zich omgekleed en ging op zijn bed liggen. Eventjes keek ik er naar, maar al gauw keek ik weer naar het plafond.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Flynn Sasha McClaire

    "Ik kom uit een huis." Antwoorde Ivan. Verder niets.
    "Ja? Ik ook." Zeg ik dan en kijk hem aan.
    Wilde hij het gewoon niet zeggen of wat anders?
    Ik zie hem naar het plafond kijken. Ik kijk ook. "Interessant?" Vraag ik dan als ik naar de witte verf kijk.
    Ik vind het er maar saai uitzien, terwijl de rest van de zaal er wel goed uitziet.

    [Ik moet straks weg, mijn oma gaat weer niet goed, en ik moet alvast, voor dat het echt is, afscheid nemen]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Felicia Kiara Mancini
    'Ben je een begeleider?' vroeg hij toen hij me vragend aan keek. Snel schudde ik mijn hoofd en haalde daarna beledigd mijn wenkbrauwen op. 'Nee, gelukkig niet. Waarom denk je dat?' zei ik toen. Hoezo dat? Kwam ik over als begeleider of iets? Alleen omdat ik zei dat hij het kon zeggen als er iets was? Helpen was dus ook al niet meer toegestaan.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Ahwww Sterkte Kelly <3]

    Ivan McCall

    'Ja? Ik ook,' zei hij en ik moest eventjes lachen. Het kwam er gewoon zo raar uit. Als of je uit hetzelfde dorp kwam of zo. 'Interessant?' vroeg hij. Ik keek hem eventjes aan en zag dat hij naar het plafond keek. Ik haalde mijn schouders lichtjes op. 'Best wel rustgevend eigenlijk,' zei ik met een klein glimlachje en keek omhoog. 'Thuis zaten er allemaal vlekjes op.'

    Scott Jefferson

    Ze schudde haar hoofd en keek mij best wel beledigend aan. Oeps. 'Nee, gelukkig niet. Waarom denk je dat?' vroeg ze en ik haalde mijn schouders lichtjes op. 'Ik weet het niet,' zei ik en ik keek weer naar het water. 'Het is gewoon raar dat je er naar vroeg. Ik kan dat niet echt. Ik heb zo mijn eigen problemen. Ik kan die van een ander er niet ook bij hebben,' zei ik en ik krabde lichtjes aan mijn hoofd. 'Niet beledigend bedoeld of zo, maar ik wil me nu eventjes niet zorgen gaan maken om een ander. Dan klap ik helemaal uit elkaar.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Dank je :}]

    [klik for shoes Er komen er meer aan.]

    Flynn Sasha McClaire

    "Best wel rustgevend eigenlijk. Thuis zaten er allemaal vlekjes op."
    Ik lachte even hoofdschuddend. "Muggen, spinnen?" Vraag ik grinnikend.
    Ik kijk ook naar het plafond, hij heeft gelijk, het is best rustgevend.
    "Jonathan, vind jij het plafond ook zo rustgevend?" Vraag ik dan aan hem, ik kijk zijn kant op.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Ik zal zo ff kijken ;d Ben mijn rpg personage story aan het bijwerken]

    Ivan McCall

    'Muggen, spinnen?' vroeg hij grinnikend. Ik haalde mijn schouders lichtjes op. 'Jonathan, vind jij het plafond ook zo rustgevend?' vroeg hij en ik moest eventjes lachen. 'Wat moeten die begeleiders straks wel niet denken?' vroeg ik met een lachje en bleef naar het plafond krijgen. 'Nog even en ze zien ons voor drie jongens aan die stoned zijn en naar het plafond staren.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ klik klik klik Geen zin om er meer te doen, komt wel xd]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Jonathan Grey
    Ik staar al een tijdje naar het plafond als ik Flynn hoor vragen:
    'Jonathan, vind jij het plafond ook zo rustgevend?' en ik hoorde Ivan eventjes lachen. 'Wat moeten die begeleiders straks wel niet denken? Nog even en ze zien ons voor drie jongens aan die stoned zijn en naar het plafond staren.' ik vroeg me af of ik sarcastisch, nep of niet zou reageren. Maar ik besluit voor normaal te gaan:
    'Thsjaa, het is wit.' zeg ik dan, wat best dom klinkt. 'En als ze denken dat ik stoned ben, vind ik het helemaal best. Dan heb ik tenminste een reden om rare dingen te zeggen.' en ik leun een beetje overeind, steunend op mijn onderarmen. 'De rest van de kamer ziet er wel oke uit, maar als ik naar het plafond staar, dan denk ik gewoon aan niets. En dat is precies wat ik wil.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Flynn Sasha McClaire

    "Wat moeten die begeleiders straks wel niet denken?" Ik kijk naar Ivan en haal mijn schouders op.
    "Nog even en ze zien ons voor drie jongens aan die stoned zijn en naar het plafond staren." Ik lach om hoe hij het zegt, en hij blijft ook echtn aar het plafond kijken.
    "Ja, zeggen ze straks dat we verkeerd zitten." Grinnik ik.
    Ik zie het al voor me joh! Dat wij weggebracht worden naar de afkickkliniek whahaa.
    "Thsjaa, het is wit." Zegt Jonathan. Goh... "En als ze denken dat ik stoned ben, vind ik het helemaal best. Dan heb ik tenminste een reden om rare dingen te zeggen." Okee, dat vodn ik eigelijk best nergens op slaan. Ik kijk naar Ivan met een blik van wtf. "De rest van de kamer ziet er wel oke uit, maar als ik naar het plafond staar, dan denk ik gewoon aan niets. En dat is precies wat ik wil." "Dat willen we allemaal." Mompel ik haast binnensmond.
    "Okee, laat maar." Zeg ik snel.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 16:04 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Aangepast]

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 16:05 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Jonathan Grey
    Ik zag vanuit mijn ooghoek dat Flynn met een wtf blik naar Ivan keek. Maar het boeide me geen ruk. 'Dat willen we allemaal,' hoorde ik Flynn mompelen. 'Oke, laat maar.' zei hij toen snel.
    'Of je het nu vertelt, of als we dadelijk zowat gedwongen worden om te praten.' zeg ik tegen hem. 'Zijn jullie van plan om alles te zeggen, met die praatsessie's?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ivan McCall

    Ik luisterde een beetje wat Jonathan en Flynn zeiden. 'Ja, zeggen ze straks dat we verkeerd zitten,' grinnikte Flynn. Een glimlachje sierde mijn gezicht. Ik zag mij zelf al overgeplaatst worden, naar een plek waar ze niet over je liefdeleven zal vragen. 'Thsjaa, het is wit en als ze denken dat ik stoned ben, vind ik het helemaal best. Dan heb ik tenminste een reden om rare dingen te zeggen,' zei Jonathan. Ik keek een beetje vaag naar het plafond. Wat voor rare dingen wou hij dan zeggen? Ik wou er liever niet over nadenken. 'De rest van de kamer ziet er wel oke uit, maar als ik naar het plafond staar, dan denk ik gewoon aan niets. En dat is precies wat ik wil,' zei hij verder en ik knikte lichtjes. Al dacht ik dan ondertussen wel gewoon aan dingen. 'Dat willen we allemaal,' hoorde ik Flynn mompelen. 'Okee, laat maar,' zei hij snel. Ik was gewoon stil toen ze aan het praten waren. Ik had lichtjes geknikt om wat Flynn als ena laatste zei. Hij had gelijk. 'Ik teken bloemetjes op het plafond,' zei ik opeens en deed mijn hoofd een beetje schuin. 'Wat zal ik nog meer doen?'

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 16:09 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ok.. Ik ga nu niet aanpassen O_O.. Kunnen we gewoon niet doen dat we alle drie ff omstebeurten reageren? Dus ieder op een rijtje zeg maar.. Ik denk dat het dan iets overzichtelijker word]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ja dat doe ik altijd :p]

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 16:11 ]


    Ich liebe dich 27.12.23