• Tien jongeren[17-21] die allemaal zijn bedrogen, mishandeld en erger, door hun geliefde. Vertrouwen, dat ze moeilijk kunnen krijgen in anderen. Nachtmerries en waan ideeën die maar blijven komen.

    Ze hebben zich ingeschreven voor een kamp die je helpt met die dingen te vergeten en je oude leven weer op te pakken, dat je weer in liefde kunt geloven en blij kunt zijn met iemand.



    Regels;

    #Liefde tussen personen[M+M V+V M+V] in het kamp is toegestaan
    #Dramascenes mogen
    #16+ is toegestaan
    #Zelfmoord pogingen mogen[maar je persoon moet het wel overleven]
    #Chantage mag

    #Bestuur alleen je eigen personage
    #Minimaal 2 regels schrijven, NIET minder
    #Maximaal 2 personages per Q account
    #Alleen TrueKlainer maakt nieuwe topics aan

    ............................................
    Jongens; [Max 5]

    TrueKlainer || Flynn Sasha McClaire
    Kaien || Ivan McCall
    Kaien || Scott Jefferson
    Jaimyhoi || Jonathan Grey



    Meisjes; [Max 5]

    BlueHope || Mira Anna Dianta Hope
    xIbiMalik || Felicia Kiara Mancini
    Sunbaked || Gereserveerd
    Rechazame || Lana Skylina Parker
    LovelyLonely || Flower Adriana Drea

    Begeleiders;

    TrueKlainer || Alené Candles

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 23:33 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Ik vind het allemaal best ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik meot nu gaan, tot vanavond denk ik.]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Tot vanavond ;d Maar dan ben ik er niet.. Verjaardag (: Misschien dat ik s'avonds laat er ben, maar dat weet ik niet zeker]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ik zit nu bij mijn oma op mijn moeder haar mobiel, ze is niet echt aanspreeekbaar :s
    ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Flynn Sasha McClaire

    "Of je het nu vertelt, of als we dadelijk zowat gedwongen worden om te praten. Zijn jullie van plan om alles te zeggen, met die praatsessie's?" Ik kijk naar Jonathan. Geen zin om daar antwoord op te geven, dat kan hij zelf wel bedenken, lijkt mij.
    "Ik teken bloemetjes op het plafond. Wat zal ik nog meer doen?" Ik kijk opzij en schiet in de lach.
    "Okee die kwam ook ineens ergens vandaan." Grinnik ik..
    Ik kijk Ivan aan. "Misschien kun je er bomen bij maken?" Grinnik ik.
    Ik ga iets verzitten en kijk naar het plafond en stel me voor dat er nu bloemen op staan, ik schiet weer in de lach


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Ik reageer nu snel, daarna ben ik weer weg]\

    Ivan McCall

    Ik hoorde Flynn lachen. 'Okee die kwam ook ineens ergens vandaan. Misschien kun je er bomen bij maken?' grinnikte hij. Ik haalde mijn schouders op en beelde mij in dat er bomen kwamen te staan. Even later schoot Flynn weer in de lach. 'Ik weet het ik weet het! Ik ben een afschuwelijke tekenaar,' lachte ik zachtjes.

    [Sorry dat ik niet op jonathan reageerde moet nu weg]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Flynn Sasha McClaire

    "Ik weet het ik weet het! Ik ben een afschuwelijke tekenaar." Ik lach weer.
    "Ik vind die boom daar best aardig gelukt." Zeg ik en wijs ergens op het plafond.
    Ik hoor de deur opengaan maar besteed er geen aandacht aan.
    "Wacht, ik teken er een hond bij." Zeg ik droog.
    "Heren?". Ik schrik en kijk naar de vrouw die midden in de kamer staat.
    Ik geef Ivan een duw en knik naar de vrouw.

    (Jullie mogen de vrouw verzin een naam ook speln hoor ;))


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Aangezien er al niet gereageerd is sinds 21:20]

    Ivan McCall

    'Ik vind die boom daar best aardig gelukt,' zei hij en wij wees ergens naar het plafond. Ik lachte eventjes. Ik schrok lichtelijk toen ik een deur open hoorde gaan. 'Wacht, ik teken er een hond bij,' zei hij droogjes en ik begon ietsjes harder te lachen. 'Heren?' hoorde ik een vrouwen stem. Flynn gaf mij een duw en met een ruk schoot ik overeind. 'Eh, hallo mevrouw,' zei ik en ik krabde lichtjes aan mijn achterhoofd. 'Wat vind je van het versierde plafond?' vroeg ik en ik keek eventjes omhoog. Ik keek eventjes naar Jonathan. 'Oh ja. Was ik vergeten te vertellen. Ik denk niet dat een praatsessie mij aan het praten krijg,' zei ik met een glimlachje tegen hem. 'Of ze moeten hypnose voor gebruiken, maar daar stem ik niet mee in.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Flynn Sasha McClaire

    "Eh, hallo mevrouw, wat vind je van het verzierde plafond?" Vraag hij aan haar.
    Ik schiet weer in de lach. "Sorry mevrouw, we zijn nogal melig." Zeg ik en sla mijn hand voor mijn gezicht.
    De vrouw haar gericht betrekt even maar ze glimlacht al snel weer.
    "Goed, Flynn was het?" Ik knikte.
    Ik hoorde Ivan wat tegen Jonathan zeggen maar ik lette op de vrouw.
    "Kun je even meelopen?" Vraagt de vrouw aan mij. Lol, ik weet nieteens d'r naam. "Eh- Oké?" Zeg ik en sta op. Ik kijk naar Ivan met een vragende blik.
    "Ivan McCall?" Vraagt de vrouw dan.

    [Zo, ga nu zelf maar als de vrouw praten xD Zeg maar dat Ivan anders ook even mee moet lopen xD]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Of ik noem die vrouw Alené Candels, en ik speel haar xD]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ivan McCall

    'Kun je even meelopen?' vroeg de vrouw opeens. Ik keek op en zag dat ze het tegen Flynn was. Je ging me toch niet vertellen dat melig zijn verboden was? Daar waren we hier toch voor? Voor lol? 'Eh- Oké?' zei Flynn en hij stond op. Mij keek hij vragend aan. Ik haalde mijn schouders op. 'Ivan McCall?' vroeg de vrouw opeens. Ik keek haar vragend aan. 'Nee mevrouw, ik heb niks op en niks gebruikt,' zei ik en ik rolde eventjes met mijn ogen, al begon ik vrijwel daarna gelijk te lachen. 'Kan jij ook even meelopen?' vroeg de mevrouw. Ik zuchtte zachtjes, maar stond uiteindelijk toch op.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Lol dat terwijl er niets enrstigs gaat gebeuren xD]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Ja maar de gedachtes van al mijn poppetjes zijn verfuckt en ze denken te veel na ;d. Gaat Jonathan ook mee? ;d Anders vind ik het zielig dat we hem gelijk alleen laten]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Flynn Sasha McClaire

    "Nee mevrouw, ik heb niks op en niks gebruikt." Zegt Ivan, kort daarna lacht hij. Ik lach ook.
    "Kun jij ook even meelopen?" Vroeg de vrouw daarna. Ivan stond zuchtend op.
    "Kom." Glimlacht de vrouw dan. Eng mens, dat moet ik wel bekennen.
    We werden over het terrein geloodst richting een hutje van hout.
    Binnen moeten we even op een stoel wachten. Nou, ik dan.
    "Ivan, kom maar." Zegt de vrouw en houd een deur open. Ik kijk even naar Ivan en lach. "Tekeningetjes op het plafond." Grinnik ik. "Denk daar maar aan."


    Ich liebe dich 27.12.23

    [En ze is online. Anders laat Alené Ivan hem zo wel erheen sturen, als Flynn binnen is ;)]

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 23:23 ]


    Ich liebe dich 27.12.23