• Tien jongeren[17-21] die allemaal zijn bedrogen, mishandeld en erger, door hun geliefde. Vertrouwen, dat ze moeilijk kunnen krijgen in anderen. Nachtmerries en waan ideeën die maar blijven komen.

    Ze hebben zich ingeschreven voor een kamp die je helpt met die dingen te vergeten en je oude leven weer op te pakken, dat je weer in liefde kunt geloven en blij kunt zijn met iemand.



    Regels;

    #Liefde tussen personen[M+M V+V M+V] in het kamp is toegestaan
    #Dramascenes mogen
    #16+ is toegestaan
    #Zelfmoord pogingen mogen[maar je persoon moet het wel overleven]
    #Chantage mag

    #Bestuur alleen je eigen personage
    #Minimaal 2 regels schrijven, NIET minder
    #Maximaal 2 personages per Q account
    #Alleen TrueKlainer maakt nieuwe topics aan

    ............................................
    Jongens; [Max 5]

    TrueKlainer || Flynn Sasha McClaire
    Kaien || Ivan McCall
    Kaien || Scott Jefferson
    Jaimyhoi || Jonathan Grey



    Meisjes; [Max 5]

    BlueHope || Mira Anna Dianta Hope
    xIbiMalik || Felicia Kiara Mancini
    Sunbaked || Gereserveerd
    Rechazame || Lana Skylina Parker
    LovelyLonely || Flower Adriana Drea

    Begeleiders;

    TrueKlainer || Alené Candles

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 23:33 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ivan McCall

    Ik liep terug naar de kamer, maar daar zag ik Jonathan niet. Ik gromde. Kon ik hem ook nog eens opzoeken. Ik liep rond en kwam het uiteindelijk tegen bij het zwembad waar nog een andere jongen en een meisje zaten. Ik bleef op een afstandje staan. 'Jonathan!' riep ik naar hem. 'Je moet bij de boze heks komen!' riep ik naar hem. Ik riep nog naar hem waar het was en liep weer terug naar mijn kamer. Gelijk liep ik door naar de badkamer om een hete douche te nemen.



    [Ehh, mij maakt het niet zo veel uit. Ivan laat ik toch even komende tijd onder een hete douche staan ;d]

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 0:32 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Felicia Kiara Mancini

    Ik keek omhoog naar de jongen die er zojuist bij was gekomen. 'Hey.' had hij gezegd. 'Hey.' zei ik zachtjes terug. Ik keek in zijn ogen en schrok. Precies dezelfde ogen als die Brad had. Precies. 'Ik uhm.. Ik moet weg.' zei ik toen ik opstond en snel weg rende.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Ik post 1 ding, ik moet ook hierna gaan slapen zie ik aan de tijd ^^]

    Jonathan Grey
    Zo plots als ik in hun gesprek was gekomen, zo snel ging het meisje weg. Ik vond het vreemd. Toen werd ik geroepen door Ivan, ik moest naar die vrouw van dernet. Ik loop dan maar naar de plek die hij heeft verteld en ga daar zitten wachten. Flynn zal wel binnen zitten. Ik ben niet van plan om iets te vertellen, en ik ga zo ver mogelijk bij haar vandaan zitten. Ik vond het helemaal niets dat ik met haar in èèn ruimte moest zijn.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Flynn Sasha McClaire

    Ik kijk Alené aan, ze had me gevraagd hoe ik me voel, vast een standaard vraag.
    Ik dacht na. "Nu op dit moment heb ik schommelende gevoelens, tussen vrolijk en verdriet in." zeg ik dan. Alené schrijft het op.
    "En, wil je me wat vertellen over hoe dat komt?" Vraagt ze dan met een glimlach.
    Ik kijk haar aan en schudt mijn hoofd. "Nee, dat- Nee." Zeg ik en kijk naar de hoek van het kamertje.
    "Ik ben hier om jou te helpen, als je het niet wilt vertellen, is dat goed, maar dan kom je later terug." Zegt Alené dan. Ik kijk haar aan.
    "Dat is dwingen!" Zeg ik met en licht verheven stem.
    "Nee, dat is dat we niet achter je kont aanzitten." Verbeterd Alené me.
    Ik spring overeind. "Ik ga niet in discussie, ik wíl het niet zeggen, punt." Zeg ik en storm het kamertje uit.
    Denkt ze ook nog dat ik het ga zeggen? Ja doei!
    "Niet naar binnengaan." Zeg ik tegen Jonathan en ik loop boos het huisje uit, terug naar de zaal. Daar ga ik op het bed liggen en kijk ik naar het plafond.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Maybe kan je met Ivan reageren dat hij klaar is met douchen of zo? Hebben we ook wat te doen xD]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Scott Jefferson

    Zo waren er een boel mensen en zo zat ik hier alleen. Maak niet uit. Ik vond het best. Ik bleef zitten bij het zwembad.

    Ivan McCall

    Na een tijd onder de hete douche hebben gestaan, ging ik er uiteindelijk toch onderuit. Ik droogde mijzelf af en zag dat een groot gedeelte van mijn lichaam rood uitgeslagen was door de hitte. Ik trok kleren aan, maar liet mijn shirt nog even uit. Te warm. Ik liep terug naar de slaapzaal en zag Flynn op zijn bed liggen. Ik liep langs hem heen en liep gelijk door naar mijn eigen bed, waar ik mijzelf op liet vallen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    TrueKlainer schreef:
    [Maybe kan je met Ivan reageren dat hij klaar is met douchen of zo? Hebben we ook wat te doen xD]


    [Ik was al bezig XD Ben dr nog maar net ;P]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Flynn Sasha McClaire

    Ik hoorde Ivan de badkamer uit komen en in mijn ooghoek zie ik hem op zijn bed gaan liggen.
    "Dat mens dwingt je gewoon dingen te zeggen." zeg ik boos en kijk naar Ivan.
    "Wat heb jij gedaan, je bent helemaal rood." Zeg ik en leun op mijn onderarmen.
    Woow...


    Ich liebe dich 27.12.23

    Kaien schreef:
    (...)

    [Ik was al bezig XD Ben dr nog maar net ;P]


    [Ghehe, ja sorry ben overenthausiast.]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Haha, geef niet ;P]

    Ivan McCall

    'Dat mens dwingt je gewoon dingen te zeggen,' hoorde ik Flynn boos zeggen. Ik knikte lichtjes. 'Wat heb jij gedaan, je bent helemaal rood,' hoorde ik hem kort daarna zeggen. Ik ging leunen op mijn onderarmen, zodat ik een beetje omhoog kon en naar Flynn kon kijken. 'Ik heb onder de douche gestaan,' zei ik schouderophalend. Ik ging weer liggen en keek naar het plafond. Helemaal wit..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Flynn Sasha McClaire

    "Ik heb onder de douche gestaan." Zegt Ivan en gaat weer liggen.
    "Dat was dan een hete douche." Zeg ik en ga ook weer liggen.
    Oké, nu ligt het echt zwaar, ik wilde die Alené wel vertellen wat er allemaal is gebeurd, maar ik wil neit weer depressief worden en zelfmoord proberen te plegen.
    Dat het ik al vaak genoeg gehad.
    Ik zucht even en doe mijn armen onder mijn hoofd.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Flynn McCall

    'Dat was dan een hete douche,' zei hij en ik knikte. Ik staarde maar een beetje naar het plafond. De figuurtjes die ik er net op had getekend kwamen niet terug. Ik beet eventjes op mijn lip. 'Ze hoeft van mij niet te verwachten dat ik de rest ga vertellen,' mompelde ik lichtjes. 'Je mag niet lachen. Je mag alleen maar depri verhalen vertellen.'

    [Zullen we niet al te ver gaan? Ik heb zo'n gevoel dat de helft al aan het afhaken is D:]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [haha ja, maar ik verveel me zoo. D:]

    Flynn Sasha McClaire

    "Ze hoeft van mij niet te verwachten dat ik de rest ga vertellen. Je mag niet lachen. Je mag alleen maar depri verhalen vertellen." Hoor ik Ivan licht mompelen.
    Ik kijk zijn kant op.
    "Zei ze tegen jou ook iets va; Neem je tijd blablalba, we lopen je niet achter je kont aan, en zo?" Vraag ik dan.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Ná, ik ga ik kom miss vanavodn wel weer online ;)]

    [Ik blijf nog even]

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 13:03 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Haha ok xd]

    Ivan McCall

    'Zei ze tegen jou ook iets va; Neem je tijd blablalba, we lopen je niet achter je kont aan, en zo?' vroeg hij. Ik haalde mijn schouders lichtjes op. 'Ik hoef dit maar een keer te horen, en dat was net. Vanaf nu, hoef je het aan mij, nooit meer te vertellen,' zei ik op een bekakt stemmetje. Ik heb het hartstikke fout hoe ze praatte, maar dat maakte mij niets uit. 'Ze heeft geen weet,' zei ik zachtjes. 'Die mensen denken alles te weten, maar de weten niets.' Ik zuchtte eventjes. 'En toen begon ze over mijn kont. Achternazitten of zo. Ik moest rust nemen en nadenken.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you