• Tien jongeren[17-21] die allemaal zijn bedrogen, mishandeld en erger, door hun geliefde. Vertrouwen, dat ze moeilijk kunnen krijgen in anderen. Nachtmerries en waan ideeën die maar blijven komen.

    Ze hebben zich ingeschreven voor een kamp die je helpt met die dingen te vergeten en je oude leven weer op te pakken, dat je weer in liefde kunt geloven en blij kunt zijn met iemand.



    Regels;

    #Liefde tussen personen[M+M V+V M+V] in het kamp is toegestaan
    #Dramascenes mogen
    #16+ is toegestaan
    #Zelfmoord pogingen mogen[maar je persoon moet het wel overleven]
    #Chantage mag

    #Bestuur alleen je eigen personage
    #Minimaal 2 regels schrijven, NIET minder
    #Maximaal 2 personages per Q account
    #Alleen TrueKlainer maakt nieuwe topics aan

    ............................................
    Jongens; [Max 5]

    TrueKlainer || Flynn Sasha McClaire
    Kaien || Ivan McCall
    Kaien || Scott Jefferson
    Jaimyhoi || Jonathan Grey



    Meisjes; [Max 5]

    BlueHope || Mira Anna Dianta Hope
    xIbiMalik || Felicia Kiara Mancini
    Sunbaked || Gereserveerd
    Rechazame || Lana Skylina Parker
    LovelyLonely || Flower Adriana Drea

    Begeleiders;

    TrueKlainer || Alené Candles

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 23:33 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Felicia Kiara Mancini

    Hij ging gehurkt voor mij zitten en beet gelijk op zijn lip na mijn vraag. 'Mezelf.' zegt hij dan zachtjes. Ik glimlach. 'Knap van je..' zeg ik dan. Ik zou mezelf nooit naar zo'n kamp als dit gestuurd hebben, ik had het goed genoeg en ik kwam vanzelf wel over Brad heen. 'Ik moest persee van mijn moeder, maar ik vond het niet nodig.' zeg ik dan en ik glimlach lichtjes.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Flynn Sasha McClaire

    "Van een jongen die hier net was, ik weet niet hoe hij heet. Hij is lang... Donkerbruin met krullend haar. Kwam vlak na mij." Zegt Ivan nadat hij zich uitrekte.
    Ik knikte even. "Kom ik dus nog wel eens tegen." Ik kijk op wanneer de deur open gaat. Er komt een jongen binnen stappen.
    Ik glimlach even naar hem. "Hoi." Zeg ik dan.
    Ik bekijk hem even, gewoon normaal.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Jonathan Grey
    Ik kijk even op als er een jongen iets tegen me zegt: 'Hoi,' en hij glimlacht naar me. Hij bekijkt me ook. Ik had er geen problemen mee, als hij een meisje was geweest, dan wel. 'Hoi,' zeg ik dan terug. En ik ga mijn spullen uitpakken. Daar ben ik al snel klaar mee, en leg dan een boek onder het bed klaar. Voor als ik ga lezen ooit. Ik wist niet zo goed wat ik nu moest doen, dus ik ging maar gewoon even op bed liggen en naar boven staren. 'Hoe heeft het zo ver kunnen komen?' mompel ik tegen mezelf naar boven.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Scott Jefferson

    'Knap van je..' zei ze en ik keek haar vragend aan. Echt knap kon ik het niet noemen. Waarom zou het knap zijn? 'Ik moest persee van mijn moeder, maar ik vond het niet nodig,' zei ze eventjes later en ik knikte. Ik dacht weer eventjes aan mijn eigen moeder. Al stopte ik daar al gauw mee. Ik kon me haar gezicht niet meer herinneren. Ik ging zitten en vouwde mijn knieën zodat ik in een kleermakerszit zat. 'Denk dat ze gewoon bezorgd over je is,' zei ik met een klein glimlachje. 'Neem het haar niet kwalijk.'


    Ivan McCall

    'Kom ik dus nog wel eens tegen,' zei hij. De deur hoorde ik open gaan en ik keek op. Net zoals wat Flynn deed. 'Hoi,' zei Flynn toen er een onbekende jongen naar binnen kwam lopen. 'Eey,' zei ik maar en liet me weer zakken op bed. Hoeveel mensen zouden er eigenlijk zijn? Ik hoop niet veel. Ik wil niet weten wat al die mensen hebben doorstaan. Net zoals mij? of erger? Ik schudde mijn hoofd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ik zou zeggen; Ivan let eens beter op Flynns rug en borstkas :P]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Ja.. Sorry XD Ik denk er nu pas aan ;P Verwerk het straks wel in de volgende reactie ;d Niet dat jij er veel aan heb maar oké]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Felicia Kiara Mancini

    Hij keek me vragend aan maar knikte toen. Hij ging zitten en vouwde zijn knieën tot in kleermakerszit. 'Denk dat ze gewoon bezorgd over je is, neem het haar niet kwalijk.' zei hij met een kleine glimlach. Ik zuchtte. 'Maar dat hoeft niet, ik voel me goed hoor.' zei ik glimlachend. Alweer met een neppe glimlach en ik loog, zoals altijd, maar ik was het gewend en ik hoopte dat hij het niet zou merken.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Hmm, miss kan je je stukje aanpassen? Want Jonatan is al binnen :p]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Jonathan Grey
    Ik zeg ook gedag terug tegen de andere jongen, die zichzelf op een bed laat zakken. Waarvan ik aanneem dat het zijn bed is. Maar ik kan niet stil blijven liggen, dus richt ik mezelf weer op. Dan zie ik dat de eerste jongen allemaal dingen op zijn borstkas heeft.
    'Dude, wat is er met jou gebeurt?' flap ik er per ongeluk uit.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ja okee is goed Me persoontje heeft geen shirt aan. is goed :P]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Huh, hij heeft nu toch zijn shirt aan, aangezien hij net is wezen douchen?]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Kaien schreef:
    [Huh, hij heeft nu toch zijn shirt aan, aangezien hij net is wezen douchen?]


    [ Of gewoon niet, xD]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [O ja, ik dacht, omdat je zei van kijk op zijn borstkas enzo dat hij geen shirt aan had :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [O ja, ik dacht, omdat je zei van kijk op zijn borstkas enzo dat hij geen shirt aan had :Y)]


    [Dat kwam omdat Ivan er net al was en Fynn in zijn zwembroek naar binnen kwam en daarna ging douchen ;P]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Scott McCall

    Ze zuchtte, alweer. 'Maar dat hoeft niet, ik voel me goed hoor,' zei ze en ik haalde mijn schouders lichtjes op. Zou ik dat vaker te horen krijgen hier? Het gaat goed, maar of ze dat ook echt meenden? Ik schudde lichtjes mijn hoofd. 'Volgens mij hebben moeders één of ander zintuig die verteld of het goed gaat of niet,' zei ik met nog steeds een klein glimlachje op mijn gezicht. 'Misschien dat er onbewust iets is, wat alleen je moeder zit en jij niet.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you