• Tien jongeren[17-21] die allemaal zijn bedrogen, mishandeld en erger, door hun geliefde. Vertrouwen, dat ze moeilijk kunnen krijgen in anderen. Nachtmerries en waan ideeën die maar blijven komen.

    Ze hebben zich ingeschreven voor een kamp die je helpt met die dingen te vergeten en je oude leven weer op te pakken, dat je weer in liefde kunt geloven en blij kunt zijn met iemand.



    Regels;

    #Liefde tussen personen[M+M V+V M+V] in het kamp is toegestaan
    #Dramascenes mogen
    #16+ is toegestaan
    #Zelfmoord pogingen mogen[maar je persoon moet het wel overleven]
    #Chantage mag

    #Bestuur alleen je eigen personage
    #Minimaal 2 regels schrijven, NIET minder
    #Maximaal 2 personages per Q account
    #Alleen TrueKlainer maakt nieuwe topics aan

    ............................................
    Jongens; [Max 5]

    TrueKlainer || Flynn Sasha McClaire
    Kaien || Ivan McCall
    Kaien || Scott Jefferson
    Jaimyhoi || Jonathan Grey



    Meisjes; [Max 5]

    BlueHope || Mira Anna Dianta Hope
    xIbiMalik || Felicia Kiara Mancini
    Sunbaked || Gereserveerd
    Rechazame || Lana Skylina Parker
    LovelyLonely || Flower Adriana Drea

    Begeleiders;

    TrueKlainer || Alené Candles

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 23:33 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Felicia
    Uiteindelijk stond ik op en verruilde mijn sneakers voor slippers. Ik zette zoals altijd een glimlach op mijn gezicht en haalde een hand door mijn haar. De zaal zag er saai en kaal uit en ik liep naar buiten. Een jongen liep wat verlaten rond en ik besloot om er maar naartoe te lopen. Ik moest deze domme angst toch ooit overwinnen en ik moest hier nog lang genoeg zitten. Hoi zeggen kon vast geen kwaad. Ik tikte hem op zijn schouder. 'Hey.' zei ik toen.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Scott Jefferson

    Ik liep maar een beetje rond en kwam uiteindelijk buiten uit. Ik keek om mij heen en had ergens al gelijk spijt dat ik hier was heen gegaan. Is het een truc? of ben ik te wantrouwend over dingen? Ik schrok toen ik iemand voelde tikken op mijn schouder. 'Hey,' volgde daarna. Ik draaide geschrokken om keek naar een paar vrouwelijke ogen. Ik glimlachte zwakjes. 'Eey,' zei ik tenslotte tegen haar en krabde lichtjes aan mijn achterhoofd. 'Ik eh.. Ik ben Scott.'

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 23:44 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Felicia Kiara Mancini

    Hij draaide zich geschrokken om en glimlachte voorzichtig. 'Eey. Ik eh.. Ik ben Scott.' zei hij. Hij leek verlegen. Ik wist niet of hij het echt was, zo zag hij er in ieder geval niet uit. Moest ik spijt hebben dat ik hem had aangesproken? Wat moest hij wel niet van me denken eigenlijk. 'Ik ben Felicia.' zei ik toen zachtjes en meteen richtte ik mijn blik naar beneden. Ik wou bijna sorry zeggen dat ik hem aangesproken had, maar het was al te laat. En nu? Wat moest ik nu vragen? Ik was te verlegen om een echt goed gesprek te voeren. 'En, wat vind jij er tot nu toe van?' zei ik uiteindelijk.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Com loopt vast, stukje komt eraan


    Ich liebe dich 27.12.23

    Scott Jefferson

    'Ik ben Felicia,' zei ze zachtjes. Het was daarvoor wel eventjes stil, maar dat maakt mij niet echt uit. Ze keek omlaag. Wou ze dit niet? Waarom begon ze dan met praten? Ik was verward. 'En, wat vind jij er tot nu toe van?' vroeg ze aan mij. Ik haalde mijn schouders lichtjes op. Kon het haar ook echt schelen wat ik vond? Ik wist het niet.. Ik beet eventjes op mijn lip. 'Ik ben hier nog maar vijf minuutjes denk ik,' zei ik en ik haalde mijn schouders weer op. 'Ik weet het nog niet zo goed.. En jij?'

    [Pff zet telkens Scott McCall neer -.- Maar dat is iemand uit Teenwolf]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Flynn Sasha McClaire

    "Ivan. Ben je hier allang?" Vraagt hij dan.
    Ik schud mijn hoofd. "Neen, denk net drie kwartier?" Ik haal mijn schouders op. "Ik ga me even omkleden." Zeg ik als ik naar mijn zwemshort wijs.
    Ik glimlach en draai me dan om en loop naar de badkamer, daar kleed ik me uit en stap even snel onder de douche, wanneer ik klaar ben droog ik me af en doe mijn kleren aan.
    Dan loop ik de badkamer uit.
    "Ben ik weer." Grinnik ik en ga op mijn bed zitten. "Het is in iedergeval leuk ingericht, niet?" Vraag ik als ik weer even rondkijk.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Felicia Kiara Mancini

    Hij haalde zijn schouders even op en beet op zijn lip. Bij de meeste mensen zag het er idioot uit, maar bij hem was het wel schattig. 'Ik ben hier nog maar vijf minuutjes denk ik.' zei hij toen. Waarom had ik ook zo'n domme vraag gesteld, iedereen was net pas aangekomen, natuurlijk had hij er nog geen mening over. 'Ik weet het nog niet zo goed.. En jij?' vroeg hij toen. Ik zuchtte zacht. 'Ik ook niet, ik wilde hier ook helemaal niet naartoe..' zei ik toen.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Mijn topics :3 Ehh hallo! ^^ Ik heb een dinges ingevult in het rollentopic, maar nu nog toestemming ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Mijn topics :3 Ehh hallo! ^^ Ik heb een dinges ingevult in het rollentopic, maar nu nog toestemming ^^]


    [Alleen ander persoontje en je mag meedoen ;)]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ivan McCall

    'Neen, denk net drie kwartier?' zei hij en haalde zijn schouders op. 'Ik ga me even omkleden,' zei hij vervolgens en wees neer zijn zwembroek. Ik knikte lichtjes. Hij glimlachte weer en liep weg. Ik keek hem eventjes na en haalde tenslotte mijn schouders op. Ik keek naar mijn koffer. Veel zat er niet meer in. Paar kleine dingetjes. Ik borg die op en ging op bed liggen. Eventjes later kwam Flynn weer aan. 'Het is in iedergeval leuk ingericht, niet?' vroeg hij en ik haalde mijn schouders lichtjes op. 'Ik denk het?' zei ik schouder ophalend. 'Ik heb er eerlijk gezegd nog niet zo opgelet.'


    Scott Jefferson

    Ze zuchtte zachtjes. Ik keek haar lichtelijk vragend aan. 'Ik ook niet, ik wilde hier ook helemaal niet naartoe..' zei ze en mijn vragende blik bleef. 'Je bent denk ik niet de enige die er zo over denkt,' zei ik met een klein glimlachje. Ik zelf was er ook nog steeds niet mee eens, maar het leek nu zo dom om dat nu te zeggen. Ik was diegene die mij zelf hier heen stuurde, niemand anders. Ik zou niet eens weten wie dat dan moet geweest zijn.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Felicia Kiara Mancini

    'Je bent denk ik niet de enige die er zo over denkt.' zei hij glimlachend. Ik wilde hier echt niet zijn, ik meende wat ik net zei, maar mijn moeder had me gedwongen om te gaan. Ik vermaakte me best met mijn tv en mijn bed hoor en een paar dagen zonder eten was ook geen probleem. Ik snapte niet waarom ze zich zo druk maakte. Ik zakte door mijn knieën en ging op de grond zitten met mijn rug tegen de muur. Ik staarde rustig voor me uit. 'Door wie ben jij hier naartoe gestuurd dan?'


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Ik wil steeds McAdam zeggen wat de jongen uit mijn klas heet Sasha McAdam xD]

    Flynn Sasha McClaire

    Ivan haalde zijn schouders op. "Ik denk het? Ik heb er eerlijk gezegd nog niet zo op gelet." Zegt hij.
    Ik knikte even en lachte. "Moet je dat eens doen." Grinnik ik.
    Ik pakte mijn zwart-wit geruite Vans en trok die aan. Dit zijn mijn lievelings schoenen.
    "Ik denk dat we het wel naar ons zin krijgen. Ik hoop het in iedergeval." zeg ik en doe mijn veters vast. "Zo, ook weer gedaan." Zeg ik als ik opsta en mijn broek even recht trek.
    "Van wie is dat?" Vraag ik als ik een rugtasje op een van de bedden zie liggen.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Jonathan Grey

    Ik liep met een tas in mijn ene hand en een zwarte koffer in me andere hand en liep richting de ingang. Er stond een vrouw die ik nauwelijks aankeek, ze zei dat ik door kon gaan naar de eerste zaal, de jongenszaal. En ik liep gauw door, ze glimlachte veels te vriendelijk. Ik liep door naar de jongenszaal, en stapte die binnen. En ik zag twee jongens. Ik liep door naar een leeg bed, dicht bij de uitgang van de zaal. En zette daar mijn tas en koffer op.

    [Wie zijn er in de jongenszaal?]

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 0:04 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Flynn en Ivan]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Scott Jefferson

    Ik keek lichtelijk geschrokken toen Felicia omlaag zakte tegen een muur aan en op de grond ging zitten. Ze staarde vooruit en ik ging gehurkt voor haar zitten. 'Door wie ben jij hier naartoe gestuurd dan?' vroeg ze aan mij en ik beet gelijk op mijn lip. Als ik het vertel dan wilt ze meer weten, maar kan ik dat wel? 'Mezelf,' zei ik zachtjes.

    Ivan McCall

    'Moet je dat eens doen,' moet je eens doen zei hij grinnikend. Ik trok een wenkbrauw op, maar bleef naar het plafond staren. Waarom zou ik op dingen letten om mij heen? 'Ik denk dat we het wel naar ons zin krijgen. Ik hoop het in iedergeval,' zei hij eventjes later. Wat was hij een prater. Ik vond het niet erg, beter dan stilte. 'Zo, ook weer gedaan,' zei hij en ik keek eventjes naar hem. Ik zag dat hij zijn schoenen had aan gedaan. Ik glimlachte eventjes. 'Van wie is dat?' vroeg hij en hij keek naar de rugtas die op bed lag. Ik haalde mijn schouders lichtjes op. 'Van een jongen die hier net was, ik weet niet hoe hij heet.' Ik ging recht opzitten en rekte mij zelf eventjes uit. Aantal botten hoorde je kraken. 'Hij is lang.. Donkerbruin met krullend haar. Kwam vlak na mij.'

    [Och, jij hebt ook een McC XD niet gezien]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you