• Tien jongeren[17-21] die allemaal zijn bedrogen, mishandeld en erger, door hun geliefde. Vertrouwen, dat ze moeilijk kunnen krijgen in anderen. Nachtmerries en waan ideeën die maar blijven komen.

    Ze hebben zich ingeschreven voor een kamp die je helpt met die dingen te vergeten en je oude leven weer op te pakken, dat je weer in liefde kunt geloven en blij kunt zijn met iemand.



    Regels;

    #Liefde tussen personen[M+M V+V M+V] in het kamp is toegestaan
    #Dramascenes mogen
    #16+ is toegestaan
    #Zelfmoord pogingen mogen[maar je persoon moet het wel overleven]
    #Chantage mag

    #Bestuur alleen je eigen personage
    #Minimaal 2 regels schrijven, NIET minder
    #Maximaal 2 personages per Q account
    #Alleen TrueKlainer maakt nieuwe topics aan

    ............................................
    Jongens; [Max 5]

    TrueKlainer || Flynn Sasha McClaire
    Kaien || Ivan McCall
    Kaien || Scott Jefferson
    Jaimyhoi || Jonathan Grey



    Meisjes; [Max 5]

    BlueHope || Mira Anna Dianta Hope
    xIbiMalik || Felicia Kiara Mancini
    Sunbaked || Gereserveerd
    Rechazame || Lana Skylina Parker
    LovelyLonely || Flower Adriana Drea

    Begeleiders;

    TrueKlainer || Alené Candles

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 23:33 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ivan McCall

    'Echwel,' zei Flynn en stond op. Hij stak zijn hand uit en ik keek er eventjes vragend aan. Ik wou niet zwemmen, dat had ik toch al gezegd? 'Zullen we rondkijken?' vroeg hij en hij keek mij aan. Ik knikte lichtjes en nam zijn hand aarzelend aan. Lichamelijk contact was toch raar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Flynn

    Ik trek Ivan omhoog.
    "Ik zie je nog wel." Zeg ik tegen Scott en ik trek Ivan mee.
    "Ik vond hem een beetje raar doen, of ligt het aan mij? Kom ik eng over?" Ga ik van de hak op de tak.
    Ik kijk Ivan aan. "Nee toch?" Zeg ik twijfelend.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Ik reageer zo. Stiekem wil ik een beetje wachten totdat er meer gaan reageren.. anders blijven we zo met z'n tweetjes over]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Felicia is er ook nog maar ze ligt lonely te huilen op dr bed, te wachten tot iemand dr komt troosten, maar aangezien er alleen maar jongens zijn gaat dat dus niet gebeuren ;u]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [lana ligt ook op bed]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Whaha, dan kom je naar buiten naar Flynn en Ivan, dan kan je mee lullen xd]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Of er gaat er ééntje naar Scott (: Mag ook, alleen hij is wel beetje in de war en wantrouwend..]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Lol verveel me dood, school heeft vergadering en anders zat ik tot 4 uur.]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Ga zo wel naar scott. Zij is ook heel in de war en zwijgzaam haha. Eerst ff thee (ben net wakker ff vrije dag genomen) en ff boodschappe danmaak ik men post


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Is goed, ik ben zo zelf toch even weg ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lana Skylina Parker
    "Skye schiet nou even op! ik heb niet de hele fucking dag om op jou te wachten, waardeloos stuk vreten" hoor ik hem roepen. Ik slaak een zucht. "Ik kom er aan Jake, het moet wel even warm worden" roep ik terug. "Gaan we een grote mond krijgen?!" brult hij. "Nee nee ik kom er aan!" ik pak snel het bord uit de magnetron.

    Ik schrik wakker. Het was een droom. Het was maar een droom. Gedisörienteerd kijk ik om me heen. Oohja, dat stomme kamp waar mam me naartoe gestuurd heeft. Ik stap van het bed, pak mijn koffer uit en loop de slaapzaal dan uit.

    [waar is Scott?]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Scott is nog bij het zwembad ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lana Skylina Parker
    Eenmaal de slaapzaal uit weet ik nog niet echt waar ik heen moet. Ik ken hier niks of niemand. Al ben ik ook niet goed met vrienden maken. Door Jake was ik iedereen kwijt geraakt. En sinds ik Jake kwijt ben, ben ik niet meer zo spraakzaam. Ik loop naar buiten en na een tijdje rondlopen vind ik een zwembad waar een jongen zit. Ik twijfel even en daar in de buurt zitten.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ivan McCall

    Flynn die trok mij mee en ik liep met hem mee. Die wou daar wel graag weg. 'Ik vond hem een beetje raar doen, of ligt het aan mij? Kom ik eng over?' vroeg hij. Hij keek mij aan. 'Nee toch?' vroeg hij aarzelend. Ik schudde lichtjes mijn hoofd. 'Niet dat ik weet,' zei ik schouderophalend. 'Maar je weet niet wat zijn verleden is, hea?'

    Scott Jefferson

    De twee jongens gingen weg. Gelukkig. Ik beet op mijn lip. Ik hoorde even later voetstappen. Waren ze er nu al weer? Mijn ogen werden groter. Ik keek voorzichtjes om mij heen. Het waren niet de twee jongens. Het was een meisje. Ik keek nog eventjes naar haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lana Skylina Parker
    Ik staar eventjes naar het water. Ondertussen denk ik aan Jake. Het was geen slechte jongen. Ik heb serieus veel lol met hem gehad. En ik mis hem. Ik mis hem heel erg. Ik krijg opeens een vreemd gevoel en kijk op. Ik zie de jongen die er zat naar me kijken, Ik kijk even terug.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]