• Tien jongeren[17-21] die allemaal zijn bedrogen, mishandeld en erger, door hun geliefde. Vertrouwen, dat ze moeilijk kunnen krijgen in anderen. Nachtmerries en waan ideeën die maar blijven komen.

    Ze hebben zich ingeschreven voor een kamp die je helpt met die dingen te vergeten en je oude leven weer op te pakken, dat je weer in liefde kunt geloven en blij kunt zijn met iemand.



    Regels;

    #Liefde tussen personen[M+M V+V M+V] in het kamp is toegestaan
    #Dramascenes mogen
    #16+ is toegestaan
    #Zelfmoord pogingen mogen[maar je persoon moet het wel overleven]
    #Chantage mag

    #Bestuur alleen je eigen personage
    #Minimaal 2 regels schrijven, NIET minder
    #Maximaal 2 personages per Q account
    #Alleen TrueKlainer maakt nieuwe topics aan

    ............................................
    Jongens; [Max 5]

    TrueKlainer || Flynn Sasha McClaire
    Kaien || Ivan McCall
    Kaien || Scott Jefferson
    Jaimyhoi || Jonathan Grey



    Meisjes; [Max 5]

    BlueHope || Mira Anna Dianta Hope
    xIbiMalik || Felicia Kiara Mancini
    Sunbaked || Gereserveerd
    Rechazame || Lana Skylina Parker
    LovelyLonely || Flower Adriana Drea

    Begeleiders;

    TrueKlainer || Alené Candles

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 23:33 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Lana Skylina Parker
    Ik slaak een diepe zucht. "Het is fout" mompel ik. "Iedereen, die ervoor gezorgt heeft dat al deze mensen hier zitten, zijn fout" zeg ik zacht. "We zouden ze niet mogen of moeten missen" ik trek mijn knieën op, Sla mijn armen eromheen en leg mijn hoofd erop. "Het is alleen zo vreeemd om weer alleen te zijn, niet meer dat geschreeuw te horen, de klappen en toch zijn warme lichaam weer naast me in bed" zeg ik naar het water starend


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Scott Jefferson

    Haar woorden. Ze waren zo tegenstrijdig met elkaar. 'Het is niet helemaal fout,' zei ik zachtjes. Ik ging iets dichter naar haar toe, maar bleef als nog op een gepaste afstand zitten. 'Zulke dingen zitten gewoon zo raar in elkaar.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lana Skylina Parker
    "Het is niet helemaal fout,zulke dingen zitten gewoon zo raar in elkaar" Ik zwijg even en kijk op naar Scott. "Vind je het niet raar hoe mensen zo kunnen zijn?" mompel ik. Ik glimlach eventjes naar Scott. Ik glimlachte nog zelden tegenwoordig. Vaak zat ik maar voor me uit te staren. Dag en nacht. Waardoor ik erg bleek was geworden en wallen onder mijn ogen had van het slaap gebrek. Het leek wel. Alsof ik niet zonder Jake kon. Daardoor bracht mama me denk ik hier.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Ben trouwens lui om jou reacties er in te werken ;$]

    Scott Jefferson

    'Ik snap je niet helemaal,' zei ik zachtjes. Ze had naar mij gekeken en geglimlacht. Vriendelijk glimlachte ik terug. Dat was het beste wat je hier geloof ik kon doen. 'Mag ik vragen over welke mensen je het nu heb?' vroeg ik aarzelend. Bedoelde ze mensen die een haat/liefde verhouden hebben? of hoe mensen andere mensen zo kunnen misbruiken en mishandelen? Een rilling liep over mijn rug heen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lana Skylina Parker
    "Mag ik vragen over welke mensen je het nu hebt?" vraagt Scott. Ik zwijg even en knik. Ik zwijg weer een hele tijd terwijl ik naar het water staar. "De mensen...die er voor gezorgt hebben dat we hier zitten" mompel ik. "De jakes...en..." ik zwijg weer even. "De andere mensen die...misbruik van de mensen hier gemaakt hebben. Of het nou fysiek of lichamelijk" antwoord ik.
    Zijn hand klemt om mijn kin. "Besef je het nou nog niet Lana?! er is niemand anders die er voor jou zal zijn!" hij geeft een rukje aan mijn gezicht. "Er is niemand anders die van jou houd of ooit zal doen. Je bent waardeloos, niks. Snap dat dan" Hij drukt een kus op mijn voorhoofd. "je mag blij met me zijn..."
    Mijn kaken verstrakken even terwijl ik naar het water staar


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Scott Jefferson

    'Ik weet het niet,' bekende ik zachtjes. Ik keek omhoog naar de wolken. 'Een soort macht hebben over hun slacht offers denk ik,' bedacht ik ter plekken. 'Een soort ziekelijk makend kick of zo.' Ik keek opzij naar Lana en had zo'n sterk vermoeden dat ze het echt niet leuk meer vond. Ik beet eventjes op mijn lip. Ik kon moeilijk nu over koetjes en bijtjes beginnen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lana Skylina Parker
    "Misschien" zucht ik. Ik kijk naar Scott. Grinnik dan even. "Ik snap niet waarom jij er buiten valt hier...Je bent een aardige jongen" Ik glimlach weer eventjes. Ik zucht even zachtjes. "mensen denken raar vind je niet?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Scott Jefferson

    'Dank je,' zei ik zachtjes om haar complimentje. 'Soort trekt soort aan,' zei ik zachtjes. Ik loog niet. We waren beide misbruikt en mishandeld, alleen ik kreek hoogstwaarschijnlijk veel minder geschreeuw naar mijn kop dan zij. 'Mensen denken inderdaad raar,' stemde ik nog met haar mee in.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lana Skylina Parker
    Ik grinnik even. "Je bent de eerste die me hebt horen praten in de afgelopen 7 maanden weetjedat?" zeg ik zachtjes. Ik weet niet waarom dat precies was. Misschien voelde ik me iets meer op me gemak bij hem omdat hem ook iets was overkomen of omdat we in soort van hetzelfde schuitje zaten, in dit kamp dus. Mijn ouders of familie zouden me niet begrijpen en hij misschien wel.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Scott Jefferson

    Ik glimlachte naar haar. 'Dank je dan voor dat eer,' zei ik met een glimlachje. 'Het afgelopen jaar was ik ook niet één van de spraakzame jongen.' Ik keek weer naar voren. Het kamp vond ik nu iets minder erg. Misschien heel misschien kon het nog wel leuk worden. Ik glimlachte zwakjes en keek weer omhoog naar de wolken.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lana Skylina Parker
    Ik glimlach weer eventjes. "Ik weet niet wat er bij jou gebeurt is...maar heel erg gek is dat toch niet?" vraag ik dan. "Mijn familie vind van wel..maar ik bedoel. Als je ineens weg word gehaalt bij iets dat je zo gewent ben...dan ben je toch beetje in de war?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Scott Jefferson

    Ik knikte lichtjes. 'Ja,' was het enige wat ik nu uit kon brengen. Ik zweeg even en staarde naar het water. 'Al is het nog zo vreedzaam en onmenselijk. Je bent het gewend. Je leert er mee leven, met de gevolgen in dien.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lana Skylina Parker
    "Al is het nog zo vreeddaam en onmenselijk. Je bent het gewent, je leert er mee leven met de gevolgen indien" Ik knik even en volg zijn blik. "jah...." zeg ik zacht. "Jah inderdaad" Ondanks alles wat Jake me aandeed, bleef ik doen wat hij zei, misschien zelfs met liefde ook. "hoe kan het dat jij me zo goed begrijpt?"

    [Ik ga zo slapen, morgen weer werken. zal zo op me mobiel nog een keer reageren]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Veel plezier met werken ;p]

    Scott Jefferson

    Ik keek haar eventjes aan en twijfelde lichtjes of ik het moest vertellen. Misschien een klein beetje. We zitten immers in hetzelfde schuitje, meer dan we denken. Vooral wij tweetjes. 'Ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt,' zei ik zachtjes. 'Alleen dan net iets anders.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lana Skylina Parker
    "Ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt. Alleen net iets anders" antwoord Scott. Ik knik eventjes. Dat had ik al verwacht. "Toevallig" antwoord ik. "Ik ben blij voor je dat je er uit bent" zeg ik. "Ik bedoel weg van diegene" zeg ik snel, voor hij me verkeerd begrijpt. "Toch?"

    [Haha bedankt]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]