• Tien jongeren[17-21] die allemaal zijn bedrogen, mishandeld en erger, door hun geliefde. Vertrouwen, dat ze moeilijk kunnen krijgen in anderen. Nachtmerries en waan ideeën die maar blijven komen.

    Ze hebben zich ingeschreven voor een kamp die je helpt met die dingen te vergeten en je oude leven weer op te pakken, dat je weer in liefde kunt geloven en blij kunt zijn met iemand.



    Regels;

    #Liefde tussen personen[M+M V+V M+V] in het kamp is toegestaan
    #Dramascenes mogen
    #16+ is toegestaan
    #Zelfmoord pogingen mogen[maar je persoon moet het wel overleven]
    #Chantage mag

    #Bestuur alleen je eigen personage
    #Minimaal 2 regels schrijven, NIET minder
    #Maximaal 2 personages per Q account
    #Alleen TrueKlainer maakt nieuwe topics aan

    ............................................
    Jongens; [Max 5]

    TrueKlainer || Flynn Sasha McClaire
    Kaien || Ivan McCall
    Kaien || Scott Jefferson
    Jaimyhoi || Jonathan Grey



    Meisjes; [Max 5]

    BlueHope || Mira Anna Dianta Hope
    xIbiMalik || Felicia Kiara Mancini
    Sunbaked || Gereserveerd
    Rechazame || Lana Skylina Parker
    LovelyLonely || Flower Adriana Drea

    Begeleiders;

    TrueKlainer || Alené Candles

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 23:33 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Scott Jefferson

    Ik voelde een paar ogen op mijn gericht, maar ik keek er niet naar. 'Okee,' antwoordde ze en ik knikte lichtjes. 'Ik vind het hier niet zo leuk denk ik,' mompelde ze na een lange tijd zwijgen. Nu keek ik haar wel aan. 'Je bent niet de enige,' zei ik met een vaag glimlachje. 'Ik pas er denk ik niet echt tussen. Er zijn hier al meer mensen komen zitten, maar ze gingen allemaal weer weg.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Flynn Sasha McClaire

    "Nee hoor. Jij nooit." Glimlachte Ivan.
    Ik krab even aan mijn achterhoofd.
    "Eh, dank je. Denk ik?" Zeg ik en merk dat hij al wegloopt, ik snelwandel en loop weer naast hem.
    "Soo, ik vind het hier best een mooie omgeving." Zegi k dan.

    Alené Candles

    "Ja hoor, ik weet het zeker." Antwoord Jonathan.
    Ik knik even. "Zou je mij misschien kunnen vertellen wat er de laatste weken in je hoofd omgaat?" Vraag ik met een vriendelijke stem en kijk naar hem.
    Ik schrijf nog wat op en kijk dan weer naar Jonathan.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Lana Skylina parker
    Ik glimlach even. "That makes two of us" mompel ik. "veel mensen nemen de moeite niet meer om met mij te praten" antwoord ik. Ik zwijg weer een heletijd. "misschien had Jake toch gelijk" mompel ik zachtjes met mijn blik afgewend. "Dit hele kamp is een stom idee.."


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ivan McCall

    'Soo, ik vind het hier best een mooie omgeving,' zei hij waarop ik knikte. 'Inderdaad,' zei ik terwijl ik om mij heen keek. 'Mooier dan ik had gedacht.' Ik keek even naar Flynn. 'Wat zou die heks gaan doen als wij er niet meer heen gaan?'

    Scott Jefferson

    Ik keek verbaasd naar Lana. Ik wou vragen wie Jake was, maar misschien was Jake hetzelfde voor haar als meneer Delacruz voor mij. 'Ik weet niet zeker of dit kamp een stom idee is,' zei ik en ik keek eventjes omhoog. 'Al moet ik bekennen dat mijn gedachten erover hetzelfde zijn.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jonathan Grey
    Haar stem klinkt griezelig aardig, en een rilling loopt over mijn rug. Met een kort vreugdeloos lachtje, en no steeds naar de muurkijkend zeg ik:
    'U vraagt wat er de laatste weken in mijn hoofd omgaat?' dat wist ik wel.
    'Dat is gemakkelijk, dat is leegte.' eens kijken wat ze daar op zou zeggen. Vast en zeker iets van; en hoe komt die leegte Jonathan? En dan zou ze begripvol kijken, en bleg, ik wilde hier weg. Maar ik bleef zitten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lana Skylina Parker
    Ik zie de vraag op Scott zijn lippen branden en glimlach zwakjes. "Jake is mijn ex" antwoord ik voor hij de vraag stelt. "Volgens mijn moeder was hij niet zo goed voor mij...en nu zit ik hier" zeg ik. Ik zwijg een heletijd. "Het idee is misschien goed. Maar ik heb geen behoefte aan hulp. Ik weet niet of ik het wel nodig heb"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Scott Jefferson

    Jake was niet hetzelfde voor haar als meneer Delacruz voor mij. Hij was niet mijn ex, althans geloof het niet. Hij had iemand anders. Ik keek haar beetje vragend aan. 'Vele mensen hebben onbewust hulp nodig,' zei ik tegen haar. Al geloofde ik zelf haast nooit wat ik zei, zoals nu ook niet.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Flynn Sasha McClaire

    "Inderdaad. Mooier dan ik had gedacht." Zegt Ivan en kijkt me aan.
    "Wat zou die heks gaan doen als wij er niet meer heen gaan?" Vraagt hij dan.
    Ik haal mijn schouders op. "Ze moet eens wat proberen." Zeg ik met een soort dreigende toon in mijn stem, alsnel lach ik. "En anders zien we toch gewoon weer dingen op het plafond!" Zeg ik lachend en geef Ivan even een duwtje.

    Alené Candles

    "U vraagt wat er de laatste weken in mijn hoofd omgaat? Dat is gemakkelijk, dat is leegte."
    Ik schrijf het op. "Leegte hé. Wat voro een soort leegte?" Vraag ik.
    Goh, ik heb al meer uit hem gekregen dan bij de rest volgens mij.
    Ik kijk naar Jonathan, maar hij kijtk naar de muur.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ivan McCall

    'Het plafond werkt niet daar,' zei ik en ik keek eventjes naar Flynn. 'Het plafond is daar niet mooi wit. Het is lelijk.' Ik keek weer naar voren en trapte tegen een steentje aan. 'Ergens ben ik wel benieuwd naar wat ze gaat proberen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lana Skylina Parker
    Ik kijk de jongen even aan. Ik twijfel eventjes. "Is het raar..." begin ik aarzelend. "Als ik mijn ex, die me misbruikte en mishandelde...." ik zwijg eventjes. "is het raar als ik hem mis?" Ik schaam me plotseling enorm. waarom vraag ik dit hem? hij is een totale buitenstaander....misschien juist daarom?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jonathan Grey
    Ik moet weer lachen.
    'Leegte is gewoon leegte.' zeg ik tegen haar. 'Er is niets in leegte, helemaal niets. En dat is precies wat ik wil, leegte.' en dan houd ik me mond. Ik was niet van plan om nog veel meer te vertellen, tenzij het geen persoonlijke dingen waren. Als ze me zou vragen over dingen uit het nieuws, prima.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Mike Nike Yuney

    Ik liep naar het gebouw met de 1 erop, zoals gezegd.
    Ik beet per ongeluk een dik takje zoethout door midden toen ik merkte dat er nog meer jongens in zouden slapen. Er stonden al tassen en spullen.
    Ik nam het bed zo ver mogelijk naar achter, waar het ligt het minst kwam en ging daar zitten. ik zuchte en keek naar me tas. Cadeautjes toch?


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Scott Jefferson

    Ik keek weer verbaasd naar Lana. Wat zij vertelde, dat deed meneer Delacruz ook. Hoe kon je zo iemand missen? Ik zwijgde even. Ik wou een gepast antwoord geven, maar die kwam maar niet. 'Waarom mis je hem?' vroeg ik toch maar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lana Skylina Parker
    "Waarom mis je hem?" vraagt Scott. Ik zwijg aarzelend, twijfel even maar ga dan toch iets dichter bij Scott zitten. "Weet ik niet" antwoord ik. "Ik hielt van hem" zeg ik. "Ik heb vijf jaar van hem gehouden. Hij deed het pas toen we samen woonde" ik zwijg weer een lange tijd. "Ik weet niet waarom" mompel ik. "het is dus raar he?" ik grinnik vreugdeloos.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Scott Jefferson

    Ze was ondertussen dichter bij mij komen zitten. Moest ik opschuiven? of was dat onbeleefd? 'Eigenlijk hoe je het verteld is het niet meer zo raar als het lijkt,' zei ik zachtjes. Eventjes keek ik van het water naar Lana. 'Je hielt van hem voordat het gebeurde. Eerste indruk blijft het langst bij je.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you