• Tien jongeren[17-21] die allemaal zijn bedrogen, mishandeld en erger, door hun geliefde. Vertrouwen, dat ze moeilijk kunnen krijgen in anderen. Nachtmerries en waan ideeën die maar blijven komen.

    Ze hebben zich ingeschreven voor een kamp die je helpt met die dingen te vergeten en je oude leven weer op te pakken, dat je weer in liefde kunt geloven en blij kunt zijn met iemand.



    Regels;

    #Liefde tussen personen[M+M V+V M+V] in het kamp is toegestaan
    #Dramascenes mogen
    #16+ is toegestaan
    #Zelfmoord pogingen mogen[maar je persoon moet het wel overleven]
    #Chantage mag

    #Bestuur alleen je eigen personage
    #Minimaal 2 regels schrijven, NIET minder
    #Maximaal 2 personages per Q account
    #Alleen TrueKlainer maakt nieuwe topics aan

    ............................................
    Jongens; [Max 5]

    TrueKlainer || Flynn Sasha McClaire
    Kaien || Ivan McCall
    Kaien || Scott Jefferson
    Jaimyhoi || Jonathan Grey



    Meisjes; [Max 5]

    BlueHope || Mira Anna Dianta Hope
    xIbiMalik || Felicia Kiara Mancini
    Sunbaked || Gereserveerd
    Rechazame || Lana Skylina Parker
    LovelyLonely || Flower Adriana Drea

    Begeleiders;

    TrueKlainer || Alené Candles

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 23:33 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Scott Jefferson

    Ik lachte zachtjes en knikte toen. 'Ja,' zei ik met een glimlachje. Ik keek weer naar Lana. 'Zeker blij, maar zoals je al gemerkt had. Ik ben er nog niet klaar mee. Dingen blijven mij achtervolgen.' Ik trok mijn knieën op.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lana Skylina Parker
    Ik knik, ten teken dat ik hem begrijp. Ik had precies hetzelfde. Jake achtervolgde me nog elke dag. En dacht nog iedere dag aan hem. "Ik snap je" ik zwijg even. "Ik mis hem soms" zeg ik zacht. "Soms mis ik zelfs de" mijn ogen schieten even naar Scott en weer terug. "Sex" zeg ik al is het slechts een lichte fluistering. Omdat het eigenlijk geen seks was maar eerder een verkrachtig. "Al denk ik dat jij en ik beiden weten dat het geen 'sex' was" ik kijk naar Scott onderzoekend of ik hem niet kwets


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Scott Jefferson

    Ik keek omlaag. Ik wou dat ik kon zeggen dat ik diegene miste die mij durfde te aanraken. 'Ik mis de sex niet. Ik zal het nooit missen ook,' piepte ik zachtjes. 'Gedwongen sex met een minderjarige. Welk imbeciel bedenkt dat!' riep ik uit. Ik greep met mijn handen naar mijn hoofd en trok het als het ware mijn hoofd omlaag. 'Ik zie het gewoon voor me. Keer op keer. Meneer Delacruz en zijn vriend.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lana Skylina Parker
    Ik krimp even in elkaar van schrik. "Het spijt me" zeg ik zachtjes. Ik zie dat hij zijn hoofd als het ware omlaag trekt. "Ik zie het voor me keer op keer. Meneer Delacruz en zijn vriend" piept hij zacht. Ik schuif naar hem toe. Strek mijn trillende hand naar hem toe, aarzelend trek ik hem terug en leg dan toch mijn hand op zijn schouder. "Je bent daar weg, veolig. Het was fout van hen maar jij zit nu goed" heel zacht en voorzichtig maak ik zijn handen los van zijn hoofd. "Het spijt me" zeg ik met trillende stem.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Scott Jefferson

    Verbaasd en geschrokken keek ik Lana aan. Haar handen voelden zacht aan tegen de mijne. Haar woorden waren lief. 'Waarom zeg je dat het jou spijt?' vroeg ik zachtjes. Ik keek in haar beide ogen. 'Jij hebt niks gedaan. Jij was hem niet. Jij zorgde er niet voor dat zij het deden.' Ik kromp weer eventjes in elkaar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Mogen de berichtjes aan mijn personen nog even gequote? En ben er neit helemaal bij, nú zijn het denkt iedereen echt de laatste uren voor mijn oma.]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Kaien schreef:
    Ivan McCall

    'Het plafond werkt niet daar,' zei ik en ik keek eventjes naar Flynn. 'Het plafond is daar niet mooi wit. Het is lelijk.' Ik keek weer naar voren en trapte tegen een steentje aan. 'Ergens ben ik wel benieuwd naar wat ze gaat proberen.'

    jaimyhoi schreef:
    Jonathan Grey
    Ik moet weer lachen.
    'Leegte is gewoon leegte.' zeg ik tegen haar. 'Er is niets in leegte, helemaal niets. En dat is precies wat ik wil, leegte.' en dan houd ik me mond. Ik was niet van plan om nog veel meer te vertellen, tenzij het geen persoonlijke dingen waren. Als ze me zou vragen over dingen uit het nieuws, prima.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Danke]

    Flynn Sasha McClaire

    "Ik ook." Zeg ik en kijk naar Ivan.
    "Ik heb een vraagje. Heb jij ook zulke rare ideën over sommige mensen? Dat ze iets met je willen doen wat je niet wil?" Vraag ik dan.
    Zoiets heb ik wel, heel vaak, bij bijna iedereen.
    Ik ril even, er ware wolken gekomen.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Weet even neits voor Alené]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Lana Skylina Parker
    "Waarom zeg je dat het je spijt? Jij hebt niks gedaan jij zorgde er niet voor dat ze het deden" zegt Scott nadat hij me verbaast heeft aangekeken. "Nee, maar ik zei wel iets waardoor het allemaal weer naar boven kwam" zeg ik zacht. "En dat spijt mij Scott" Ik houd zijn handen in de mijne. "Je moet niet zo aan je hoofd trekken gekkie" ik streel even over zijn hoofd. "Straks doe je jezelf pijn en dat zijn ze niet waard" ik glimlach even bemoedigend.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ivan McCall

    'Ik heb een vraagje. Heb jij ook zulke rare ideën over sommige mensen? Dat ze iets met je willen doen wat je niet wil?' vroeg hij aan mij. Ik keek hem eventjes aan en dacht toen na. 'Ik denk het niet.. Ik weet het niet.' Ik dacht weer verder na. 'Ik kan er nu niet echt opkomen.'

    Scott Jefferson

    'Nee, maar ik zei wel iets waardoor het allemaal weer naar boven kwam en dat spijt mij Scott,' zei ze. Ze praatte zachtjes. Ik vond dat niet erg. Het was ergens juist prettig. Ze had mijn handen nog steeds in die van haar. Ik keek er eventjes naar. 'Je moet niet zo aan je hoofd trekken gekkie,' zei ze daarna en ik schrok lichtjes toen zij mijn hoofd streelde. 'Straks doe je jezelf pijn en dat zijn ze niet waard.'
    Ik keek haar aan en zag dat ze glimlachte. Haar glimlach was... Mooi.. Waren de dingen die zij zei waar? of loog ze alles bij elkaar? Ik dacht na, maar ik kwam nog niet echt uit op een conclusie. Ik glimlachte lichtjes naar haar. 'Je bent aardig,' zei ik en ik keek haar eventjes niet begrijpend aan. 'Dank je,' eventjes gaf ik haar een knuffel. Ik twijfelde en aarzelde of ik het wel moest doen. Zelfs toen ik bezig was met de knuffel. Ik keek haar aan toen ik klaar was.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    (Waar kan ik inspringen

    Lana Skylina Parker
    "Je bent aardig, dankje" zei Scott en hij knuffelt me. Ik schrik even maar knuffel terug. "Geen probleem" zeg ik zacht.hij kijkt me aan als hij klaar is met de knuffel en ik glimlach even. "Het is toch gwn zo?" Mompel ik. Ik aai weer even over zijn hoofd. "Niet meer doen."


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Scott Jefferson

    Ik voelde haar schrikken, maar toch knuffelde ze terug. 'Geen probleem,' zei ze zachtjes en ik glimlachte weer eventjes. 'Het is toch gwn zo?' mompelde ze. Ik keek haar eventjes vragend aan. Ze aaide over mijn hoofd heen, waar ik eerlijk gezegd om moest lachen, maar ik was er verbaasd over. 'Niet meer doen,' zei ze. Ik keek haar weer aan. Ze had mij nu al zo vaak aangeraakt. 'I-ik zal het proberen,' stammelde ik zachtjes. 'Hoe kan jij er zo rustiger onder blijven?' vroeg ik lichtelijk verbaasd aan haar. Ik was ouder, althans daar ging ik van uit. Ik hoorde dingen beter te kunnen begrijpen en de aanvaarden. Of kwam het toch doordat zij van hem kon houden?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lana Skylina Parker
    "Hoe kan jij er zo rustiger onder blijven?" Vraagt Scott. Ik haal mijn schouders op. "Wat heeft het voor zin om de buitenwereld te laten zien wat hierbinnen afspeelt?" Vraag ik en ik geef een zacht tikje tegen mijn hoofd. "Dan stoppen ze me helemaal in een gekkehuis" ik glimlach even. "Dat misschien niet maar ik ben gewoon een rustig meisje. Houd er niet van alles aan iedereen te laten weten"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]