• Tien jongeren[17-21] die allemaal zijn bedrogen, mishandeld en erger, door hun geliefde. Vertrouwen, dat ze moeilijk kunnen krijgen in anderen. Nachtmerries en waan ideeën die maar blijven komen.

    Ze hebben zich ingeschreven voor een kamp die je helpt met die dingen te vergeten en je oude leven weer op te pakken, dat je weer in liefde kunt geloven en blij kunt zijn met iemand.



    Regels;

    #Liefde tussen personen[M+M V+V M+V] in het kamp is toegestaan
    #Dramascenes mogen
    #16+ is toegestaan
    #Zelfmoord pogingen mogen[maar je persoon moet het wel overleven]
    #Chantage mag

    #Bestuur alleen je eigen personage
    #Minimaal 2 regels schrijven, NIET minder
    #Maximaal 2 personages per Q account
    #Alleen TrueKlainer maakt nieuwe topics aan

    ............................................
    Jongens; [Max 5]

    TrueKlainer || Flynn Sasha McClaire
    Kaien || Ivan McCall
    Kaien || Scott Jefferson
    Jaimyhoi || Jonathan Grey



    Meisjes; [Max 5]

    BlueHope || Mira Anna Dianta Hope
    xIbiMalik || Felicia Kiara Mancini
    Sunbaked || Gereserveerd
    Rechazame || Lana Skylina Parker
    LovelyLonely || Flower Adriana Drea

    Begeleiders;

    TrueKlainer || Alené Candles

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 23:33 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Jullie stammen het topic helemaal vol xD]

    Jonathan Grey
    Flynn was het kamertje uitgestormd, en zei dat ik er niet naar binnen moest gaan. Ik wilde ook niet naar binnen, maar ik deed het toch maar. Ik doe de deur open en zie daar een vrouw zitten. De rillingen kruipen over mijn rug maar ik heb de deur al open gedaan. Ik loop naar binnen en schuif de stoel wat naar achter, zodat ik niet zo dichtbij zit.
    'Hallo,' zeg ik dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Scott Jefferson

    Het meisje staarde naar het water. Ik mocht niet naar haar staren, dat was onbeleefd. Net te laat wou ik mijn hoofd wegdraaien. Ze keek terug. 'Eehh, sorry!' zei ik gauw en ik wende mijn blik af. Ik staarde naar het water.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Flynn Sasha McClaire

    "Niet dat ik weet. Je weet niet wat zijn verleden is, hea?" Zegt Ivan.
    Ik knik even. "Ja, oké je hebt gelijk." Zeg ik schouderophalend.
    "Maar, ik kwam toch niet eng over?" Vraag ik voor de zekerheid.
    Ik kijk rond. Het is echt groot hier.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Alené Candles

    Jonathan komt binnen gelopen, het heeft even geduurd, maar hij is er.
    Ik glimlach naar hem. "Hallo." Zegt Jonathan.
    "Hallo, Jonathan." Begroet ik hem.
    "Hoe gaat het met je?" Vraag ik dan en kijk hem vriendelijk aan.
    Ik schrijf op het noteblock zijn naam bovenaan.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Jonathan Grey
    Ze vroeg hoe het met me ging. En ik wist het antwoord gelijk:
    'Behalve dat ik liever ergens anders ben dan hier op dit kamp?' ik zweeg even. 'Buiten dat gaat het prima.' em ik schuif mijn stoel nog een beetje naar achter. Ze was eng. Heel erg eng. En het liefst ging ik gelijk dit kamertje weer uit, maar als ik ooit weer normaal met meisjes en vrouwen om wilde gaan, moest ik mar blijven zitten. Maar ik vertrouwde haar niet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Eten ;)]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Alené Candles

    "Behalve dat ik liever ergens anders ben dan hier op dit kamp?" Jonathan zweeg even. "Buiten dat gaat het prima."
    Ik kijk naar hem als hij zijn stoel achteruit schuift.
    "Zeker weten?" Vraag ik en kijk hem aan.
    Ik geloof het niet zo, maar ik kom er wel achter.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Lana Skylina Parker
    "Ehhh sorry!" zegt de jongen. Snel wend hij zijn blik af. Ik haal mijn schouders op. "Het geeft niks" mompel ik. Ik kijk weg maar na een tijdje gluur ik weer naar de jongen toe Nee! mag niet kijken! je bent met Jake, straks word hij weer helemaal gek!


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ivan McCall

    'Ja, oké je hebt gelijk,' zei hij schouderophalend. 'Maar, ik kwam toch niet eng over?' vroeg hij daarna. Ik lachte zachtjes en schudde lichtjes met mijn hoofd. 'Nee hoor,' zei ik met hetzelfde lachje. 'Jij nooit.' Ik glimlachte eventjes en liep verder.

    Scott Jefferson

    'Het geeft niks,' mompelde het meisje. Ik keek eventjes naar het water. Stiekem keek ik toch. Ik schrok lichtelijk toen ik zag dat het meisje naar mij gluurde. Ik bloosde lichtjes en keek weer gauw naar het water. 'Ik ben Scott,' zei ik wat zachtjes, maar wel zo dat zij het nog kon horen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lana Skylina Parker
    De jongen kijkt terug, bloost en kijkt weer naar het water. "Ik ben Scott" zegt hij zachtjes. Ik kijk hem even aan, Ik weet dat ik bleek ben met enorme wallen onder mijn blauwe ogen dus ben verbaast dat hij tegen me praat. "ik ben Lana" Mompel ik na een hele tijd gezwegen te hebben. "Lana Parker" ik sla mijn ogen neer.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Scott Jefferson

    Ze zei niets. Had ik mij zelf dan niet voor moeten stellen? Na een tijd te hebben gezwegen praatte ze dan toch. 'Ik ben Lana,' mompelde ze. Ik keek haar eventjes aan. 'Lana Parker,' zei ze. Ik knikte lichtjes. Ze zei haar achternaam. Moest ik de mijne ook nog zeggen? Ik keek weer naar het water en dacht een beetje na. 'Jefferson,' zei ik uiteindelijk. 'Dat is mijn achternaam.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jonathan Grey
    Ik kijk naar links, de muur, als ik zeg:
    'Ja hoor, ik weet het zeker.' en ik zucht. Ik vroeg me af wat ze voor de rest allemaal ging vragen. Flynn en Ivan waren ook niet zo blij met haar geweest. Als ik lang genoeg naar de muur blijf staren, zie ik vanzelf kleuren erop. Die allemaal hun eigen weg banen, en waar ook niet? Het zijn kleuren, die doen wat ze wil. Dan schud ik zacht lachend mijn hoofd.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Felicia Kiara Mancini

    Ik zuchtte en ging rechtop zitten. Ik liep naar de badkamer en keek in de spiegel. Precies wat ik verwachtte, heel mijn make-up zat over mijn gezicht heen. Ik veegde het wat weg en liep toen naar buiten. Ik zakte neer tegen de muur en genoot van de warme zon op mijn gezicht.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Lana Skylina Parker
    "Jefferson" zegt Scott uiteindelijk. "Dat is mijn achternaam" zegt hij. Ik kijk hem weer een hele tijd zwijgend aan. "Okee" antwoord ik. Ik twijfel even en glimlach dan. Ik kijk even om me heen. "Ik vind het hier niet zo leuk denk ik" mompel ik weer na een hele lange tijd zwijgen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Mike Nike Yuney

    "Ga je wel een beetje normaal doen daar? Niet dat ik gebeld word omdat je iemand vermoord hebt ofzo?" vraagt Agent Polishon. Ik lette niet op hem en antwoordde ook niet. Ik kreeg al nooit te tijd om aan een omgeving te wennen dus waarom nu wel? Ik stapte uit en ging mijn rugzak over mijn rug. "Er zitten cadeautjes van ons in Mike, hoor je me? Maak er het beste van oke?" Ik knikte even kort naar hem, en loop wantrouwend naar de mevrouw bij de poort. Ik vind het nogal grappig hoe snel die politie mensen aan me gehecht waren geraakt. Net alsof ik een zoon was die ze deelden.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira