• Tien jongeren[17-21] die allemaal zijn bedrogen, mishandeld en erger, door hun geliefde. Vertrouwen, dat ze moeilijk kunnen krijgen in anderen. Nachtmerries en waan ideeën die maar blijven komen.

    Ze hebben zich ingeschreven voor een kamp die je helpt met die dingen te vergeten en je oude leven weer op te pakken, dat je weer in liefde kunt geloven en blij kunt zijn met iemand.



    Regels;

    #Liefde tussen personen[M+M V+V M+V] in het kamp is toegestaan
    #Dramascenes mogen
    #16+ is toegestaan
    #Zelfmoord pogingen mogen[maar je persoon moet het wel overleven]
    #Chantage mag

    #Bestuur alleen je eigen personage
    #Minimaal 2 regels schrijven, NIET minder
    #Maximaal 2 personages per Q account
    #Alleen TrueKlainer maakt nieuwe topics aan

    ............................................
    Jongens; [Max 5]

    TrueKlainer || Flynn Sasha McClaire
    Kaien || Ivan McCall
    Kaien || Scott Jefferson
    Jaimyhoi || Jonathan Grey



    Meisjes; [Max 5]

    BlueHope || Mira Anna Dianta Hope
    xIbiMalik || Felicia Kiara Mancini
    Sunbaked || Gereserveerd
    Rechazame || Lana Skylina Parker
    LovelyLonely || Flower Adriana Drea

    Begeleiders;

    TrueKlainer || Alené Candles

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 23:33 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Ik moet nogsteeds aan afleverin twee beginnen :$ Ik weet het ik weet het, stoute ik *Geeftzichzelfeenbitchslap*]

    Flynn Sasha McClaire

    "Ik ben Scott." Zegt de jongen dan.
    "Aangenaam." Zeg ik dan tegen hem. "Ivan." Zegt Ivan-dôh-en steekt zijn hand, kort daarna krijg ik een duwtje. "Van een gloedhete douche naar een vrieskist? Wil je me dood hebben of zo?" Vraagt hij lachen.
    Ik zet mijn duim en wijsvinger aan mijn kin en doe of ik denk. "Laat me denken." Zeg ik en kijk schuin omhoog.
    "Wat vind jij Scott? Moet hij erin springen?" Vraag ik met een grijnsje.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Het is leuk ;d vooral laatste 2 vind ik leuk XD Maar dat komt doordat Korra iets tegen Naga zei en daar ben ik onbewust om gaan letten..]

    Scott Jefferson

    'Laat me denken,' hoorde ik Flynn zeggen. Ik was maar half aan het opletten. Wat deed ik hier eigenlijk? Zo veel mensen. Deze twee zijn jongens.. Mensen van meneer Delacruz? 'Wat vind jij Scott? Moet hij erin springen?' vroeg Flynn. Ik keek hem geschrokken aan. 'Wacht wat?' vroeg ik verbaasd en trok een wenkbrauw op. 'Moet ik kiezen?'

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 21:17 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Je bedoelde Scott hé? Ja volgens mij wel xd]

    Flynn Sasha McClaire

    "Wacht wat? Moet ik kiezen?" Vraagt Scott met opgetrokken wenkbrauw.
    Ik knik. "Hmh. Ik zou alleen wel goed kiezen, het kan gevolgen hebben." Zeg ik lachend. "Nee, nee, grapje." Ik kijk Scott even aan.
    Dan kijk ik grijnzend naar Ivan. "Scott beslist." Zeg ik en steek mijn tong even uit.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Oh, ja foutje.. Lette niet helemaal op]

    Scott Jefferson

    'Hmh. Ik zou alleen wel goed kiezen, het kan gevolgen hebben,' zei hij lachend. Ik keek hem een beetje angstig aan. Ik wist het! 'Nee, nee, grapje,' zei hij daarna. Ik keek hem verward aan. Flynn keek naar Ivan. 'Scott beslist,' zei hij tegen hem. Ik zag Ivan naar mij kijken en hij schudde lichtjes zijn hoofd. 'Nee,' mompelde ik zachtjes met angst.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Flynn Sasha McClaire

    "Nee." Hoorde ik Scott zacht zeggen.
    "Oh! Ik wist het, samenzweren hé!" Zeg ik en doe of ik boos ben.
    "Dat vind ik héééél gemeen." Ik draai mijn hoofd abrubt weg.
    Ik heb moeite mijn lach in te houden.
    "Oké, oke, ik vergeef jullie." Zeg ik dan en kijk ze aan.
    "Als jullie beloven nooit meer samen te zweren, anders komen er gevolgen." Zeg ik lachend.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [wat heb ik gemist, waar kan ik inspringen?]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Ehm.. niet veel gemist.. -Zal zo wel ff samenvatting maken of zo ;d- De meeste zijn nu bij het zwembad geloof ik.. Je kan daarheen? ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Was je karaktertje al aangekomen?]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Felicia Kiara Mancini

    Ik rende het gebouw binnen en zakte neer op mijn bed. Die ogen bleven in mijn hoofd hangen. Alsof hij hier was, maar toch weer niet. Ik wist wel dat ik die jongen van zojuist niet meer wou tegenkomen, echt niet. Alles om die ogen te ontwijken. Tranen sprongen in mijn ogen toen ik de ogen weer voor me zag en ik stortte me huilend op mijn bed, mijn gezicht diep in mijn kussen gedrukt.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [jaa ze lag op bed,
    oke is goed, sorry btw ik heb zo veel gewerkt, heb geen tijd gehad]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    TrueKlainer schreef:
    Flynn Sasha McClaire

    "Nee." Hoorde ik Scott zacht zeggen.
    "Oh! Ik wist het, samenzweren hé!" Zeg ik en doe of ik boos ben.
    "Dat vind ik héééél gemeen." Ik draai mijn hoofd abrubt weg.
    Ik heb moeite mijn lach in te houden.
    "Oké, oke, ik vergeef jullie." Zeg ik dan en kijk ze aan.
    "Als jullie beloven nooit meer samen te zweren, anders komen er gevolgen." Zeg ik lachend.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Oh, woeps sorry vergeten]

    Scott Jefferson

    Ik schrok om hoe Flynn reageerde. Het kon haast niet anders. Hij hoorde bij hem! Van Ivan wist ik het nog niet. Hij zei niet veel. Ik keek eventjes van Flynn naar Ivan. 'I-ik. Ik doe het niet meer,' zei ik gauw.


    [Plotseling vind ik het met twee personen spelen die bij elkaar zijn niet zo leuk xd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Flynn

    "I-ik. Ik doe het niet meer." Zegt Scott.
    "Hé, ik meende het niet." Zeg ik bezorgd. "Ík doe het niet meer, oké" O wat heb ik gedaan, ik heb hem bang gemaakt, wedde?
    Ik glimlach even geruststellend naar Scott.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Scott Jefferson

    'Hé, ik meende het niet,' zei Flynn. Hij klonk bezorgd. Wat was dit? 'Ík doe het niet meer, oké,' zei hij daarna. Hij glimlachte en ik wist niet wat ik moest doen. Dit was raar en apart. Ik keek met wat ongeloof naar Flynn. 'O-oké,' stotterde ik een beetje.

    Ivan McCall

    Ik had toegekeken hoe Scott reageerde. Waar had hij last van? Als hij de geintjes van Flynn al niet kon hebben.. Ik boog een beetje toe naar Flynn. 'Zelfmoordneiging persoon één, als die het gesprek met de heks heeft gehad,' zei ik zachtjes tegen Flynn.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Flynn

    Ik kijk naar Ivan en knik even. "Echtwel." Ik kom overeind en steek mijn hand naar Ivan uit om hem overeind te helpen. "Zullen we rondkijken?" Vraag ik dan en kijk Ivan aan.
    Zeg ja, ik wil niet akward worden.
    Ik kijk even naar Scott.


    Ich liebe dich 27.12.23