• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen
    - Damon Blake ~ Oromis Kamernummer 18
    - Jeremy Velez ~ Gasai Kamernummer 14
    - Vince Rez Emanuels ~ Mengelmoes Kamernummer 12
    - Cassie Raven Benson ~ Aurorea Kamernummer 17
    - Mia Donovan ~ Gasai Kamernummer 15

    Vampieren:
    - Luca Jones ~ Assassin Kamernummer 19
    - Riley Winchester ~ Assassin Kamernummer 11
    - Solomon Vigée-Lebrun ~ Mengelmoes Kamernummer 13
    - Chèlle Ophelia McFadden ~ Valentino Kamernummer 22
    - June Harlow Grabeel ~ Aurorea Kamernummer 24


    De regels:
    - AN gebruik graag, ook leestekens, weinig spelfouten en hoofdletters!
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming en ook hun personages niet besturen.
    - Geen one-liners, probeer er wat meer bij te schrijven.
    - Plezier maken, maar maak het niet te onrealistisch.
    - Geen Mary Sues.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 13:05 ]


    Your make-up is terrible

    Solomon

    Ik loop met Riley en Mia mee.
    "We zijn bijna bij het huis." Zeg ik en wijs vooruit.
    "Nog een stukje en we zijn er." Glimlach ik en stop mijn handen in mijn zakken.
    Ik kijk naar boven, de sterren staan helder aan de hemel.
    Hoelaat zou het zijn?

    [Wist echt neits]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Is niet erg joh, ik verzin wel iets.]

    Luca Jones
    Ik merk hoe Cassie op haar tenen gaat staan en glimlach omdat ik zo lang ben en zij niet. Dan slaat ze haar ene arm rond mijn nek en de andere rond mijn middel. Met haar tong streelt ze even over mijn lippen en een rilling loopt over mijn rug heen. Godsamme, ze maakt ook zoveel in me los! Mijn hand vind zijn weg onder haar shirt en laat hem gewoon op haar rug liggen om haar tegen me aan geduwt te houden.
    "Pas je op met je pols." fluister ik zacht en hees tegen haar lippen aan. Ik wil niet dat ze zich nog eens bezeerd. Mensen kunnen al zo onhandig zijn....

    Riley Winchester
    Mia en Solomon lopen beiden met mij mee en ik hoor het uitrekken van Mia's lichaam. Plotseling besef ik dat ik dorst heb, een dorst die ik lang kan negeren, maar die nu begint te branden.
    "We zijn bijna bij het huis." zegt Solomon en wijst vooruit, waarmee hij mij uit mijn gedachtes haalt. "Nog een stukje en we zijn er." Ik knik.
    "Ja, dan is onze wandeling weer ten einde, helaas." zeg ik met een glimlachje en kijk even naar Solomon en Mia. Ik moet toegeven dat ik het wel leuk vond met dit eigenzinnige mens en vreemde vampier. Zo kom je ze niet vaak tegen. Als we bij het huis aankomen, hou ik de deur voor hun beide open.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Zijn hand glijdt onder mijn shirt en hij laat die op mijn rug liggen terwijl hij me nog steeds tegen hem aandrukt.
    'Pas je op me je pols,' fluistert hij hees.
    Ik glimlach lichtjes. 'Je bent schattig als je zo doet'. Ik druk een klein kusje op zijn neus en leg daarna mijn hoofd op zijn schouders. 'En je ruikt lekker,' voeg ik er met een klein lachje aan toe.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mia Donovan

    'We zijn bijna bij het huis,' zei Solomon en hij wees vooruit. Ik knikte lichtjes. 'Nog een stukje en we zijn er,' zei hij daarna en weer knikte ik. Ik lachte zachtjes toen ik zag dat Riley ook knikte. 'Ja, dan is onze wandeling weer ten einde, helaas,' zei Riley. Hij keek eventjes naar achteren, naar mij en Solomon. Weer knikte ik. 'Voor herhaling vatbaar zo te horen?' vroeg ik met een glimlachje. Ik stopte mijn handen in mijn kontzakken. 'Maar dan wel een andere route, dan is het niet toch niet helemaal een herhaling.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    Ze glimlacht. "Je bent schattig als je zo doet." zegt ze en drukt een kusje op mijn neus waarvan ik moet glimlachen. Vervolgend legt ze haar hoofd op mijn schouders. "Je ruikt lekker." zegt ze met een lachje, waardoor ik ook moet grinniken.
    "Natuurlijk, ik ben het." grap ik en sla mijn andere hand ook om haar middel heen om haar dichter tegen me aan te kunnen drukken. Ik leg mijn kin op haar hoofd en druk een kusje op haar haar.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Natuurlijk, ik ben het,' grinnikt Luca. Hij legt zijn andere hand ook op mijn middel en drukt me nog iets dichter tegen hem aan. Ik voel zijn op mijn hoofd en even later drukt hij een kusje op mijn haar.
    Na een tijdje haal ik mijn hoofd weer van zijn schouder en ga ik gewoon op mijn voeten staan. 'Het is best wel vermoeiend als je lang op je tenen moet staan,' zeg ik met een klein lachje.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Na een tijdje haalt ze haar hoofd van mijn schouder af en gaat ze weer normaal staan, waarna ik haar even teleurgesteld aankijk. Ik was alweer helemaal vergeten dat ze de hele tijd op haar tenen moest staan.
    "Het is best wel vermoeiend als je lang op je tenen moet staan." zegt ze met een lachje.
    "Zal ik je dan maar tillen?" vraag ik lachend en pesterig waarna ik haar al een klein stukje boven de grond til en dicht tegen mijn lichaam aan gedrukt hou. "Voor mij geen moeite."


    Your make-up is terrible

    [Hoi, ik zeg even dat ik van het weekend en volgende week tot zaterdat niet online zal zijn want ik ga naar engeland met school + deze zaterdag is de crematie van mijn oma.]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Cassie
    'Zal ik je dan maar tillen?' vraagt hij lachend. Hij tilt me een stukje van de grond en drukt me tegen zicht aan. 'Voor mij geen moeite'.
    'Komt omdat je zo gespierd bent,' zeg ik met een klein lachje en ik knijp even plagerig in zijn bovenarm met mijn goede hand waarna ik een kusje op zijn lippen druk. 'Als je me maar niet laat vallen, dan ben je niet lief meer.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ben er weer, wauw... veel getypt xD Omg Engeland was zo leuk! :D]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Haha, mooi zo dat het leuk was ;D]


    Is trouwens jouw buurt om nu te reageren ;P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Solomon

    "Ja, het is wel voor herhaling vatbaar." Zeg ik met een glimlachje.
    Wanneer we bij het huis aankomen open ik de deur en houd hem voor Mia en Riley open.
    "Na jullie." zeg ik met een glimlachje en maak een soort van buiging.
    "Come in ma'am, sir." Probeer ik serieus te zeggen en knik even naar de twee.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [okee, ik verklaar dit topic voor dood :/]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stiekem wil ik dit topic weer tot leven wekken (cat)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Haha, dan zal je de mensen die meedoen een pb sturen met de vraag of ze nog willen ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you