• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen
    - Damon Blake ~ Oromis Kamernummer 18
    - Jeremy Velez ~ Gasai Kamernummer 14
    - Vince Rez Emanuels ~ Mengelmoes Kamernummer 12
    - Cassie Raven Benson ~ Aurorea Kamernummer 17
    - Mia Donovan ~ Gasai Kamernummer 15

    Vampieren:
    - Luca Jones ~ Assassin Kamernummer 19
    - Riley Winchester ~ Assassin Kamernummer 11
    - Solomon Vigée-Lebrun ~ Mengelmoes Kamernummer 13
    - Chèlle Ophelia McFadden ~ Valentino Kamernummer 22
    - June Harlow Grabeel ~ Aurorea Kamernummer 24


    De regels:
    - AN gebruik graag, ook leestekens, weinig spelfouten en hoofdletters!
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming en ook hun personages niet besturen.
    - Geen one-liners, probeer er wat meer bij te schrijven.
    - Plezier maken, maar maak het niet te onrealistisch.
    - Geen Mary Sues.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 13:05 ]


    Your make-up is terrible

    Solomon

    "Zeg Solomon, aangezien je van ons gepraat in slaap viel mag jij nu iets bedenken om over te praten." Zegt Mia met een lachje.
    Ik kijk naar hun.
    "O, ik viel niet in slaap hoor." Zeg ik snel, eigelijk wel, maar niet door hun gepraat.
    "Oké, wel, maar uit verveling, wat moet ik anders doen?" Zeg ik schouderophalend en lach even,


    Ich liebe dich 27.12.23

    Riley Winchester
    "Zeg Solomon, aangezien je van ons gepraat in slaap viel mag jij nu iets bedenken om over te praten." zegt Mia met een lachje.
    "O, ik viel niet in slaap hoor." zegt hij snel. "Oké, wel, maar uit verveling, wat moet ik anders doen?" Hij haalt zijn schouders op.
    Ik blijf voor ze lopen, met mijn blik op de grond en mijn handen diep weggestopt. Ik luister wel naar wat ze zeggen maar reageer er verder niet op.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Luca kijkt me verbaasd aan en drukt me dan tegen zich aan.
    'Oh Cassie, je bent echt heel lief!' fluistert hij. 'Zoiets heeft nooit iemand over mij gezegd'.
    Ik glimlach lichtjes en druk een kus op zijn wang. 'Dat zouden ze wel moeten doen,' zeg ik zacht. 'Maar kan je me nu misschien iets losser laten? Je plet me een beetje'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Was ff broertje schone kont geven..]

    Mia Donovan

    'O, ik viel niet in slaap hoor. Oké, wel, maar uit verveling, wat moet ik anders doen?' zei hij schouderophalend. Ik keek hem eventjes aan. Riley zei niets en bleef verder lopen. Ik bleef nog eventjes naar Solomon kijken. 'Dus wij verveelde jou?' vroeg ik aan hem met een klein lachje. Ik ging naast hem lopen en stootte zachtjes voor de gein met mijn heupen tegen de zijne aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Solomon

    Riley was stil en liep iets voor ons.
    "Dus wij verveelde jou?" Zegt Mia met een lachje en botst met haar heupen tegen mijne.
    Ik lach. "Min of meer, ja." Grijns ik en geef haar een duwtje terug.
    "Riley, waarom zo stil?" Vraag ik met een kleuterstemmetje.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [then there was silence]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Gaap. xD]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Luca Jones
    Ze drukt een kus op mijn wang. "Dat zouden ze wel moeten doen." zegt ze zacht. "Maar kan je me nu misschien iets losser laten? Je plet me een beetje."
    "Oh, sorry!" zeg ik en laat haar snel wat losser. "Dat was niet echt de bedoeling." Ik grijns er schaapachtig bij.

    Riley Winchester
    "Dus wij verveelde jou?" hoor ik Mia zeggen en Solomon lachen.
    "Min of meer, ja.vRiley, waarom zo stil?" vraagt hij kinderachtig.
    "Daarom." antwoord ik geërgerd.


    Your make-up is terrible

    [Ik reageer nog steeds traag ;$ -Ja Nikki.. Ik kijk nog steeds-]

    Mia Donovan

    'Min of meer, ja. Riley, waarom zo stil?' vroeg Solomon. Hij zei het op een kinderlijke toon en daarvoor had hij nog even gelachen. 'Daarom,' antwoordde Riley geërgerd. Ik keek eventjes van Solomon naar Riley. Mijn blik bleef daarna nog eventjes hangen bij Solomon en liep toen richting Riley. 'Gaat alles wel goed?' vroeg ik voorzichtjes aan hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Kan dat ik nogal afraffel, maar ben nogal geïrriteerd door iemand op Quizlet die me Bitchie noemt alleen maar omdat ik mijn mening geef.]

    Solomon

    "Daarom." Zegt Riley geërgerd, ik kijk naar Mia en zij loopt dan naar hem toe.
    "Gaat alles wel goed?" Vraagt ze dan aan hem.
    Ik steek mijn handen in mijn zak en kijk om me heen.
    Geen zin om iets te zeggen of te doen, gewoon even lopen.
    Ik bijt op mijn verveeld lip en kijk weer rond.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Riley Winchester
    Mia loopt plotseling naast me. "Gaat alles wel goed?" vraagt ze. Ik kijk even achterom naar Solomon die zijn handen in zijn zakken heeft gestoken en dan weer naar Mia.
    "Natuurlijk." zeg ik met een neppe glimlach. "Ik ben soms misschien iets té volwassen." Ik ben gewoon oud maarja.


    Your make-up is terrible

    Mia Donovan

    'Natuurlijk,' zei hij en ik zag een glimlach bij hem. 'Ik ben soms misschien iets te volwassen,' zei hij daarna. Ik keek hem vragend aan. 'Nee echt?' vroeg ik met een klein lachje en stootte zachtjes speels met mijn heup tegen hem aan. 'Dan moet je soms iets meer kind worden,' zei ik met een glimlachje tegen hem. Ik keek even achterom naar Solomon. 'Wat vind jij?' vroeg ik aan hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Solomon

    "Wat vind jij?" Hoor ik Mia vragen, ik kijk op en zie haar naar mijn kijken.
    "Wat vind ik?" Vraag ik met een dom gezicht.
    Ja, ik volgde het allemaal niet hoor. Of wel?
    "Dat Riley zich jong moet gedragen? Weet ik het, moet hij zelf weten, het is moelijk je jong te gedragen als je al zo lang in een lichaam vast zit." Zeg Ik schouderophalend.

    [Hij heeft het niet door dat hij het zo zegt, hij is nog wat in dromenland]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [? xD]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Riley Winchester
    "Nee echt?" zegt ze en stoot speels met haar heup tegen mij aan. Ik kijk even verbaasd op, beetje uitbundig? "Dan moet je soms iets meer kind worden." zegt ze met een glimlachje tegen me en kijkt achterom. "Wat vind jij?"
    "Wat vind ik? Dat Riley zich jong moet gedragen? Weet ik het, moet hij zelf weten, het is moelijk je jong te gedragen als je al zo lang in een lichaam vast zit." zegt hij en ik draai me abrupt om, om hem woedend aan te kunnen kijken.
    "Waar heb jij last van?" snauw ik, briesend. Ik probeer om op een normaal tempo te ademen. "Zo oud ben ik nou óók weer niet hoor." zeg ik terwijl ik mijn hoofd weer naar voren draai.


    Your make-up is terrible