• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen
    - Damon Blake ~ Oromis Kamernummer 18
    - Jeremy Velez ~ Gasai Kamernummer 14
    - Vince Rez Emanuels ~ Mengelmoes Kamernummer 12
    - Cassie Raven Benson ~ Aurorea Kamernummer 17
    - Mia Donovan ~ Gasai Kamernummer 15

    Vampieren:
    - Luca Jones ~ Assassin Kamernummer 19
    - Riley Winchester ~ Assassin Kamernummer 11
    - Solomon Vigée-Lebrun ~ Mengelmoes Kamernummer 13
    - Chèlle Ophelia McFadden ~ Valentino Kamernummer 22
    - June Harlow Grabeel ~ Aurorea Kamernummer 24


    De regels:
    - AN gebruik graag, ook leestekens, weinig spelfouten en hoofdletters!
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming en ook hun personages niet besturen.
    - Geen one-liners, probeer er wat meer bij te schrijven.
    - Plezier maken, maar maak het niet te onrealistisch.
    - Geen Mary Sues.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 13:05 ]


    Your make-up is terrible

    [Me ogen vallen vanzelf dicht, i'm off to bed xXx!]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Mia Donovan

    'Ik stress niet. Ik kan gewoon niet echt goed keuzes maken,' zei hij, vervolgens keek hij naar Riley en zuchtte. 'Maak je niet druk,' zei Riley en gaf hem een schouderklopje. Ik gaf een bevestigend knikje. 'Neem je tijd, wees niet bang,' zei hij daarna en weer knikte ik. 'Luister naar Riley,' zei ik en ik had nog steeds een klein glimlachje op mijn gezicht. 'Hoe hij doet heb ik het gevoel dat hij er ervaring mee heb.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie

    Luca laat me iets losser en het ademhalen wordt gelukkig wat makkelijker.
    'Cas?' Vraagt hij.
    'Het gaat goed,' zeg ik met een schore stem. Ik maak me los uit zijn armen en loop naar het keukentje waar ik wat water drink.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Het gaat goed." zegt ze en maakt zich los uit mijn armen waarna ze naar de keuken loopt en water drinkt. Ik volg haar en loop er langzaam achter aan.
    "Dat was niet helemaal de bedoeling." mompel ik terwijl ik tegen de muur aanleun en haar bestudeer. Zelfs rood aangelopen ziet ze er nog knap uit.


    Your make-up is terrible

    Cassie

    'Dat was niet helemaal de bedoeling,' mompelt Luca.
    Ik zet het glas neer en kijk hem aan. 'Het is niet jouw schuld, ik had gewoon niet eh, zoveel verwacht'. Ik bijt op mijn lip en tik met mijn vingers op het keukenblad. 'Maar misschien kan je maar beter geen mond op mond meer geven'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Gabumon >> Kaien]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Solomon

    "Maak je niet druk. Neem je tijd, wees niet bang." Zegt Riley. Ik kijk hem aan.
    "Luister naar Riley. Hoe hij doet heb ik het gevoel dat hij er ervaring mee heb." Zegt Mia.
    Ik kijk nog naar Riley. "Je weet dat ze bang kan worden hé," Zeg ik zo, dat alleen hij het hoort.
    "Dat wil ik niet."


    Ich liebe dich 27.12.23

    Luca Jones
    Ze zet haar glas neer en kijkt me aan. "Het is niet jouw schuld, ik had gewoon niet eh, zoveel verwacht." zegt ze en bijt op haar lip. Ik word voor een momentje afgeleid door haar tikkende vingers. "Maar misschien kan je maar beter geen mond op mond meer geven."
    "Sorry." zeg ik met een klein glimlachje. "Krijg ik niet nog een kans? Dan zal ik het een stuk beter doen, beloofd." zeg ik met een overtuigende glimlach naar haar.

    Riley Winchester
    "Luister naar Riley. Hoe hij doet heb ik het gevoel dat hij er ervaring mee heb." zegt Mia.
    "Je weet dat ze bang kan worden hé." zegt ik zo zacht dat alleen ik het kan horen. "Dat wil ik niet."
    "Dat snap ik." antwoord ik met een glimlach, even zacht als hij deed. Voor Mia lijkt het net alsof we elkaar alleen maar aankijken. "Dan is het misschien maar beter om het niet te vertellen."

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 17:45 ]


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Sorry,' zegt hij met een kleine glimlach. 'Krijg ik niet nog een kans? Dan zal ik het een stuk beter doen, beloofd'.
    'Tuurlijk krijg je nog een tweede kans,' glimlach ik en ik loop naar hem toe op een kusje op zijn lippen te drukken.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mia Donovan

    Ik keek eventjes naar hun twee. Ik zag hun monden wel een beetje bewegen, maar ze zeiden niets. Liplezen? Ik wist het niet. 'Zullen we dan maar weer gewoon verder lopen?' vroeg ik aan hun beiden. Stil staan en niks zeggen, daar schoten we natuurlijk ook niks mee op.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Solomon

    "Dat snap ik. Dan is het misschien maar beter om het niet te vertellen." Zegt Riley dan. Ik knik even. Hij heeft gelijk.
    "Zullen we dan maar weer gewoon verder lopen?" Hoor ik Mia achter me vragen.
    "Ja, goed idee." Zeg ik enthausiast en kijk naar Riley. "Ja, toch?" Glimlach ik even naar hem.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Luca Jones
    "Tuurlijk krijg je nog een tweede kans." glimlacht ze en loopt naar me toe om een kus op mijn lippen te drukken, een kus die ik gretig beantwoord. Met mijn arm om haar middel druk ik haar stevig tegen me aan.
    "Gelukkig." mompel ik tegen haar lippen aan en laat mijn vrij hand door haar haar gaan.

    Riley Winchester
    Solomon knikt op mijn redenering en ik kom glimlachend weer overeind. Zo ben ik heel aardig geweest en heb ik hem nog van het idee afgehaald ook.
    "Zullen we dan maar weer gewoon verder lopen?" vraagt Mia.
    "Ja, goed idee." zegt Solomon er op, nogal enthousiast. "Ja, toch?" vraagt hij glimlachend aan mij, waar op ik nogmaals glimlach.
    "Klinkt helemaal goed, Mia." zeg ik en ik draai me weer om om de goede kant op te kunnen lopen.


    Your make-up is terrible

    Mia Donovan

    'Ja, goed idee,' zei Solomon enthousiast en ik lachte zachtjes. 'Ja, toch?' vroeg hij aan Riley. Ik keek even naar Riley en zag dat ook hij glimlachte. 'Klinkt helemaal goed, Mia,' zei hij. Riley draaide zich om en begon weer te lopen. Ik begon ook weer te lopen. Ondertussen rekte ik mij zelf een beetje uit.

    [Ik weet niks meer.. xd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ik weet ook even neits :S]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Cassie
    Luca beantwoordt de kus en drukt me stevig tegen zich aan.
    'Gelukkig.' mompelt hij terwijl hij een hand door mijn haar haalt.
    Ik ga een beetje op mijn tenen staan en sla mijn ene arm rond zijn nek en de andere rond zijn middel. Met mijn tong streel ik even over zijn lippen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered