• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen
    - Damon Blake ~ Oromis Kamernummer 18
    - Jeremy Velez ~ Gasai Kamernummer 14
    - Vince Rez Emanuels ~ Mengelmoes Kamernummer 12
    - Cassie Raven Benson ~ Aurorea Kamernummer 17
    - Mia Donovan ~ Gasai Kamernummer 15

    Vampieren:
    - Luca Jones ~ Assassin Kamernummer 19
    - Riley Winchester ~ Assassin Kamernummer 11
    - Solomon Vigée-Lebrun ~ Mengelmoes Kamernummer 13
    - Chèlle Ophelia McFadden ~ Valentino Kamernummer 22
    - June Harlow Grabeel ~ Aurorea Kamernummer 24


    De regels:
    - AN gebruik graag, ook leestekens, weinig spelfouten en hoofdletters!
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming en ook hun personages niet besturen.
    - Geen one-liners, probeer er wat meer bij te schrijven.
    - Plezier maken, maar maak het niet te onrealistisch.
    - Geen Mary Sues.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 13:05 ]


    Your make-up is terrible

    Luca Jones
    Ze grinnikt. "Ach, zo erg is het niet om door jou geplet te worden." zegt ze met een onschuldige stem. "Het is alleen wat fijner als ik nog een beetje adem kan halen."
    "Dat kan nou eenmaal niet als ik je plet." antwoord ik met een grinnik en ik kus de zijkant van haar gezicht onder. "Dan is het namelijk geen pletten meer."


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Dat kan nou eenmaal niet als ik je plet,' grinnikt hij en hij drukt allemaal kusjes op de zijkant van mijn gezicht.
    Er verschijnt een glimlach rond mijn lippen.
    'Dan is het namelijk geen pletten meer'.
    'Maar dan stik ik,' protesteer ik lachend. 'Tenzij jij me daarna een mond-op-mond beademing geeft, waar ik trouwens helemaal geen problemen zou hebben'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Maar dan stik ik." protesteerd ze lachend. "Tenzij jij me daarna een mond-op-mond beademing geeft, waar ik trouwens helemaal geen problemen zou hebben," Ik kijk haar grijnzend aan.
    "Dat vind ik ook geen probleem." zeg ik tegen haar. "Ik denk dat we een deal hebben? Ik mag jou pletten en dan krijg je van mij een mond-op-mond beademing, of je die nou nodig hebt of niet."


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Dat vind ik ook geen probleem,' grijnst hij. 'Ik denk dat we een deal hebben? Ik mag jou pletten en dan krijg je van mij een mond-op-mond beademing, of je die nou nodig hebt of niet'.
    'Dat lijkt me een goede deal,' zeg ik lachend. 'Maar,' begin ik dan terwijl ik bij hem wegschuif en opsta. 'Dan moet je me wel eerst te pakken zien te krijgen, en níet als je vampier snelheid gebruiken. Dat is valsspelen'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Dat lijkt me een goede deal." zegt ze lachend. "Maar." begint ze en ik kijk haar nieuwgierig aan en lichtelijk teleurgesteld als ze wegschuift en opstaat. "Dan moet je me wel eerst te pakken zien te krijgen en níet als je vampiersnelheid gebruiken. Dat is valsspelen." Meteen daarop sta ik ook op.
    "Dat word nog moeilijk... Voor jou." Ik grijns en zet een stap naar haar toe.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Dat wordt nog moeilijk...voor jou,' grijnst hij en hij zet ik een stap in mijn richting.
    Gelijk doe ik een paar stappen naar achteren, richting de badkamer. 'Dat zullen we nog wel eens zien,' grijns ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ze zet als reactie gelijk een paar stappen naar achter. "Dat zullen we nog wel eens zien." grijnst ze.
    "Heel snel zien bedoel je." grinnik ik en springt gelijk op haar af, op een menselijk tempo wel te verstaan. Ik wist niet dat ik dat nou zou kunnen.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Heel snel zien bedoel je,' grinnikt hij.
    Als hij op me afspring, op een menselijk tempo geluk, slaak ik een zacht kreetje waarna ik me omdraai, de badkamer in vlucht en de deur opslot draai.
    'Probeer me nu nog maar eens te pakken,' roep ik zangerig.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ze slaakt een kreetje en draait zich razendsnel om waarna ze de badkamer inrent en de deur achter zich op slot draait. Verbaasd blijf ik voor de deur staan, slinkse griet.
    "Probeer me nu nog maar eens te pakken." roept ze zangerig.
    "Je hebt alleen iets gezegd over mijn snelheid..." zeg ik uitdagend en ik grijns, hoewel zij dat niet kan zien. De deur krijg ik er met gemak uit. Ik kijk even naar het slot, krijg ik dat niet open? Ik ruk hard aan de deurknop.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Je hebt alleen iets gezegd over mijn snelheid...' zegt hij uitdagend.
    'Waag het niet!' roep ik waarschuwend.
    Als hij aan de deurknop rukt doe ik een stapje naar achteren en kijk ik om me heen. Mijn blik valt op de wasmand en ik kijk weer even naar de deur. Waarom ook niet. Gelukkig is mijn wasmand groot en ben ik klein en lenig.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Nog een keer eraan trekken en de sponning versplinterd waardoor het slot eruit komt. Gelukkig de deur nog helemaal heel. Met opgetrokken wenkbrauwen kijk ik de lege ruimte door.
    "Cassie?" fluister ik met een grijns op een lugubere toon, hoewel het allemaal gespeeld ik.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Aan het geluid te horen is het slot van de badkamer deur eruit.
    'Cassie?' hoor ik hem op een lugubere toon te fluisteren.
    Ik gluur onder de deksel van de wasmand door en als ik zie dat Luca met zijn rug naar me toe staat klim er zo geruisloos mogelijk uit en glip ik de badkamer uit.

    [Haha, ik schiet echt in de lach als ik dit voor me zie ;p]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik ook lolol.]

    Luca Jones
    Ik hoor haar achter me en draai me vlug om, om haar bewegende gestalte te zien wegrennen. Ze is snel en als ik mijn armen uitsteek, op menselijke snelheid, is zij er allang vandoor. Damn wat zijn die mensen langzaam! Lachend begeef ik me erachter aan.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik hoor aan de voetstappen dat Luca achter me aan komt. Ik versnel iets en glip mijn kamer in waar ik onder het bed duik. Cliché, I know, maar ik moet toch iets. Als ik hem de kamer in hoor lopen moet ik op mijn hand bijten om te zorgen dat ik niet begin te lachen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik loop achter haar de slaapkamer in. "Oh Cassie." grinnik ik en ik trek de kastdeuren open, maar daar zit ze niet. "Ik mag zeker ook niet ruiken waar je bent hé?" vraag ik.


    Your make-up is terrible