• Mijn moeder ging net tegen mij lopen schreeuwen, omdat er een paar waterdruppeltjes op de wasbakrand zatten. Jezus, dat slaat toch echt nergens op?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oke, Misschien was ze al geïrriteerd.



    Nee, Alleen omdat?



    Ik heb 2 kanten:D

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 7:50 ]

    LovelyLonely schreef:
    Oke, Misschien was ze al geïrriteerd.



    Nee, Alleen omdat?



    Ik heb 2 kanten:D

    Nope was ze niet en echt alleen daardoor.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oke, dat slaat echt nergens op van haar.


    26 - 02 - '16

    Dat is wel wat overdreven alleen.. Kwam er misschien visite erna? Of moesten jullie ergens heen?
    Zo ja,,
    Dan is het normaal want mijn moeder heeft dan ook zo'n tik.. Dat heet stress..


    Actie geeft reactie, Bewust of onbewust

    Misschien is het inderdaad stress of heeft ze niet zo lekker geslapen, of ze ergert zich er vaker aan maar zei er toen niks van en is t nu zat, je weet het niet. Zeg gewoon sorry em vraag dan waarom ze zo enorm boos werd, misschien wil ze t uitleggen en goedmaken?


    “Love is a contradiction.”

    JustHoney schreef:
    Dat is wel wat overdreven alleen.. Kwam er misschien visite erna? Of moesten jullie ergens heen?
    Zo ja,,
    Dan is het normaal want mijn moeder heeft dan ook zo'n tik.. Dat heet stress..

    Nee, het was gewoon in de ochtend terwijl er niks aan de hand was. Daarvoor was ze nog vrolijk.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dat gebeurt bij mij continue. M'n moeder heeft voor mij nul meerwaarde op het moment. Denk dat het ook niet lang zal duren voor ik hem smeer hier.


    No growth of the heart is ever a waste

    Als je de druppels er niet uit hebt geveegd, kunnen die opdrogen en blijft er kalk achter. :Y)

    Nu niet echt iets om voor te schreeuwen. Maar dat hebben moeders soms. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Mijn moeder schreeuwt voor zoveel belachelijke dingen. Ik heb het er echt een beetje mee gehad. Ze wordt overal boos om, zelfs dingen waar we neits aan kunnen doen


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Jou moeder is werkelijk waar gek. (cat)


    Your make-up is terrible

    Nee, dat slaat inderdaad nergens op. Maar moeders kunnen zich soms om de kleinste dingen boos/geirriteerd worden. Je kunt er weinig aandoen. Maar ach, als ze nu zo'n bui heeft zal ze die dadelijk toch niet meer hebben?


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Volgens mij heb je nogal eens ruzie met haar... Praat er eens over en zeg haar duidelijk dat ze zich niet zo aan moet stellen en dat ze het best zelf op kan ruimen. Sorry... Wat een gekke ma heb jij zeg XD


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Leela schreef:
    Volgens mij heb je nogal eens ruzie met haar... Praat er eens over en zeg haar duidelijk dat ze zich niet zo aan moet stellen en dat ze het best zelf op kan ruimen. Sorry... Wat een gekke ma heb jij zeg XD


    Shit happens but pee happens a lot more.

    ....dat is wel een beetje overdreven..


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Nee, het was gewoon in de ochtend terwijl er niks aan de hand was. Daarvoor was ze nog vrolijk.


    Met dr verkeerde been uit bed gestapt ;$


    Zo doet mijn stiefpa ook tegen mijn broertje als die de aanrecht niet schoon heeft gemaakt..
    Maar die is gewoon snel aangebrand + hij heeft de pik op mijn broertje (Dat heeft zo wat iedereen maar ok).


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you