• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen
    - Damon Blake ~ Oromis Kamernummer 18
    - Jeremy Velez ~ Gasai Kamernummer 14
    - Vince Rez Emanuels ~ Mengelmoes Kamernummer 12
    - Cassie Raven Benson ~ Aurorea Kamernummer 17
    - Mia Donovan ~ Gasai Kamernummer 15

    Vampieren:
    - Luca Jones ~ Assassin Kamernummer 19
    - Riley Winchester ~ Assassin Kamernummer 11
    - Solomon Vigée-Lebrun ~ Mengelmoes Kamernummer 13
    - Chèlle Ophelia McFadden ~ Valentino Kamernummer 22
    - June Harlow Grabeel ~ Aurorea Kamernummer 24


    De regels:
    - AN gebruik graag, ook leestekens, weinig spelfouten en hoofdletters!
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming en ook hun personages niet besturen.
    - Geen one-liners, probeer er wat meer bij te schrijven.
    - Plezier maken, maar maak het niet te onrealistisch.
    - Geen Mary Sues.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 13:05 ]


    Your make-up is terrible

    Cassie Benson
    'Nee, zeg maar waar ze liggen,' zegt Luca. Ik zucht even en stop gelijk met de poging mezelf uit zijn armen te wurmen. 'Ik ga je het komende uur niet meer loslaten, je hebt me echt een behoorlijke schrik aangejaagd hiermee. Waarom heb je pijn, Cassie? Ik moest de waarheid vertellen van jou... Maar ik neem al mijn woorden terug, als je dit maar nooit meer doet, beloof me dat.'
    Ik bijt op mijn lip. 'De waarheid kan soms hard aankomen, Luca,' zeg ik op een zachte toon. 'Het doet me pijn dat je zegt dat je vrij hoort te zijn, en dat je zegt dat het niet werkt...' Ik staar afwezig naar een plek op de muur. 'Ik snap niet waarom je me nu zo vasthoud als je je toch niet wilt binden, wat heeft het dan voor zin?' Mijn nagels druk ik zo hard als ik kan in mijn pols. 'En je wilt geen vader zijn, dat kan ik nog wel snappen. Ik kan de baby, of monster zoals jij het zo graag noemt, desnoods wel met iemand anders groot brengen.'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [@Mengelmoes, ik vind het best.]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones

    Ze bijt op haar lip. "De waarheid kan soms hard aankomen, Luca." zegt ze op een zachte toon. "Het doet me pijn dat je zegt dat je vrij hoort te zijn, en dat je zegt dat het niet werkt..." Ze staart afwezig naar een plek op de muur en ik krijg een steeds grotere hekel aan mezelf. Waarom kan ik dat dan niet gewoon? Ik kan het ook gewoon proberen in plaats van gelijk opgeven. "Ik snap niet waarom je me nu zo vasthoud als je je toch niet wilt binden, wat heeft het dan voor zin? En je wilt geen vader zijn, dat kan ik nog wel snappen. Ik kan de baby, of monster zoals jij het zo graag noemt, desnoods wel met iemand anders groot brengen."
    ik knipper eens verbaasd met mijn ogen van de gevoelens die deze woorden losmaken bij mij. "Wauw, die woorden kwamen bij mij hard aan. Ik wil er niet aan denken dat je dat zou doen..." mompel ik. "Nee, waar je ook voor kiest, ik loop niet zomaar weg bij mijn verantwoordelijkheden. Ook als je kiest om het te houden zal ik bij je blijven en als je dat niet wilt, zal ik er voor zorgen, krijg je genoeg geld van me om ervoor te zorgen." verklaar ik op een zachte, maar vastbesloten toon terwijl ik zacht doorga met haar haren te strelen.
    "Je hoeft nog niet te kiezen, maar zolang het in je zit, moet je beter voor jezelf zorgen. Ik ben bang dat je dood gaat erdoor... Ik weet dat het eens zal gebeuren, maar liever nu nog niet, ik wil nog zoveel met je doen en we hebben te weinig tijd gehad. Te weinig." Ik word hier haast sentimenteel van, iets wat ik eigenlijk helemaal niet wil.


    Your make-up is terrible

    [Alleen met Mia? ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Riley mag er ook nog best bij hoor haha.]


    Your make-up is terrible

    [Ja okii ^^]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Wie begint?


    Your make-up is terrible

    [Jij? :3]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Maar ik weet niets...


    Your make-up is terrible

    [Hahah dat probleem heb ik ook xD]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Hmm, ik zal dan zo wel iets bedenken, haha]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mia Donovan

    Zo onderhand waren weer terug gekomen bij het huis en stelde Solomon voor om naar zijn kamer te gaan. Het viel me op dat tussen zijn kamer en die van mij maar eentje tussen zat. Ik dacht na of ik de persoon van kamer 14 ooit tegen was gekomen. Ik hield mijn hoofd schuin en schudde toen lichtjes mijn hoofd. Ik was wel benieuwd wie het was, of er überhaupt daar iemand woonde. Ik volgde de andere twee en als eerste viel mij het kleine lichtje op van een schemerlampje. Een klein glimlachje verscheen op mijn gezicht en keek vervolgens nieuwsgierig de kamer rond. Veel anders dan die van mij was het niet. Enige verschil was dan dat schemerlamp en de klok die aan het plafond hing.
    'Zeg, waarom zijn je gordijnen dicht?' vroeg ik met een lachje aan Solomon toen ik de dichte gordijnen zag. 'Het is hier al zo donker.' Vervolgens liep ik naar de gordijnen toe om die open te doen. 'Veel beter, toch?'

    -Meer kon ik er niet van maken-

    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 17:05 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Klok aan plafond :P]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Solomon

    "Zeg, waarom zijn je gordijnen dicht?" vraagt Mia met een lachje aan me toen ze naar de gesloten gordijnen keek. "Het is hier al zo donker." Ze loopt naar de gordijnen en opent die. "Veel beter, toch?" Ik kijk even naar Riley en dan naar Mia. Ik loop naar de gordijnen toe en sluit ze snel.
    "Waarvoor, de pottenkijkers?" ik schud hoofd dan. "Ik heb liever mijn gordijnen dicht," zeg ik en blijf ervoor staan. Ik kijk even naar Riley.
    "Willen jullie wat drinken?" Ik loop voorbij Mia naar de keuken en pak glazen.

    [Ik weet ook niet veel haha]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Riley Winchester

    We zijn van buiten naar de kamer van Solomon gegaan, zoals hij voorstelde. Het is op dezelfde verdieping als die van mij, maar mijn kamer is nog amper ingerich omdat ik er pas sinds vandaag ben. Misschien moet ik dat ook maar eens laten doen, want zelf heb ik er weinig zin in. Ik vraag me nu al af hoe ik het zal inrichten, het moet niet té worden, want ze hoeven niet allemaal te weten hoeveel geld ik op mijn bank heb staan.
    "Zeg, waarom zijn je gordijnen dicht?" vraagt Mia met een lachje als ze naar de gesloten gordijnen kijkt. "Het is hier al zo donker." Ze loopt naar de gordijnen en opent die, waardoor ik zacht moet grinniken. Ze moest eens weten. "Veel beter, toch?" Solomon kijkt even naar mij en dan naar Mia. Hij loopt naar de gordijnen toe en sluit ze snel.
    "Waarvoor, de pottenkijkers?" zegt hij en hij schud met zijn hoofd. "Ik heb liever mijn gordijnen dicht," zegt hij en hij blijft ervoor staan. Hij kijkt even naar me en ik knik kort en goedkeurend. "Willen jullie wat drinken?" Hij loopt voorbij Mia en gaat naar de keuken. Ik kuier rustig naar de lamp en doe die aan, zodat ze de gordijnen niet meer open trekt.
    "Nee, bedankt." glimlach ik naar hem, veelbetekenend. Ik drink alleen bloed en alcohol, al denk ik niet dat hij dat laatste in huis heeft. "Of je moet toevallig ergens een goede wiskey hebben. Vind je het erg als ik rook?" Ik tik even op het zilveren pakje met sigareten wat zich in mijn broekzak bevind. Ookal ben ik soms enorm ouderwets, verlegen en erg braaf, ik drink en rook me dan weer suf.


    Your make-up is terrible