• Op mijn school(Basisschool) Donbosco hadden vadnaag een zangwedstrijd en ik en Esmee( Climb) deden mee, we zongen This Love van Maroon 5, en we zijn 6de van de 20 geworden. Hier foto> http://www.quizlet.nl/foto.php?id=113525

    http://www.quizlet.nl/foto.php?a=next&id=113525

    LeukleukleukleukLeukleukleukleukLeukleukleukleukLeukleukleukleukLeukleukleukleukLeukleukleukleukLeukleukleukleukLeukleukleukleukLeukleukleukleukLeukleukleukleukLeukleukleukleukLeukleukleukleukLeukleukleukleukLeukleukleukleukLeukleukleukleukLeukleukleukleukLeukleukleukleukLeukleukleukleukLeukleukleukleukLeukleukleukleukLeukleukleukleukLeukleukleukleukLeukleukleukleukLeukleukleukleukLeukleukleukleukLeukleukleukleukLeukleukleukleukLeukleukleukleukLeukleukleukleukLeukleukleukleukLeukleukleukleukLeukleukleukleukLeukleukleukleukLeukleukleukleukLeukleukleukleukLeukleukleukleukLeukleukleukleukLeukleukleukleuk!
    Jullie zijn echt gaafko! En ik wil weten hoe jullie zingen, want dat wil ik weten. Zorg maar dat je het me laat weten dus!


    rules don't stop me

    Donbosco? x'D
    woon je in hengelo ? x'D
    Leuk trouwens :D


    never say goodbye.

    LeukleukleukleukLeukleukleukleukLeukleukleukleukLeukleukleukleukLeukleukleukleukLeukleukleukleukLeukleukleukleukLeukleukleukleukLeukleukleukleukLeukleukleukleukLeukleukleukleukLeukleukleukleukLeukleukleukleukLeukleukleukleukLeukleukleukleukLeukleukleukleukLeukleukleukleukLeukleukleukleukLeukleukleukleukLeukleukleukleukLeukleukleukleukLeukleukleukleukLeukleukleukleukLeukleukleukleukLeukleukleukleukLeukleukleukleukLeukleukleukleukLeukleukleukleukLeukleukleukleukLeukleukleukleukLeukleukleukleukLeukleukleukleukLeukleukleukleukLeukleukleukleukLeukleukleukleukLeukleukleukleukLeukleukleukleukLeukleukleukleuk!
    Jullie zijn echt gaafko! En ik wil weten hoe jullie zingen, want dat wil ik weten. Zorg maar dat je het me laat weten dus!


    Er is een vrouw(de moeder van de gene die 1ste is geworden) heeft ons gefilmt, en ik kreeg die filmpje, en dan doe ik hem in me laptop, en dan stuur ik hem wel naaar jou.

    Donbosco? x'D
    woon je in hengelo ? x'D

    Nee Donbosco Haarlem.

    wahaha oke :D


    never say goodbye.

    wahaha oke :D


    ;'D

    Leuk, heb je ook een filmpje?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Leuk, heb je ook een filmpje?


    Nee, die krijg ik nog.

    OMG NEEEEEE NIET DAT FILMPJE OP DE PC ZETTEN. o:


    -

    (...)

    Nee, die krijg ik nog.

    Dan wil ik die zien :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Dan wil ik die zien :Y)


    Mag je oordopjes kopen. :X


    -

    (...)

    Mag je oordopjes kopen. :X

    Je bent vast niet voor niets 5e geworden van de 20 dus moest het wel goed wezen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Dan wil ik die zien :Y)


    Oke.als ik hem heb, krijg je hem te zien;D

    heb ik ook gedaan in de 2e klas. wie won kwam op de radio.. ik zong met een vriendin.. verschrikkelijk nummer.. ook nie gewonnen trouwens. XD

    maar best leuwk jah


    Love is the movement <3

    heb ik ook gedaan in de 2e klas. wie won kwam op de radio.. ik zong met een vriendin.. verschrikkelijk nummer.. ook nie gewonnen trouwens. XD

    maar best leuwk jah



    Cool, hadden wij dat maar.