• Ja sommige mensen vinden dit waarschijnlijk een domme vraag maar dus:
    hebben jullie tips om makkelijk eyeliner aan te brengen?
    want bij mij mislukt het altijd super hard. (cat)


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    uhh, zo werkte het bij mij: als je op het onderooglid zet kijk je naar boven en als je het op het bovenooglid zet kijk je naar onder?
    Ik weet het: weird tip maar het werkte echt waar voor mij.


    -

    Psstt, die tips kan ik ook wel gebruiken xd.

    Ik ken alleen;
    - Je ooglid straks trekken [Of zo]
    - Oefenen....

    Mja, mijn oogleden trillen meestal..
    + ik kan mijn linker oog heel slecht doen xd. Als ik mijn linkeroog dicht heb is het een stuk waziger dan als ik mijn rechteroog dicht heb.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Gabumon schreef:
    Psstt, die tips kan ik ook wel gebruiken xd.

    Ik ken alleen;
    - Je ooglid straks trekken [Of zo]
    - Oefenen....

    Mja, mijn oogleden trillen meestal..
    + ik kan mijn linker oog heel slecht doen xd. Als ik mijn linkeroog dicht heb is het een stuk waziger dan als ik mijn rechteroog dicht heb.


    Ja dat heb ik ook vaak,
    maar ik heb altijd dat het ene stukje dan een fijn lijntje is en dan op het einde is het scheef of golvend ofz xd


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    SmileLullaby schreef:
    uhh, zo werkte het bij mij: als je op het onderooglid zet kijk je naar boven en als je het op het bovenooglid zet kijk je naar onder?
    Ik weet het: weird tip maar het werkte echt waar voor mij.

    Ik ga het morgen is proberen, bedankt! (:


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    SmileLullaby schreef:
    uhh, zo werkte het bij mij: als je op het onderooglid zet kijk je naar boven en als je het op het bovenooglid zet kijk je naar onder?
    Ik weet het: weird tip maar het werkte echt waar voor mij.

    Zo doe ik mijn mascara xd [Met dat kijken hea]
    xMadebyme schreef:
    (...)

    Ja dat heb ik ook vaak,
    maar ik heb altijd dat het ene stukje dan een fijn lijntje is en dan op het einde is het scheef of golvend ofz xd


    Dat heb ik ook..
    of dan denk ik dat ik zo dicht mogelijk bij me wimpers zeg maar zit.. Zit het aan het eind een stukje hoger.. [Dat heb ik vaak bij mijn linkeroog]

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 0:07 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Oefenen, oefenen en nog eens oefenen. :3
    Werkelijk, ik kon er eerst niks van durfde het bijna nooit op te doen, maar ik ben nu steeds betere geworden, door te oefenen. :3


    Deep inside, I've never felt alive

    Gabumon schreef:
    (...)

    Dat heb ik ook..
    of dan denk ik dat ik zo dicht mogelijk bij me wimpers zeg maar zit.. Zit het aan het eind een stukje hoger.. [Dat heb ik vaak bij mijn linkeroog]

    Haha leuk om te weten dat ik niet de enige prutser ben :Y)


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Puntjes tekenen met oogpotlood waar je het wil hebben. En oefenen.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Super veel oefenen. =/ Zorg ook dat je een beetje een dun kwastje hebt, dat is het makkelijst. Ik heb zelf een Glameyes van Rimmel, die is erg fijn.

    Ik trek mijn ooglid altijd een beetje strak en zorg dat mijn hand steady staat. Oog halfopen, en vanaf de helft beginnen.


    ars moriendi

    Je oog zo goed mogelijk opspannen en zo dicht mogelijk bij de wimperrand beginnen , verder is de enige tip die ik je kan geven : OEFENEN ! en je kan ook filpjes kijken op youtube :3


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Oefenen. (:
    ~uiteindelijk kun je met beide handen make-up opdoen (believe me ;p).

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 22:41 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ergens met je elleboog op steunen zodat je arm niet zo heen en weer trilt.

    Maar ik heb de hoop eyeliner fatsoenlijk op te krijgen al heel lang geleden opgegeven.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Heel erg bedankt allemaal! :D


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley