• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen
    - Damon Blake ~ Oromis Kamernummer 18
    - Jeremy Velez ~ Gasai Kamernummer 14
    - Vince Rez Emanuels ~ Mengelmoes Kamernummer 12
    - Cassie Raven Benson ~ Aurorea Kamernummer 17
    - Mia Donovan ~ Gasai Kamernummer 15

    Vampieren:
    - Luca Jones ~ Assassin Kamernummer 19
    - Riley Winchester ~ Assassin Kamernummer 11
    - Solomon Vigée-Lebrun ~ Mengelmoes Kamernummer 13
    - Chèlle Ophelia McFadden ~ Valentino Kamernummer 22
    - June Harlow Grabeel ~ Aurorea Kamernummer 24


    De regels:
    - AN gebruik graag, ook leestekens, weinig spelfouten en hoofdletters!
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming en ook hun personages niet besturen.
    - Geen one-liners, probeer er wat meer bij te schrijven.
    - Plezier maken, maar maak het niet te onrealistisch.
    - Geen Mary Sues.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 13:05 ]


    Your make-up is terrible

    Nikki wilde volgens mij nog wel, de rest weet ik niet.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Uuh, wat waren Luca en Cassie ook alweer aan het doen?]


    Your make-up is terrible

    Stiles schreef:
    Cassie
    'Zal ik je dan maar tillen?' vraagt hij lachend. Hij tilt me een stukje van de grond en drukt me tegen zicht aan. 'Voor mij geen moeite'.
    'Komt omdat je zo gespierd bent,' zeg ik met een klein lachje en ik knijp even plagerig in zijn bovenarm met mijn goede hand waarna ik een kusje op zijn lippen druk. 'Als je me maar niet laat vallen, dan ben je niet lief meer.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    (Ergens nog iets mt Solomon? of was die boven? xd ik weet het niet meer. En me hyper Vince? xd)


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Solomon was buiten met Mia en Riley]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    (Okay wie maakt beginpost dan :3)


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Heyy, gingen we er nog leven in blazen? :3]


    Ich liebe dich 27.12.23

    4EverGlee schreef:
    [Heyy, gingen we er nog leven in blazen? :3]


    [Mijn poging is helaas mislukt xd]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones

    "Komt omdat je zo gespierd bent." zegt Casse met een klein lachje en ze knijpt even plagerig in mijn bovenarm met haar goede hand waarna ze een kusje op mijn lippen drukt. "Hm, dat vind ik eigenlijk wel een goede reden." murmel ik door het kusje wat ze me daarnet gaf en ik glimlach iets.
    "Als je me maar niet laat vallen, dan ben je niet lief meer." zegt ze dan en ik lach zacht. "Geen denken aan hoor." grinnik ik zacht en ik druk haar veilig in mijn armen. "Daarbij ben ik niet half zo onhandig als jij dus dat zal wel goed komen, denk je niet?" vraag ik daarna.


    Your make-up is terrible

    Cassie Benson
    Luca lacht zacht. 'Geen denken aan hoor,' grinnikt hij zacht en hij drukt me veilig in zijn armen. Ik glimlach te vreden en nestel me tegen zijn borstkas. 'Daarbij ben ik niet half zo onhandig als jij dus dat zal wel goed komen, denk je niet?' vraagt hij daarna. Ik haal mijn hoofd van zijn borstkas en kijk hem wat beledigd aan. 'Zo onhandig ben ik nou ook weer niet hoor,' brom ik verontwaardigd ik. 'Mijn evenwichtsorgaan functioneert gewoon niet goed, daar kan ik ook niks aan doen.' Na dat gezegd te hebben leg ik mijn hoofd weer op zijn borstkas.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones

    Cassie heeft zich tegen mijn borstkas aan genestelt. Daarna haalt ze haar hoofd van mijn borstkas af en kijkt ze me beledigd aan. "Zo onhandig ben ik nou ook weer niet hoor." bromt ze verontwaardigd. "Mijn evenwichtsorgaan functioneert gewoon niet goed, daar kan ik ook niks aan doen." Na dat gezegd te hebben legt ze haar hoofd weer terug en grinnik ik zacht.
    "Goed, wat jij wilt." mompel ik toegeeflijk, waarna ik met haar in mijn armen verder begin te lopen. "Laten we jou maar eens naar bed brengen, dan kan je niemand pijn doen, jezelf niet en de rest niet." lach ik zacht terwijl ik ondertussen al in haar slaapkamer sta en haar op het bed neer leg. "Wil je soms iets eten of drinken?" vraag ik vervolgens op een lieve, bezorgde toon, voor ik besef dat ze eigenlijk helemaal nooit wilt eten.


    Your make-up is terrible

    Cassie Benson
    Luca grinnikt zacht. 'Goed, wat jij wilt,' mompelt hij toegeeflijk waarna hij begint te lopen, met mijn nog steeds in zijn armen. 'Laten we jou maar eens naar bed brengen, dan kan je niemand pijn doen, jezelf niet en de rest niet,' lacht hij zacht. Ik schud lichtjes mijn hoofd. 'Jou zou ik nooit pijn kunnen doen, je bent onverwoestbaar,' grinnik ik zacht.
    Inmiddels zijn we al in mijn slaapkamer en legt Luca me neer op het bed. 'Wil je soms iets eten of drinken?' vraagt hij op een bezorgde en lieve toon. Haast automatisch schud ik mijn hoofd. 'Ik heb geen honger of dorst,' mompel ik zacht, met mijn blik op het plafond gericht zodat ik Luca niet aan hoef te kijken.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones

    Cassie schud lichtjes met haar hoofd. "Jou zou ik nooit pijn kunnen doen, je bent onverwoestbaar." grinnikt ze zacht. Ik grijns even. "Inderdaad, dat ben ik, maar de rest niet en er zijn meer mensen hier." verklaar ik. "Het zou me niets verbazen als je tegen een verkeerde steen zou leunen en alles in laat storten. Je bent de grootste ongeluksvogel die ik ken." Hierbij doel ik op de ongeplande zwangerschap, iets wat mij nog nooit eerder overkomen is, maar Cassie wilde er niet meer over praten waardoor ik al snel over schakel op het onderwerp eten en drinken.
    Na mijn vraag schud ze al bijna gelijk met haar hoofd. "Ik heb geen honger of dorst." mompelt ze zacht, met haar blik op het plafond gericht. Ik weet dat ze me nu niet aan wilt kijken. "Dan heb je pech, je eet nu voor twee en je bent belangrijk. Zolang dat ding nog in je zit, eet je gewoon." antwoord ik. "Ik ga water voor je pakken en iets te eten." Na mijn woorden sta ik op om me razendsnel naar de keuken te begeven, me bewust van de reactie die mijn woorden uit kunnen lokken.
    In de keuken pak in een glas, die ik vul met koud water en neus ik wat rond. Uiteindelijk pak ik wat van het brood dat we samen gekocht hebben en laat ik dat gewoon droog, om het op een bordje te leggen en mee te nemen naar de slaapkamer. Beide dingen zet ik op het nachtkastje naast Cassie en geef ik haar een zeer strenge blik.


    Your make-up is terrible

    Cassie Benson
    Hij grijnst als ik zeg dat hij onverwoestbaar is. 'Inderdaad, dat ben ik, maar de rest niet en er zijn meer mensen hier. Het zou me niets verbazen als je tegen een verkeerde steen zou leunen en alles in laat storten. Je bent de grootste ongeluksvogel die ik ken'. Ik trek een pruillipje. 'Ik ben geen ongeluksvogel,' brom ik.
    'Dan heb je pech, je eet nu voor twee en je bent belangrijk. Zolang dat ding nog in je zit, eet je gewoon,' zegt Luca. Mijn mond valt een stukje open. Niet omdat hij zo nodig wilt dat ik ga eten, maar omdat hij de baby een ding noemt. ' Ik ga water voor je pakken en iets te eten'. Voordat ik nog kan reageren verdwijnt hij razendsnel naar de keuken.
    'De baby is geen ding, Luca!' roep ik hem verontwaardigd achterna. 'Als de baby een ding is, dan ben ik ook een ding,' mompel ik nukkig. Mooi niet dat ik ga eten.
    Als Luca de kamer win in loopt kijk ik hem boos aan. Hij heeft een glas water bij zich en wat brood, zonder iets er op. Hij zet het op mijn nachtkastje en kijkt me streng aan. Ik steek mijn tong naar hem uit, neem een paar slokken van het water en ga dan weer languit op mijn bed liggen. 'Meer hoef ik niet'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones

    "De baby is geen ding, Luca!" roept ze me verontwaardigd achterna. "Als de baby een ding is, dan ben ik ook een ding." mompelt ze nukkig. Ik lach een humorloze, wat hysterische lach hierdoor. Baby. Ik haat babies. Wat moet ik nou met een baby? Het maakt me zenuwachtig en verward, omdat ik niet weet wat ik er mee aan moet.
    Als ik terug ben steekt ze haar tong naar me uit en neemt een paar slokken van het water, waarna ze weer languit op het bed gaat liggen. "Meer hoef ik niet." zegt ze en ik trek een grimas. "Dat is mooi." antwoord ik. "Dan gaan we nu meteen een abortus laten uitvoeren, voor je nog een sterft van uithongering of zo. Dit kan gewoon niet." Mijn stem klinkt misschien iets te kil, maar stiekem hoop ik gewoon dat ze er in mee gaat. Ik wil er gewoon vanaf.


    Your make-up is terrible