• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen
    - Damon Blake ~ Oromis Kamernummer 18
    - Jeremy Velez ~ Gasai Kamernummer 14
    - Vince Rez Emanuels ~ Mengelmoes Kamernummer 12
    - Cassie Raven Benson ~ Aurorea Kamernummer 17
    - Mia Donovan ~ Gasai Kamernummer 15

    Vampieren:
    - Luca Jones ~ Assassin Kamernummer 19
    - Riley Winchester ~ Assassin Kamernummer 11
    - Solomon Vigée-Lebrun ~ Mengelmoes Kamernummer 13
    - Chèlle Ophelia McFadden ~ Valentino Kamernummer 22
    - June Harlow Grabeel ~ Aurorea Kamernummer 24


    De regels:
    - AN gebruik graag, ook leestekens, weinig spelfouten en hoofdletters!
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming en ook hun personages niet besturen.
    - Geen one-liners, probeer er wat meer bij te schrijven.
    - Plezier maken, maar maak het niet te onrealistisch.
    - Geen Mary Sues.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 13:05 ]


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Oh Cassie,' grinnikt Luca. 'Ik mag zeker ook niet ruiken waar je bent hé?'
    Ik doe mijn mond al open om iets te zeggen maar bedenk me dan net op tijd dat hij dan kan horen waar ik zit dus ik zeg maar niks.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Als ik geen antwoord krijg, glimlach is. "Je bent slim liefje." zeg ik, liever dan ik het had willen zeggen. Ik kijk even naar de dekens, achter het gordijn, maar ze is er niet. Dan ga ik op mijn knieën zitten en zie ik haar onder het bed. "Gevonden." grijns ik.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Gevonden,' hoor ik Luca ineens zeggen.
    Ik kijk op zij en zie hem op zijn knieën zitten, er staat een grijns op zijn gezicht.
    Snel rol ik een onder het bed vandaan en ren ik weer naar de woonkamer. 'Maar je hebt me nog niet te pakken!'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ze rolt onder het bed vandaan en rent snel naar de woonkamer. "Maar je hebt me nog niet te pakken!"
    Oh, ze daagt me echt uit. Nét iets sneller dan gemoeten ren ik achter haar aan en grijp ik haar om haar middel om haar zo de lucht in de zwaaien en daarna tegen me aan te trekken.
    "Nu wel." lach ik.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Luca rent achter me aan en sluit zijn armen rond mijn middel.
    Ik zwaai even door de lucht maar voel als snel zijn lichaam tegen die van mij.
    'Nu wel,' lacht hij.
    Ik kijk hem onderzoekend aan. 'Zonder je vampierkrachten nog wel,' grinnik ik dan. 'Je bent dus geen lui en sloom mannetje'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Zonder je vampierkrachten nog wel." grinnikt ze nadat me onderzoekend aan had gekeken. "Je bent dus geen lui en sloom mannetje."
    "Alles behalve." grijns ik. "Zeker als het om jou gaat." voeg ik er nog aan toe en ik plet haar in mijn armen, dicht tegen me aan.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Alles behalve,' grijnst hij. 'Zeker als het om jou gaat'.
    Hij trekt me dicht tegen hem aan en plet me in zijn armen.
    'Krijg ik dan nu een mond op mond beademing?' vraag ik onschuldig en ik tuit mijn lippen even.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Funckx mag ik even laatste reaction van eh....Mia? Volgens mij.]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Ik doe die van Riley ook wel gelijl ;d]

    Assassin schreef:
    Riley Winchester
    Mia loopt naar Solomon toe en gaat voor hem op haar hurken zitten. "Wat is er Solomon?" vraagt ze.
    "Dit." antwoord hij. "Er is zoveel waar ik over na moet denken vóór ik het zeg." Hij pauzeerd en bijt op zijn lip. "Er is zoveel dat ik niét mag zeggen." stamelt hij en hij lijkt wel totaal van de kaart. Ik probeer mezelf onder controle te houden van de woorden die hij zegt.
    "Dat hebben we toch allemaal." zeg ik zacht. "Maar een foutje maken is niet erg, dat doen we ook allemaal wel eens." probeer ik hem te sussen, hoewel ik daar erg slecht in ben.


    Gabumon schreef:
    Mia Donovan

    'Dit,' antwoordde hij en ik keek hem eventjes vragend aan. 'Er is zoveel waar ik over na moet denken vóór ik het zeg,' vertelde hij. Hij pauzeerde en beet op zijn lip. Ik bleef hem aankijken. 'Er is zoveel dat ik niét mag zeggen,' stammelde hij verder en ik kon niet ontkennen dat ik nieuwsgierig werd. 'Dat hebben we toch allemaal,' zei Riley zachtjes. Ik knikte lichtjes om zijn woorden. 'Maar een foutje maken is niet erg, dat doen we ook allemaal wel eens,' vertelde hij verder en weer knikte ik. 'Riley heeft gelijk,' zei ik met een glimlachje. 'Bovendien, als je het niet wil of kan zeggen dan hoef het niet,' voegde ik er nog aan toe. 'Doe wat jij denk wat het beste is.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Solomon

    Ik kijk naar Mia en dan naar Riley.
    "Wat ís het beste." Zeg ik en zucht even. Geen idee, none of both I quess.
    "Óf je rent gillend weg óf je geloofd het niet- Ik houd mijn mond beter." Zeg ik snel en ga overeind. Ik ben erg dom bezig... Er dom.
    Ik loop langs Mia en schud mijn hoofd, dan passeer ik Riley en ik kijk hem even aan.
    Dit gaat nog moeilijker worden dan ik dacht.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Luca Jones
    "Krijg ik dan nu een mond op mond beademing?" vraagt ze onschuldig en ze tuit haar lippen.
    "Natuurlijk, schone dame." grinnik ik en druk mijn lippen op die van haar. Plagerig op ik ze om er vervolgens een grote stroom lucht doorheen te blazen, haar mond in.

    Riley Winchester
    "Riley heeft gelijk." Is Mia het met mij eens. "Bovendien, als je het niet wil of kan zeggen dan hoef het niet. Doe wat jij denk wat het beste is."
    "Wat ís het beste." zegt Solomon zuchtend.. "Óf je rent gillend óf je geloofd het niet- Ik houd mijn mond beter." zegt hij en staat snel op. Hij loopt langs Mia en schud zijn hoofd, dan loopt hij langs mij en kijkt mij aan. Ik bijt op mijn lip. Het zou makkelijk zijn om het gewoon te vertellen, heel makkelijk. Maar haar reactie is gewoon niet in te schatten.
    "Ik ken het." zeg ik zacht. "Jij mag de keuze maken."


    Your make-up is terrible

    Mia Donovan

    'Wat ís het beste,' zei Solomon zuchtend. Ik haalde mijn schouders lichtjes op. 'Of je rent gillend óf je geloofd het niet- Ik houd mijn mond beter,' zei hij en stond gauw op, liep mij voorbij en ik keek hem eventjes na voordat ik ook overeind ging. 'Ik ken het,' hoorde ik Riley zachtjes zeggen. Ik hoorde het nog maar net. 'Jij mag de keuze maken,' zei hij daarna en ik kwam dichterbij. 'Ik heb echt geen flauw idee wat het is, maar als je het niet wilt vertellen dan hoef het niet,' zei ik met een klein glimlachje. 'Niet zo stressen Solomon.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie
    'Natuurlijk, schone dame,' grinnikt Luca. Hij drukt zijn lippen op de mijne en blaast er een grote stroom lucht in.
    Een té grote stroom.
    Ik draai mijn hoofd weg van hem en begin te hoesten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Solomon

    Ik knikte lichtjees naar Riley en keek toen weer naar Mia.
    "Ik stress niet." zeg ik dan -Ik: maar ik wel ;')- en kijk haar aan.
    "Ik kan gewoon niet echt goed keuzes maken." Ik kijk weer naar Riley. Daarbij ken ik die twee nog nieteens 24 uur. Ik zucht even. Why is this so hard?


    Ich liebe dich 27.12.23

    Luca Jones
    Volgens mij was het iets teveel want Cassie begint te hoesten. Ik laat haar iets losser zodat ze zeker normaal kan ademhalen en kijk haar in paniek aan. Ik heb werkelijk geen idee wat ik moet doen.
    "Cas?" vraag ik paniekerig.

    Riley Winchester
    "Ik heb echt geen flauw idee wat het is, maar als je het niet wilt vertellen dan hoef het niet." zegt Mia die dichterbij is gekomen. "Niet zo stressen Solomon." Solomon knikt naar mij en kijkt naar Mia.
    "Ik stress niet." zegt hij. "Ik kan gewoon niet echt goed keuzes maken." Hij kijkt naar mij en zucht.
    "Maak je niet druk." Ik geef hem een schouderklopje bij die woorden. "Neem je tijd, wees niet bang." Ik probeer te glimlachen.


    Your make-up is terrible