• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag altijd je uniform.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Naam:
    Leeftijd (tussen de 15 en 18):
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Reden voor de kostschool:
    Klas(3 t/m 6):
    Extra:



    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.


    PhootosMag topics aan maken als ik er niet aan toekom.


    Mia Amber James
    Wat dachten ze wel niet!? Dat ik naar zo'n stomme kotsschool ging?! Daar ging het feesten! Mijn leven ging eraan! Ze reden me er ook nog zelf heen om me uit te zwaaien?! Op dit moment konden ze van mij part dood neervallen! Ik zag de school naderen en ze stopte de auto. Ik stapte gelijk uit en opende de kofferbak. Ik pakte mijn 2 koffers en een beautycase eruit. Ik sloot de achterbak en liep weg zonder nog op of om te kijken. 'Mia!' hoorde ik mijn moeder roepen maar ik liep gewoon door. Ze wouden toch dat ik ging?! Nou dan ga ik en gaan ze nog lopen schreeuwen. Het waaide best wel hard voor een zomerdag als deze. Een koude rilling trok over mijn lichaam. Ik had tenslotte dit setje aan. Een doorschijnend blouseje zodat je mijn kanten bh goed kon zien. En dan was dit nog best netjes. Mijn pumps tikten op de ondergrond en ik liep naar de school. Ik bleef staan en keek om me heen.

    Kyle James Williams
    Rustig reed de auto een stukje het pad op en ik stapte uit. Ik opende de achterklep en haalde mijn weekendtas eruit. Net toen ik de achterklep dicht deed reed de auto gelijk weg. Verbaasd keek ik hem na. Ik pakte mijn mobiel uit mijn zak en keek of ik nog een watsapp of dergelijks had maar dat was niet zo. Ik haalde mijn schouders en sjokte naar de school. Het zag er best mooi uit. Het was netjes onderhouden en zag er duur uit. Ik liep verder naar school.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 22:31 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    LEADERLOUIS schreef:
    (...)

    In de regels staat er geen One Liners en je praat zonder aanhalingstekens ... ;$


    Ik had het net aangepast, en sorry dat ik vergeten ben met aanhalingstekens te werken. Had er eventjes niet bij nagedacht.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Maddison:

    Ik wasal een tijdje bezig iets van het uniform te maken. Het zag er al beter uit. Nergens in de regels stond dat je het niet wat op mocht leuken. Ik kijk even de badkamer in. Meer roze, ik haat roze. Ik liep terug naar dekamer. Zoudenwehet mogen verven? Ik zat nog diep in gedachten toen de deurklink oplaag ging. "Hoi" Zei ik twijfelend.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Austin Jason Treves
    Ik stapte gauw de auto van mijn ouders uit en negeerde de boze blik van mijn vader. Toen ik mijn spullen had reed hij heel hard weer weg,hij had niet eens gedag gezegd. Ik liep het gebouw binnen en keek een beetje om me heen.

    [Sorry ik moet weg, eten & daarna Wiskunde leren ...]

    Tiffany Chandler
    'Te zien aan die mensen: Nee,' zegt hij. Daar had hij een punt, er liepen de meest rare mensen rond. Hij liep naar de balie en vroeg welke kamer hij had, ik volgde hem. Anders zou hij zonder zijn koffer zitten. 'Als ze denken dat ik die dingen ga aandoen, dan kennen ze me nog niet,' zegt hij als hij zijn sleutels heeft. Hij is vast zoals de meesten hier. Komen hier door slecht gedrag. Ik wil geen problemen door dat uniform niet aan te trekken, maar ik wil ook niet weer het pispaaltje worden. Stel dat ze mijn ouders zouden bellen, of dat ik geschorst zou worden. Dan zou ik terugmoeten, wat ik wilde voorkomen. 'En jij?' Hij keek me aan. Zijn ogen vielen me gelijk op, ze hadden een lichtblauwe kleur. Het waren het soort ogen waar je in kunt verdrinken. 'Ik eigenlijk wel,' zeg ik glimlachend. Ik vond het geweldig om hier te zijn, alles is beter dan thuis.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 12:41 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Sarah

    Nadat de meisjes niks zeiden , begon ik dus maar met mijn koffer uit te pakken. Nadat alles mooi in de kast zat besloot ik eens te gaan kijken in het gebouw. Misschien vond ik daar wel mensen die eventjes een babbeltje wouden slaan. Ik haat stiltes. Eerst keek ik naar de badkamer. Die zag er ook niet al te geweldig uit. 1 douche voor 5 personen , hoe kun je daar nu van leven?


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    [Ik moet ook eventjes weg, leren voor Frans ): ]


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Julie
    Ik loop naar binnen en ik zie een meisje staan. "Hoi"zegt ze twijfelend. Ik glimlach bescheiden en zeg zachtjes hallo terug. Ik laat mijn koffer staan. "Hoe heet jij?" vraag ik onzeker.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 12:19 ]


    You can be yourself in the company of a true friend ..

    Austin Jason Treves
    Ik zie al wat mensen bij de balie staan en loop daar dus ook maar heen. Nadat ik te horen kreeg welke kamer ik had liep ik daar rustig heen. Ik opende de deur en zag dat er nog niemand was. Ik keek even naar het schooluniform wat ik dus echt niet wou dragen.

    Dawn Mary Claire:

    Rustig liep ik naar kamer 2 van de meisjes slaapkamer en mijn koffer die meesleepte. Ik ga naar binnen en zie dat er al een paar meiden in de kamer zijn. Ik knikte onzeker naar ze, als begroeting en liep naar mijn bed toe. Gelukkig had ik een bed, die in een hoekje zat en zag dat er inderdaad dingen op lagen. Mijn uniform, boeken voor school, reglement van school en een plattegrond. Ik zuchtte zachtjes, de uniform was op zich wel schattig, maar het was zo saai. Gelukkig had ik mijn hoedje meegenomen, misschien kon dat het wel opvrolijken. Ik zet mijn koffer naast het bed en liep de kamer uit. Ik zag dat er tuinen waren en liep daar naar toe.


    One Who Travels A Higher Path.

    (Ik moet gaan,, kom vanmiddag weer)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Maddison:


    "Ik ben maddison, maar Maddie is ook goed." Zeg ik en ga op het bed zitten. "ik wil hier slapen, als dat mag." Ik links bovenin, Rechts was ook wel goed geweest. Het meisje leek een stukje ouder dan mij. "En jij bent?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Julie
    "Ik ben Julie, leuk haar trouwens. Ik houd van blauw." Ik glimlach naar haar. Ik klop op het bed rechts bovenin. "Mag ik daar gaan slapen?"


    You can be yourself in the company of a true friend ..

    eten en dan leren maar ondertussen ben ik wel online]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Maddison:

    "Ik heb er geen problemen mee." Zei ik en keek naar de lijst. Van de vier andere waser nog maar eentje. "En bedankt, de meeste kijken me alleen maar raar aan." Ik zucht even en spring van het bed. "Ik ga een rondje door de school lopen, ga je mee?"


    We've lived in the shadows for far too long.