• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag altijd je uniform.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Naam:
    Leeftijd (tussen de 15 en 18):
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Reden voor de kostschool:
    Klas(3 t/m 6):
    Extra:



    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.


    PhootosMag topics aan maken als ik er niet aan toekom.


    Mia Amber James
    Wat dachten ze wel niet!? Dat ik naar zo'n stomme kotsschool ging?! Daar ging het feesten! Mijn leven ging eraan! Ze reden me er ook nog zelf heen om me uit te zwaaien?! Op dit moment konden ze van mij part dood neervallen! Ik zag de school naderen en ze stopte de auto. Ik stapte gelijk uit en opende de kofferbak. Ik pakte mijn 2 koffers en een beautycase eruit. Ik sloot de achterbak en liep weg zonder nog op of om te kijken. 'Mia!' hoorde ik mijn moeder roepen maar ik liep gewoon door. Ze wouden toch dat ik ging?! Nou dan ga ik en gaan ze nog lopen schreeuwen. Het waaide best wel hard voor een zomerdag als deze. Een koude rilling trok over mijn lichaam. Ik had tenslotte dit setje aan. Een doorschijnend blouseje zodat je mijn kanten bh goed kon zien. En dan was dit nog best netjes. Mijn pumps tikten op de ondergrond en ik liep naar de school. Ik bleef staan en keek om me heen.

    Kyle James Williams
    Rustig reed de auto een stukje het pad op en ik stapte uit. Ik opende de achterklep en haalde mijn weekendtas eruit. Net toen ik de achterklep dicht deed reed de auto gelijk weg. Verbaasd keek ik hem na. Ik pakte mijn mobiel uit mijn zak en keek of ik nog een watsapp of dergelijks had maar dat was niet zo. Ik haalde mijn schouders en sjokte naar de school. Het zag er best mooi uit. Het was netjes onderhouden en zag er duur uit. Ik liep verder naar school.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 22:31 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Felicia

    Ik stap de auto uit en trek de koffers uit de achterbak. Stomme kostschool, kon ik zeker nog in een uniform gaan rondlopen? Ik trok mijn koffers mee de school binnen en keek om me heen. Het was best mooi, beetje oud leek me, maar het kon er wel mee door.

    Brandon

    Naar een kostschool? Oke, alles beter dan thuis de laatste tijd leek me. Het enige minpunt was dat ik Jason echt ging missen. Mijn kleine broertje, hij was mijn alles. Samen met mama natuurlijk, ik vroeg me echt af hoe ze het samen gingen redden. Ik stapte uit de auto en pakte mijn koffers, snel liep ik de school in en keek om me heen. Kamer 1 dus. Ik liep naar boven en keek even rond in de kamer. Het zag er mooi uit.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Julie
    "Ja, leuk." zeg ik en loop met haar mee.


    You can be yourself in the company of a true friend ..

    Maddison:

    Ik knikte even. ik praatte vrij veel, en was druk. Zij was nog vrij rustig. "Als ik teveel praat moet je het zeggen. Ik praat graag en veel." Knikte ik en ging achteruit lopen zodat ik haar aan kon kijken. "Vertel eens watover jezelf."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Brooke

    Nadat ik alle spullen opgehaald heb bij de balie, loop ik naar mijn kamer. Kamer 2 dus, ik open de deur een beetje onhandig en laat mijn oog over de meisjes vallen die al binnen zaten. 'Hi,' begroette ik ze met een aarzelende glimlach. 'Ik ben Brooke.' stel ik mezelf voor terwijl ik ze één voor één de hand schudde.

    Stefano

    Ik loop tegendraads niet als eerste naar de balie, omdat ik daar geen zin in heb nu. Ik zal later wel mijn dingen ophalen, eerst ga ik de boel hier maar eens even verkennen. Ik loop door een tuin en dan valt het me op dat ik hier niet alleen ben. Ik zie een meisje staan met bruine haren en glimlach zwakjes. 'Hey,' begroet ik haar. Het meisje ziet er zo anders uit dan al die andere meiden die ik zag hier. Ze heeft in tegenstelling tot hun een hele andere uitstraling. En aparte types hebben me eigenlijk altijd al aangesproken. Daardoor kwam ik ook bij de verkeerde vrienden terecht. 'Ik ben Stefano.' begroet ik haar glimlachend waarnaar ik mijn hand naar haar uitsteek.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Felicia

    Kamer 1. Daar lag ik dus stond op de lijst. Ik pakte mijn grote roze koffers en liep naar boven terwijl de koffers wat achter me aan sleepte. Ik stapte de kamer in op mijn huidskleurige pumps. Een kort zwart jurkje sierde mijn lichaam en mijn lange blonde haren vielen netjes over mijn schouders. Er waren 2 andere meisjes. 'Hey.' zei ik toen ik mijn koffers op 1 van de bedden gooide.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Moringa schreef:
    Tiffany Chandler
    'Te zien aan die mensen: Nee,' zegt hij. Daar had hij een punt, er liepen de meest rare mensen rond. Hij liep naar de balie en vroeg welke kamer hij had, ik volgde hem. Anders zou hij zonder zijn koffer zitten. 'Als ze denken dat ik die dingen ga aandoen, dan kennen ze me nog niet,' zegt hij als hij zijn sleutels heeft. Hij is vast zoals de meesten hier. Komen hier door slecht gedrag. 'En jij?' Hij keek me aan. Zijn ogen vielen me gelijk op, ze hadden een lichtblauwe kleur. Het waren het soort ogen waar je in kunt verdrinken. 'En jij?' vraagt hij dan. 'Ik denk het,' zeg ik glimlachend. Ik wil geen problemen, maar ik wil ook niet weer het pispaaltje worden. Stel dat ze mijn ouders zouden bellen, of dat ik geschorst zou worden. Dan zou ik terugmoeten, wat ik wilde voorkomen.


    Andrew Cole.

    Ik lachte en opende mijn kamer. Ik gooide mijn koffer op het middenste bed en nam de koffer van haar over. "Dankje". Ik keek even rond. Blauw. Hoe cliché. "Het valt nog mee". Ik keek naar het uniform op mijn bed en rold eventjes met mijn ogen. "Ik vraag me af waarom uniformen er altijd slecht uitzien".

    [Misschien af en toe een reactie ...]

    LEADERLOUIS schreef:
    (...)

    Andrew Cole.

    Ik lachte en opende mijn kamer. Ik gooide mijn koffer op het middenste bed en nam de koffer van haar over. "Dankje". Ik keek even rond. Blauw. Hoe cliché. "Het valt nog mee". Ik keek naar het uniform op mijn bed en rold eventjes met mijn ogen. "Ik vraag me af waarom uniformen er altijd slecht uitzien".

    [Misschien af en toe een reactie ...]


    ik had mijn reactie net aangepast haha. Ik had iets verkeerd geschreven. :3


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Abbeygail
    Boos stap ik de taxi uit. De chaffeur stapt ook uit en haalt mijn koffers uit de achterbak. 'Dankjewel,' zeg ik sarcastisch. 'Als je niet naar mijn ouders had geluisterd, hoefde ik hier nu niet te zijn. Maar nee, altijd braaf naar de volwassenen luisteren, watje,' Ik pak mijn koffers en loop op mijn stilleto's kwaad naar de deur. Als ik eerlijk moet zijn, is het gebouw best mooi, en als ik hier niet vast zou zitten voor weet ik veel hoe lang, zou ik het best leuk vinden. Ik kijk op de kaart en loop naar kamer 1 in de meisjesvleugel.

    Adam
    De auto stapt en ik stap uit. Als Margaret ook is uitgestapt, pak ik mijn spullen uit de achterbak. Ik kijk Margaret aan 'Hoewel ik dit idee niks vind, ben ik blij dat u mee bent gekomen om mij weg te brengen. U bent de enigste die als familie aanvoelt,' zeg ik beleefd, zoals ze me in het weeshuis hebben opgevoed. Dan omhels ik Margaret, mijn begeleidster, en loop naar de hel. In mijn uitnodigingsbrief staat dat ik in kamer 2 in de jongensvleugel lig. Dus ga ik daar maar toe.

    [Zijn er al mensen in meisjeskamer 1 en jongenskamer 2?]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Julie
    "Over mezelf..." ik denk na. "Ik ben 18 jaar en woon met mijn ouders in een normaal rijtjeshuis. Ik heb geen broertjes of zusjes en ik ben hier heen gestuurd, omdat ik een keer een 5 heb gehaald... Een beetje overdreven ik weet het, ik snap het zelf ook niet..." We zijn in een tuin beland, met hangende stoelen. Het ziet er gaaf uit, een jongen zit in een van die stoelen en heeft iets in zijn hand. "Vertel eens iets over jou." zeg ik tegen Maddison. "Waarom ben jij hier gekomen?"


    You can be yourself in the company of a true friend ..

    [De jongen is trouwens Quinn, in de tuin]

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 12:46 ]


    You can be yourself in the company of a true friend ..

    Dawn Mary Claire:

    Ik kom aan bij de tuin en ik glimlach. Wat is het hier mooi en keek mijn ogen uit. Misschien was dit toch veel leuker, dan ik had gedacht. 'Hey,' begroet een jongensstem, van schrik draai ik me om en zie een jongen staan. 'Ik ben Stefano.' begroet hij me glimlachend en steekt zijn hand naar me uit. Ik kijk hem onzeker aan,maar schud dan toch zijn hand. 'Ik ben Dawn Mary Claire. Noem me maar Dawn' glimlach ik zwakjes. Ik was nooit goed met nieuwe mensen ontmoeten en sla mijn ogen even neer.


    One Who Travels A Higher Path.

    Quinten "Quinn" Grey

    Hier kan ik wel uren blijven zitten. Er is hier niemand en het is niet in het huis. Dus kan ik hier lekker met Artemis zitten. Ik hong wat in de stoel en begon wat te schommelen.De stoel kraakte en ik begon het idee te krijgen dat hij elk moment los kon gaan. Ik begon dorst te krijen en dacht aan mijn moter. Snel stond in op en rende maar ht hek. Ondertussn had ik Artemis al in mijn broekzak gestopt. Ik kwam bij mijn motor aan en klikte het zadel open. Ik pakte een blikje amstel en drink het leeg. Hierna moet ik afscheid nemen van ze. Ik zakte tegen het hek aan en dronk rustig, wat ik dus nooit deed. Toen ik hem toch op had, gooide ik het blikje weg en bleef wat hangen. Wel rustig hier, ben nog niemand tegen gekomen.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Aiden Gabriel Jones
    'Kyle, en jij?' vraagt hij terwijl hij me onderzoekend aankijkt. 'Aiden,' zeg ik al wat zekerder. 'Waarom ben je hier? Want ik denk dat niemand hier zomaar voor zijn plezier komt.'

    [Ik ga eerst wat bijslapen en dan wiskunde leren, normaal ben ik vanavond weer online.]


    The truth may be orange!

    ( Hier komt de oplossing xd)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [Iemand die naar meisjeskamer 1 komt om Felicia te vergezellen of jongenskamer 1 om Brandon te vergezellen? =)]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.