• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag altijd je uniform.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Naam:
    Leeftijd (tussen de 15 en 18):
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Reden voor de kostschool:
    Klas(3 t/m 6):
    Extra:



    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.


    PhootosMag topics aan maken als ik er niet aan toekom.


    Mia Amber James
    Wat dachten ze wel niet!? Dat ik naar zo'n stomme kotsschool ging?! Daar ging het feesten! Mijn leven ging eraan! Ze reden me er ook nog zelf heen om me uit te zwaaien?! Op dit moment konden ze van mij part dood neervallen! Ik zag de school naderen en ze stopte de auto. Ik stapte gelijk uit en opende de kofferbak. Ik pakte mijn 2 koffers en een beautycase eruit. Ik sloot de achterbak en liep weg zonder nog op of om te kijken. 'Mia!' hoorde ik mijn moeder roepen maar ik liep gewoon door. Ze wouden toch dat ik ging?! Nou dan ga ik en gaan ze nog lopen schreeuwen. Het waaide best wel hard voor een zomerdag als deze. Een koude rilling trok over mijn lichaam. Ik had tenslotte dit setje aan. Een doorschijnend blouseje zodat je mijn kanten bh goed kon zien. En dan was dit nog best netjes. Mijn pumps tikten op de ondergrond en ik liep naar de school. Ik bleef staan en keek om me heen.

    Kyle James Williams
    Rustig reed de auto een stukje het pad op en ik stapte uit. Ik opende de achterklep en haalde mijn weekendtas eruit. Net toen ik de achterklep dicht deed reed de auto gelijk weg. Verbaasd keek ik hem na. Ik pakte mijn mobiel uit mijn zak en keek of ik nog een watsapp of dergelijks had maar dat was niet zo. Ik haalde mijn schouders en sjokte naar de school. Het zag er best mooi uit. Het was netjes onderhouden en zag er duur uit. Ik liep verder naar school.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 22:31 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Maddison:

    Ik glimlach even. "laten we zeggen dat het verleden me nogal zwaar viel." Ik keek even om me heen. "Ik ben toen ik klein was drie broertjes en zusje verloren, dat viel niet erg goed." Zeg ik en haal een hand door mijn haar. Ik keek vrolijk even naar de jongen. "Zullen de andere al gearriveerd zijn?" Denk ik hardop na. En kijk even naar de ingang. "Nog iets wat je wil gaan doen?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Abbeygail kan wel naar Felicia, zij zit ook in kamer 1]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Quinn

    Weer begon ik me te vervelen en besloot ik maar weer om te gaan schommelen. Ik slenterde terug naar de stoelen en ging weer met Artemis zitten. Mijn adem zal nu wel naar alcohol ruiken, maar dat deed het toch al. Ik aaide Artemis en stopte haar snel terug in mijn zak toen in twee meisjes zag aan lopen. Geen idee hoe oud ze waren. Maar de ene met het blauwe haar is wel jonger dan de ander.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [Is goed, stuur haar er maar naartoe =)]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Tiffany Chandler
    Het uniform viel inderdaad mee, ik had erger verwacht. Ik probeer de weg naar de kamers te onthouden, zodat ik straks zelf de weg gemakkelijk kan vinden. Er liep een getinte jongen de kamer binnen. 'Eh, hoi,' zeg ik tegen hem. Het viel me op dat iedereen meerdere koffers had, ik had er maar een. Zoveel kleding had ik niet, mijn ouders gaven me nooit geld voor dat soort dingen. 'Moet je dat uniform eigenlijk nu al aan hebben?' vraag ik me hardop af.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Quinn

    Het jongere meisje glimlachte naar me. Vrolijk zwaaide ik terug en liep weer naar de poort.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    xIbiMalik schreef:
    [Iemand die naar meisjeskamer 1 komt om Felicia te vergezellen of jongenskamer 1 om Brandon te vergezellen? =)]


    ik heb gereageerd op Brandon!


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Brandon

    'Oh hoi!' zei ik vrolijk toen een meisje me begroette. 'Moet je dat uniform nu al aanhebben?' vroeg ze. Ik schudde mijn hoofd. 'Ik hoop het niet, ik ben het ook zeker niet van plan.' lachte ik. 'Uhm.. Wat doe jij eigenlijk in de jongenskamer?' vroeg ik en ik beet voorzichtig op mijn lip.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Oke, niemand heeft me nodig xp Dan ga ik leren, het gaat niet zo heel lang duren, Wiskunde valt mee om te leren ...]

    Abbeygail
    Als ik kamer 1 heb gevonden, loop ik zonder te kloppen naar binnen. Het is nu ook mijn kamer, dus ik vind dat dat mag. 'hé' zeg ik tegen de meiden die al binnenzijn. Ze zien er wel oké uit. Ik gooi mijn koffer op een bed. 'dit is nu mijn bed,' laat ik duidelijk weten. 'Jij,' Ik wijs naar één van de meisjes. 'Jij ziet er wel cool uit, wat is je naam?'
    [dat meisje is dus Felicia]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Stefano

    Het meisje, Dawn, komt nogal onzeker over en slaat haar ogen neer nadat ze zich voorgesteld heeft. Ik kijk even rond door de tuin. Ik moet toegeven, het is best wel mooi. 'Zeg Dawn,' begin ik waarnaar ik haar weer aan kijk. 'Weet je zeker dat je hier niet verkeerd zit?' vraag ik aan haar. Ik bedoel, ze ziet er zo onschuldig uit. De meesten hier zijn dat totaal niet.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Felicia

    'Dankjewel!' zeg ik lachend tegen het meisje dat zegt dat ik er 'cool' uit zie. 'Ik ben Felicia, en wie ben jij?' vraag ik als ik haar glimlachend aan kijk. Ik zie dat ze haar koffer op een bed naast mij heeft gegooid.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Julie
    "Ik weet het niet, wil jij nog wat doen?" Ik weet eigenlijk wel wat doen, maar ik denk dat weglopen niet zo'n goed idee is. "Ja, ik denk dat we maar weer terug kunnen gaan naar onze kamer." zeg ik terwijl we het gebouw weer in lopen.


    You can be yourself in the company of a true friend ..

    [Drew pakt wel zijn spullen uit ofzo? c:]

    Tiffany
    'Oh hoi,' zegt de jongen vrolijk. 'Ik hoop het niet, ik ben het ook zeker niet van plan,' lachte hij. Ook al zo'n iemand, iedereen zoekt alleen maar de problemen op. 'Uhm, wat doe jij eigenlijk in de jongenskamer?' vraagt hij en bijt op zijn lip. Bij bijna iedereen ziet dat er idioot uit, bij hem staat het schattig. 'Ik eh, hielp hem met zijn koffers. Als je wilt dat ik ga is dat niet erg.' Na al die jaren ben ik het wel gewend dat er niemand is die mij in de beurt wilde hebben.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Abbeygail
    'Abbeygail, maar waag het niet om me zo te noemen, Ik heb een hekel aan mijn naam. Noem me maar Abbey,' Ze is verbazingwekkend vriendelijk, dus eindig ik mijn zin met een glimlach. 'Moeten we ons nu al omkleden?' vraag ik dan. Het uniform is spuuglelijk, nog erger dan degene op mijn oude school.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see