• Bijna iedereen kent het wel. Aan het eind van je middelbare school beloof je elkaar om elkaar vaak te bellen en af te spreken. Toch weten we allemaal in ons hart dat dit niet gaat gebeuren, niet altijd met opzet. Deze vriendengroep beloofde dat elkaar ook maar toch ging iedereen zijn eigen weg en zagen ze elkaar nog maar weinig. Een aantal jaar later spraken ze met elkaar af om een bovenverdieping van een groot appartementencomplex af te huren in Atlanta, waar ze ook naar school gingen, en daar met zijn alle te gaan wonen. Waar ze geen rekening mee hielden was dat niemand meer het zelfde was op de Highschool. De karakters zullen tegenvallen, of juist mee. Het zal in ieder geval heel anders worden dat ze allemaal hadden gedacht.


    Meisjes
    1. Madeleine Reith Evans - Aragog
    2. Leigh-Ann Llorally - Avenged7Fold
    3. Alexys Chayenna Romano - CarrotCurls
    4. Victoria Dickinson - Mebarak
    5. Adrianne Florence Hamilton - Bisous
    6. Adain Charlotte Mendler - Meade

    Jongens
    1. Memphis Blues - Gancanagh
    2. Emryn Jack Sirius Leaf - Pronks
    3. Justin Simon Jordan - xheart
    4. Damiën Noach Grange - Blanche
    5. Mitchel Damon Riviera - Colfer
    6. Alex Levi Scott - Hutcher


    Regels:

    - Originele en uitgebreide personages.
    - Minimaal 5 regels schrijven.
    - Geen eendagvliegen, als je langer dan één week zonder reden niet heb gereageerd vervalt je rol.
    - We beginnen met één personage p.p.
    - OOC wordt aangegeven met [].
    - 16+, binnen de perken, is toegestaan.
    - Nieuw topics mogen in eerste instantie alleen geopend worden door Boutella, Cosette en Miam.
    - Ik begin pas als alle rollen zijn ingevuld.
    - Reserveringen blijven één dag staan.
    - Niet te snelle posts achter elkaar, geef anderen ook de kans om te reageren.

    appartement
    woonkamer
    badkamer
    slaapkamer
    keuken
    Er is geen zwembad, sauna etc. want het blijven twintigers.







    We beginnen op het moment dat iedereen bij het appartement aankomt. Iedereen heeft een eigen sleutel dus kan gewoon naar binnen en een eigen slaapkamer. De badkamer, keuken, woonkamer en toilet delen ze. Men kent elkaar natuurlijk wel maar het is jaren geleden dat ze elkaar zagen.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 19:52 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [@maartje, avenged7fold is het goed als Adrianne daar ook heen komt? Dan heb ik iets te doen a.?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Iemand die met Adain wilt praten of zo?]

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 15:52 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Amorphous schreef:
    [@maartje, avenged7fold is het goed als Adrianne daar ook heen komt? Dan heb ik iets te doen a.?]



    Ja, prima (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Avenged7Fold schreef:
    (...)


    Ja, prima (:


    [Shit.. Ben deze roleplay vergeten.. Ik reageer straks, na het eten. Sorry.. :$]

    Amorphous schreef:
    [@maartje, avenged7fold is het goed als Adrianne daar ook heen komt? Dan heb ik iets te doen a.?]


    [Okey. ;D]

    [Ik heb veel gemist Ö. Wie wil er wat met Alex doen? (: ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Hutcher schreef:
    [Ik heb veel gemist Ö. Wie wil er wat met Alex doen? (: ]


    [Je kan naar de keuken komen? Daar staan nog een paar volgens mij (:]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Oké, bedankt! (: ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    - Alex Levi Scott.
    Ik pakte al mijn koffers uit en ging op mijn bed zitten. De kamer was vierkant en aan de linkerkant zat een groot raam. Nadat ik wat stemmen hoorde stond ik op en verliet ik mijn kamer. Ik wandelde wat rond en liep naar de woonkamer. Ik herkende wat oude vrienden, maar had geen puf om op ze af te stappen. Ik liep door naar iets wat leek op de keuken en schonk een glas water in. Afwachtend leunde ik tegen het aanrecht.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Adrianne Florence Hamilton
    Ik kijk op als ik iemand de keuken in hoor lopen.
    Met mijn ogen volg ik de jongen die naar de kraan loopt en een glas water inschenkt.
    Het duurt niet zo lang voordat zijn naam me te binnen schiet. 'Alex is het toch?' vraag ik voor de zekerheid terwijl ik met mijn vingers op het aanrechtblad tik.
    Er staan nog steeds wat mensen in de keuken, maar er is ook een gedeelte naar de woonkamer gegaan zoals Memphis had voorgesteld.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    - Alex Levi Scott.
    'Alex is het toch?' vroeg het meisje dat ik herkende als Adrianne. Ik glimlachte lichtjes en knikte.
    'Dat heb je juist, Adrianne,' zei ik rustig en met de nadruk op haar naam. Ik herkende haar nog wel, eigenlijk kon ik iedereen nog wel benoemen. Met de één had ik natuurlijk wat meer contact gehad dan met de ander. 'Hoe gaat het met je?' vroeg ik en knipperde met mijn ogen. Het voelde nogal ongemakkelijk zo, je kende elkaar allemaal, maar toch eigenlijk weer niet.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 18:45 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Adrianne Florence Hamilton
    'Dat heb je juist, Adrianne,' zegt de jongen, Alex dus, kalm. Hij legt de nadruk op mijn naam. Blijkbaar herkende hij me wel in één keer.
    'Hoe gaat het met je?' vraagt hij.
    'Oh, wel goed hoor,' antwoord ik glimlachend. 'En hoe gaat het met jou?' vraag ik daarna terwijl ik hem even bestudeer. Het enige wat eigenlijk veranderd is dat zijn lichtblonde haar donkerder is geworden. Voor de rest ziet hij er nog hetzelfde uit.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Mag ik een samenvatting, en wie wil met Alexys praten?]


    El Diablo.

    Meade schreef:
    [Iemand die met Adain wilt praten of zo?]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    - Alex Levi Scott.
    'Oh, wel goed hoor,' zei ze met een glimlach. 'En hoe gaat het met jou?' Ik haalde mijn schouders op en trok mijn gezicht in een frons.
    'Wel, wat tegenvallers, maar ik ben er nog.' zei ik nonchalant en dronk mijn glas water leeg. Alex keek me onderzoekend aan, ik beet zachtjes op mijn lip. Adrianne was aardig veranderd, ik herkende haar eigenlijk alleen aan haar grijze ogen en aan haar haar dat nog ongeveer dezelfde lengte had.
    'Ben je hier al lang?' vroeg ik terwijl ik nog een glas water in schonk. 'Jij ook?'


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."