• Bijna iedereen kent het wel. Aan het eind van je middelbare school beloof je elkaar om elkaar vaak te bellen en af te spreken. Toch weten we allemaal in ons hart dat dit niet gaat gebeuren, niet altijd met opzet. Deze vriendengroep beloofde dat elkaar ook maar toch ging iedereen zijn eigen weg en zagen ze elkaar nog maar weinig. Een aantal jaar later spraken ze met elkaar af om een bovenverdieping van een groot appartementencomplex af te huren in Atlanta, waar ze ook naar school gingen, en daar met zijn alle te gaan wonen. Waar ze geen rekening mee hielden was dat niemand meer het zelfde was op de Highschool. De karakters zullen tegenvallen, of juist mee. Het zal in ieder geval heel anders worden dat ze allemaal hadden gedacht.


    Meisjes
    1. Madeleine Reith Evans - Aragog
    2. Leigh-Ann Llorally - Avenged7Fold
    3. Alexys Chayenna Romano - CarrotCurls
    4. Victoria Dickinson - Mebarak
    5. Adrianne Florence Hamilton - Bisous
    6. Adain Charlotte Mendler - Meade

    Jongens
    1. Memphis Blues - Gancanagh
    2. Emryn Jack Sirius Leaf - Pronks
    3. Justin Simon Jordan - xheart
    4. Damiën Noach Grange - Blanche
    5. Mitchel Damon Riviera - Colfer
    6. Alex Levi Scott - Hutcher


    Regels:

    - Originele en uitgebreide personages.
    - Minimaal 5 regels schrijven.
    - Geen eendagvliegen, als je langer dan één week zonder reden niet heb gereageerd vervalt je rol.
    - We beginnen met één personage p.p.
    - OOC wordt aangegeven met [].
    - 16+, binnen de perken, is toegestaan.
    - Nieuw topics mogen in eerste instantie alleen geopend worden door Boutella, Cosette en Miam.
    - Ik begin pas als alle rollen zijn ingevuld.
    - Reserveringen blijven één dag staan.
    - Niet te snelle posts achter elkaar, geef anderen ook de kans om te reageren.

    appartement
    woonkamer
    badkamer
    slaapkamer
    keuken
    Er is geen zwembad, sauna etc. want het blijven twintigers.







    We beginnen op het moment dat iedereen bij het appartement aankomt. Iedereen heeft een eigen sleutel dus kan gewoon naar binnen en een eigen slaapkamer. De badkamer, keuken, woonkamer en toilet delen ze. Men kent elkaar natuurlijk wel maar het is jaren geleden dat ze elkaar zagen.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 19:52 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Emryn
    Alsof haar traan aan stekelijk was voelde ik een druppel op mijn knie vallen. Het werden er steeds meer. Ik huilde geluidloos. 'Het spijt me en als je wilt kan ik nu gaan, dan ben ik hier weg. Hoef je er niet aan herinnerd te worden.'
    Zei ik zacht. Het leek alsof mijn tranen al die jaren gewacht hadden. Ze bleven lopen, hoe onmannelijk het ook was. Ik verborg mijn gezicht weer tussen mijn handen terwijl ik met mijn gezicht naar mijn knieen gekeerd zat.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Madeleine
    Ik keek op, en zag hoe er meerdere tranen over zijn gezicht stroomden. ''Nee! Eh- nee, ik wil niet dat je gaat.'' zei ik zachtjes. Hier kon ik niet tegen, echt niet. Ik schuifelde wat dichterbij, en sloeg mijn armen om hem heen. ''Waarom huil je nou?'' zei ik zachtjes, terwijl aan mijn stem duidelijk te horen was dat ik mijn tranen ook niet meer binnen kon houden.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Emryn

    'Zodat jij ze niet hoeft te huilen.' zeg ik zacht. Ook ik sla een arm om haar heen. 'Ik heb een mislukt leven en ik laat andere mensen ook mislukken.' mompel ik.
    'Ik weet zeker dat je me niet meer wilt. Je wilt vast geen moordenaar.' zeg ik opeens fel.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Madeleine
    ''Dat doe je niet! Luister, Emryn. Mijn jeugd was niet de beste, het maakt niet uit of het met of zonder jou was. Dat weet je. Je hebt het zelf gezien.'' zei ik zachtjes, doelend op al die keren dat ze me pestten.
    ''Doe niet zo raar.'' zei ik op een zachte toon, en ik keek hem aan.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 7:14 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Emryn

    'Hoe vaak heb ik die mensen die jou pestten niet in elkaar geramd?' vroeg ik en keek haar aan.
    'En ja wel, ik ben een moordenaar. Ik heb iemand vermoord... Het was werk, dat weet ik, maar daarna ben ik zelf bijna vermoord dus had het gewoon geen zin gehad...'
    Ik dacht terug aan die bende die mij in elkaar trapten, gewoon, omdat ik hun in elkaar sla spelletje verstoorde...


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Madeleine
    ''Zie je? Zo slecht ben je nog niet.'' zei ik hem zachtjes.
    ''En welk werk doe je? Ik weet zeker dat je geen keuze had.'' vroeg ik hem, en ik voelde geen drang om hem los te laten. Het voelde vertrouwd.
    Ik liet mijn hoofd op zijn schouder rusten, en een zachte snik ontsnapte mijn mond.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    N'aww ik krijg echt medelijden met Emryn. (cat)

    Ik ga trouwens 07:50 ofzo richting school, maar rond acht uur ben ik er gewoon weer ;D.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Victoria

    "Na-ah. Ik ga nergens heen, vandaag is mijn vrije dag. Moet je morgen maar tussen vier en zes komen, kan je meteen bij mij bestellen."
    Na de knipoog verstart mijn blik. Hij wordt iets wat arroganter van van binnen voel ik eigenlijk alleen angst. Ik wil geen flirt, ik wil geen flirt zijn en ik wil niet flirten. Eigenlijk kan ik mezelf wel voor mijn kop slaan. Tuurlijk ging dit gebeuren als je in zo'n huis zit. Waarom zou het niet gebeuren? Dit had ik mezelf toch kunnen voorstellen.
    "Het is je gegund."
    Ik bijt hard mijn tanden op elkaar om een klein lachje op mijn gezicht te kunnen toveren.
    "Dank je," zeg ik bijna onhoorbaar waarna ik mijn ogen snel op iets anders probeer te richten. Echt goed wilt het niet werken. Ik bedoel, pannen zijn nou niet echt het meest interessante hier in de keuken. Ik zucht zachtjes en staar voor me uit. Dit is met stipt het slechtste idee ooit. Hier houd ik het niet langer dan een dag uit en daar durf ik mijn geld wel op te zetten.
    "Volgens mij hebben we in de woonkamer meer plaats?"
    Blij dat hij dit zegt want deze opmerking zou beteken dat iedereen hier een beetje weggaat, er meer lucht komt. Zelf toon ik geen initiatief om daar heen te gaan. Ergens zit ik wel lekker.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Leigh-Ann Llorally


    Ik keek baar de twee mensen die dichter tegen elkaar waren gekropen en hun ruzie bepraatten. Ze huileden allebei.
    Mij hadden ze niet opgemerkt en ik vesloot hen alleen te laten. Ik zag niet in waarom ik hun moment zou verstoren door een poging te doen er vrolijk bij te lopen.
    Niet dat ik bang was of verdrietig vanwege de mensen die ik weer ontmoette na jaren van stilte en afzondering. Ik was leeg. Ik voelde me lichamelijk prima en ook mijn geest had niets te klagen. Toch maakte deze ontmoeting veel in me los.
    Ik schuifelde naar de keuken zonder dat iemand me in de woonkamer zag en zei de anderen gedag. Ik wist precies wie wie was.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Emryn

    'ik werk bij het lab van crime scene onderzoeksteam.' zeg ik zacht. 'Er werd iemand in elkaar geslagen, ik was wat ophalen en ik had al hulp ingeroepen. Ik probeerde ze te stoppen, de meeste rnde weg maar een rende op me af met een steen. Ik gaf gas en hij knalde tegem de voorruit. Daarna ben ik in elkaar geslagen door de anderen.' mompelde ik en aaide voorzichtig haar haar


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Damiën Noach Grange staat op de bovenste verdieping met zijn tassen. Wie heeft er zin om met hem te praten? (:]

    (Hij kan naar de keuken waar Leigh-Ann is. (; )


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Avenged7Fold schreef:
    (Hij kan naar de keuken waar Leigh-Ann is. (; )


    [Ik ga eerst even m'n folderwijk lopen en daarna reageer ik! (:]

    Pronks schreef:
    Emryn

    'ik werk bij het lab van crime scene onderzoeksteam.' zeg ik zacht. 'Er werd iemand in elkaar geslagen, ik was wat ophalen en ik had al hulp ingeroepen. Ik probeerde ze te stoppen, de meeste rnde weg maar een rende op me af met een steen. Ik gaf gas en hij knalde tegem de voorruit. Daarna ben ik in elkaar geslagen door de anderen.' mompelde ik en aaide voorzichtig haar haar

    Madeleine
    In de eerste instantie keek ik hem verrast aan. ''Forensisch onderzoek? Ik ook.'' glimlachte ik, maar werd daarna wat serieuzer.
    ''Het was niet opzettelijk, Emryn. Jij kon er niks aan doen, ik vind je geen moordenaar.''
    Ik voelde hoe hij mijn haar aaide, en eigenlijk zou ik hem weg moeten duwen. Ik deed het alleen niet. Het voelde fijn, vertrouwt.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Blanche schreef:
    (...)

    [Ik ga eerst even m'n folderwijk lopen en daarna reageer ik! (:]


    {Prima (: }


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes