• Bijna iedereen kent het wel. Aan het eind van je middelbare school beloof je elkaar om elkaar vaak te bellen en af te spreken. Toch weten we allemaal in ons hart dat dit niet gaat gebeuren, niet altijd met opzet. Deze vriendengroep beloofde dat elkaar ook maar toch ging iedereen zijn eigen weg en zagen ze elkaar nog maar weinig. Een aantal jaar later spraken ze met elkaar af om een bovenverdieping van een groot appartementencomplex af te huren in Atlanta, waar ze ook naar school gingen, en daar met zijn alle te gaan wonen. Waar ze geen rekening mee hielden was dat niemand meer het zelfde was op de Highschool. De karakters zullen tegenvallen, of juist mee. Het zal in ieder geval heel anders worden dat ze allemaal hadden gedacht.


    Meisjes
    1. Madeleine Reith Evans - Aragog
    2. Leigh-Ann Llorally - Avenged7Fold
    3. Alexys Chayenna Romano - CarrotCurls
    4. Victoria Dickinson - Mebarak
    5. Adrianne Florence Hamilton - Bisous
    6. Adain Charlotte Mendler - Meade

    Jongens
    1. Memphis Blues - Gancanagh
    2. Emryn Jack Sirius Leaf - Pronks
    3. Justin Simon Jordan - xheart
    4. Damiën Noach Grange - Blanche
    5. Mitchel Damon Riviera - Colfer
    6. Alex Levi Scott - Hutcher


    Regels:

    - Originele en uitgebreide personages.
    - Minimaal 5 regels schrijven.
    - Geen eendagvliegen, als je langer dan één week zonder reden niet heb gereageerd vervalt je rol.
    - We beginnen met één personage p.p.
    - OOC wordt aangegeven met [].
    - 16+, binnen de perken, is toegestaan.
    - Nieuw topics mogen in eerste instantie alleen geopend worden door Boutella, Cosette en Miam.
    - Ik begin pas als alle rollen zijn ingevuld.
    - Reserveringen blijven één dag staan.
    - Niet te snelle posts achter elkaar, geef anderen ook de kans om te reageren.

    appartement
    woonkamer
    badkamer
    slaapkamer
    keuken
    Er is geen zwembad, sauna etc. want het blijven twintigers.







    We beginnen op het moment dat iedereen bij het appartement aankomt. Iedereen heeft een eigen sleutel dus kan gewoon naar binnen en een eigen slaapkamer. De badkamer, keuken, woonkamer en toilet delen ze. Men kent elkaar natuurlijk wel maar het is jaren geleden dat ze elkaar zagen.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 19:52 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Mijn topics]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Colfer schreef:
    [Mijn topics]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Colfer schreef:
    [Mijn topics]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Madeleine Reith Evans
    Lichtelijk nerveus liep ik het appartementencomplex binnen, en zat te klooien met mijn sleutelbos. Natúúrlijk viel deze weer op de grond, en met een geërgerde zucht pakte ik hem weer op.
    Na een tiental seconden slaagde ik erin om hem in het slot te steken, en terwijl ik de omgeving analyseerde liep ik naar binnen.
    Ik plofte mijn tassen op het bed neer, en ik keek even rond.
    Ik was benieuwd, zo benieuwd.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 20:13 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Mijn topic's. (: Is er buiten een foto van de buitenkant van het appartement, ook nog van de binnenkant? Of moeten we daarmee onze fantasie op hol laten slaan?]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [Ik zal wat gaan zoeken maar daar was ik eigenlijk nog niet aan toe gekomen.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Maakt niet uit hoor, haha.]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [speelt het zich eigenlijk af in een bepaalde stad?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Dat staat in de beschrijving:

    Een aantal jaar later spraken ze met elkaar af om een bovenverdieping van een groot appartementencomplex af te huren in Atlanta, waar ze ook naar school gingen, en daar met zijn alle te gaan wonen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Atlanta is awesome \o/]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [oeps sorry, overheen gelezen :$]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    - Alex Levi Scott.
    Ik stapte uit mijn auto en draaide hem op slot. Ik pakte mijn koffers uit de kofferbak en liep naar het reusachtige appartement. Aarzelend stak ik de sleutel in het slot en draaide hem om. Ik opende de deur en keek de gang in. Ik liep naar binnen en zette mijn koffers aan binnen, duwde de deur dicht en liep de lange hal door. Kamer 07 stond er op de zijkant van mijn sleutel.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Memphis Blues

    Twijfelend sta ik met mijn koffer in mijn voor de deur van mijn kamer.
    Wat doe ik hier? Ik ben niet eens bevriend met die mensen. In principe zijn het vreemden. Ze hebben nooit een woord anders dan verwijten met me gewisseld. Ik hoor hier niet thuis. Ik zucht en haal een hand door mijn donkere haren. Misschien moet ik maar gewoon weg gaan en doen alsof ik nooit met dit stomme idee ingestemd heb. Waarschijnlijk is het toch één of andere zieke grap die ze met z'n allen verzonnen hebben om me belachelijk te maken, net als vroeger.
    Nee, kom op, Memphis, niet zo achterdochtig. Jij bent veranderd, zij vast ook. Het zijn niet dezelfde mensen die zo'n hekel hadden aan mij, en aan wie ik een even grondige hekel had. Ik heb zelf de touwtjes in handen nu. En het is ook veel goedkoper dan de kamers waar ik nu op zit, dichter bij campus en dichter bij werk. Het biedt voordelen, geen nadelen. Ik knik even en doe de deur van mijn kamer open. Hij is niet groot, maar ik heb niet veel ruimte nodig. Studeren en slapen, verder ben ik er toch niet veel. Ik zet mijn koffer neer en besluit in de keuken maar alvast een pot koffie te gaan zetten. Het is even zoeken, maar uiteindelijk vind ik hem. Ik kijk even in de kasten terwijl de koffie doorloopt. Veel servies is er niet, maar als iedereen wat bijlegt, moet het wel lukken. Ik denk eerlijk gezegd niet dat iemand me zal herkennen. Misschien maar beter ook, als het op eerste indrukken aankomt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Alexys

    Ik stap uit de taxi, en loop met mijn tassen naar de deur.
    Ik doe het snel open, en loop nar binnen. Mijn hakken hoor je goed op de vloer, en ik kijk rond. 'Dus, is er al iemand?' vraag ik grijnzend.


    El Diablo.

    Madeleine Reith Evans
    Op mijn gemakje pakte ik alles uit. Héél veel had ik niet meegenomen; dat was ook niet nodig.
    Ik schoof de gordijnen open, en keek even naar het uitzicht. Ik zuchtte even. Zouden ze me herkennen?
    Vroeger was ik 'het lelijke eendje'.. Zouden ze me nu nog steeds zo zien?
    Gefrustreerd haalde ik een hand door mijn haren. Waar maakte ik me zorgen over? Ik was niet lelijk. Nee.
    Ik borg mijn lege tassen op, en nam een glas met water. Ik deed mijn deur open, en keek de gang op, zoekend naar bekenden. Al betwijfelde ik of die er überhaupt wel waren..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''