• Hii,

    Ik heb dus een cover nodig en eigenlijk best snel. Ik ga namelijk een nieuwe story beginnen, die ik vanavond of morgen ga activeren.

    Titel; But, they think I'm a boy | Niall Horan
    Afbeeldingen; deze , of een andere van Mila Kunis, deze , of een andere van Niall Horan & misschien iets van een meisje die doet alsof ze een jongen is? (zie beschrijving story voor meer info hierover)
    eventuele sfeer; Rustig, liefde, passie
    eventuele beschrijving van je story; Nora is een meisje dat net geslaagd is voor haar eindexamens. Ze wil in Ierland gaan studeren, dus gaat ze op zoek naar gastgezinnen. Het enige gezin dat nog vrij is, is het gezin van Niall. Als Nora verder leest, ziet ze dat die hebben opgegeven dat ze alleen jongens willen ontvangen. Nora wil echt naar Ierland, dus ze besluit te doen alsof ze een jongen is. Ze heeft niet zulke vrouwelijke vormen, dus met een strakke sport-bh lijkt haar lichaam al bijna op dat van een jongen. Ze wil haar haar niet afknippen, dus besluit ze altijd een beanie op te doen. Dit lijkt te werken, maar ze wordt verliefd op Niall, haar 'broer', dus het wordt een stuk moeilijker te doen alsof ze een jongen is. Niall komt erachter, en hij vindt haar bijna gelijk leuk, maar Niall's ouders denken nog steeds dat Nora een jongen is. Dus ze beginnen een geheime relatie.
    eventuele voorkeur voor lettertype; sierlijk, krullerig
    iets anders?; Geen username

    Ik hoop dat je er iets mee kan!

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 18:47 ]


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Oh, ik heb geen abo genomen op mijn eigen topic $:
    Dan zo (:


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Ik kan het misschien vanavond even voor je proberen, maar ben er niet altijd zo geweldig in als andere mensen hier op Q.


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    Ik kan het misschien vanavond even voor je proberen, maar ben er niet altijd zo geweldig in als andere mensen hier op Q.


    Bedankt!


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Ik wil wel iets proberen, maar ik ben niet heel goed met fotobewerken ^^


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    LaCerise schreef:
    Ik wil wel iets proberen, maar ik ben niet heel goed met fotobewerken ^^


    Dankjee!


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Verder nog iemand?
    Ik heb hem echt nodig!


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Goed ik heb ff iets in elkaar geflanst dat echt zwaar diep faalt, als je er iets anders aan wilt moet je het maar even zeggen ^^


    Plaatje is aanklikbaar c:


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    LaCerise schreef:
    Goed ik heb ff iets in elkaar geflanst dat echt zwaar diep faalt, als je er iets anders aan wilt moet je het maar even zeggen ^^


    Plaatje is aanklikbaar c:


    Hij is best leuk, maar ik moet natuurlijk weer zeuren $:
    Kan dat plaatje op de achtergrond anders? Want dit is volgens mij echt een jongen...
    En kunnen Niall en Mila iets meer 'omhoog'? (zodat je ze meer ziet?)
    Sorry voor het gezeur..


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Hmm ik kan niet echt iets leuks vinden voor op de achtergrond, dit misschien?? Misschien kan jij anders iets zoeken?


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Is, goed, maar kunnen de foto's dan aan de zijkant ernaast geblend?
    Sorry als het lastig is $:
    Oh, en als het helpt heb ik ook nog andere foto's van Mila en Niall:
    Mila
    Niall


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Geeft niet, ik heb toch geen zin om de proefwerkweek te leren ^^


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Haha, okee
    (wel doen hea?)


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.


    http://img809.imageshack.us/img809/3851/bttiab.png
    :Y)


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Wow, ik moet je een compliment geven, dat is een orgineel verhaal, kan je me waarschuwen als je m online zet? (A)


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Erudite schreef:


    http://img809.imageshack.us/img809/3851/bttiab.png
    :Y)


    Bedankt!
    Maar, sorry voor het gezeur, kan er nog een ander plaatje bij?
    deze , deze of deze ?


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.