• alle mannen die ik geweldig vind lelijk. Onder andere:





    Hoe ken je hen nou LELIJK vinden. Kom op zeg... Ik geloof dat ze het gewoon zegt omdat ze niet wilt toegeven. Eerst had ze zo'n tik om alles hetzelfde als mij te hebben, en de zelfde mening. Tegenwoordig juist het tegenover gesteld. Maar in ieder geval:
    Vinden jullie hen ook lelijk?


    Believe in yourself.

    De 3e gaat ,maar de rest just no.
    mensen hebben een andere smaak ik vind Daesung hot en vele om mij heen niet :3


    Iedereen verschild van smaak(cat)

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 20:25 ]


    Shoganai i ne~

    Whut? Ben Barnes lelijk?


    Deep inside, I've never felt alive

    Ian is gewoon supersexy. Dus ik weet niet waar jouw nichtje het over heeft.


    The odds are néver in our favor.

    Wtf, Ze vind Ian lelijk? Iedereen die ik ken vind hem knap :O


    Happy Birthday my Potter!

    Ik vind die 2e wel knap, die anderen vind ik niks, maar lelijk zijn ze zeker niet :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Niet lelijk, maar om nou te zeggen knap... nee.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    ik vind ze ook niet geweldig. Maar dat is een kwestie van smaak.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ian lelijk. No, way die is veel te hot :9~


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Nimh schreef:
    Ik vind die 2e wel knap, die anderen vind ik niks, maar lelijk zijn ze zeker niet :'D


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Floyd schreef:
    Niet lelijk, maar om nou te zeggen knap... nee.

    Ian niet knap?! Jouw nichtje heeft een aparte smaak qua mannen als je het mij vraagt


    Physics is awesome

    Stoppable schreef:
    Whut? Ben Barnes lelijk?

    Yeah, exactly what I though!

    Ik bedoel, ja natuurlijk: Smaken verschillen. Maar echt LELIJK zijn ze nou ook weer niet. Vooral Ian niet... En Alexander ook niet. Hmpf.


    Believe in yourself.

    Stoppable schreef:
    Whut? Ben Barnes lelijk?

    My thoughts. I mean:




    That was all.


    Cool, neat, swell -Cry

    Clato schreef:
    (...)
    My thoughts. I mean:
    That was all.


    SO CUTE. Gosh <3

    Blijkbaar vind ze Alex Pettyfer ook niet knap. Like, what's wrong with her D:

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 20:34 ]


    Believe in yourself.

    Ik vind ze niet lelijk, maar ook niet extra knap ofzo.

    Ik vind dan Kim Myungsoo (INFINITE), Hoya (INFINITE), Kai (EXO), Lu Han (EXO), Suho (EXO) en nog meer kpop jpop kdrama jdrama etc etc jongens/mannen mooi, maar veel mensen hier niet. Het maakt me niets uit though, iedereen z'n eigen smaak.
    Betekent btw niet dat ik hier niemand mooi of knap vindt :Y)


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo