• Bijna iedereen kent het wel. Aan het eind van je middelbare school beloof je elkaar om elkaar vaak te bellen en af te spreken. Toch weten we allemaal in ons hart dat dit niet gaat gebeuren, niet altijd met opzet. Deze vriendengroep beloofde dat elkaar ook maar toch ging iedereen zijn eigen weg en zagen ze elkaar nog maar weinig. Een aantal jaar later spraken ze met elkaar af om een bovenverdieping van een groot appartementencomplex af te huren in Atlanta, waar ze ook naar school gingen, en daar met zijn alle te gaan wonen. Waar ze geen rekening mee hielden was dat niemand meer het zelfde was op de Highschool. De karakters zullen tegenvallen, of juist mee. Het zal in ieder geval heel anders worden dat ze allemaal hadden gedacht.


    Meisjes
    1. Madeleine Reith Evans - Aragog
    2. Leigh-Ann Llorally - Avenged7Fold
    3. Alexys Chayenna Romano - CarrotCurls
    4. Victoria Dickinson - Mebarak
    5. Adrianne Florence Hamilton - Bisous
    6. Adain Charlotte Mendler - Meade

    Jongens
    1. Memphis Blues - Gancanagh
    2. Emryn Jack Sirius Leaf - Pronks
    3. Justin Simon Jordan - xheart
    4. Damiën Noach Grange - Blanche
    5. Mitchel Damon Riviera - Colfer
    6. Alex Levi Scott - Hutcher


    Regels:

    - Originele en uitgebreide personages.
    - Minimaal 5 regels schrijven.
    - Geen eendagvliegen, als je langer dan één week zonder reden niet heb gereageerd vervalt je rol.
    - We beginnen met één personage p.p.
    - OOC wordt aangegeven met [].
    - 16+, binnen de perken, is toegestaan.
    - Nieuw topics mogen in eerste instantie alleen geopend worden door Boutella, Cosette en Miam.
    - Ik begin pas als alle rollen zijn ingevuld.
    - Reserveringen blijven één dag staan.
    - Niet te snelle posts achter elkaar, geef anderen ook de kans om te reageren.

    appartement
    woonkamer
    badkamer
    slaapkamer
    keuken
    Er is geen zwembad, sauna etc. want het blijven twintigers.







    We beginnen op het moment dat iedereen bij het appartement aankomt. Iedereen heeft een eigen sleutel dus kan gewoon naar binnen en een eigen slaapkamer. De badkamer, keuken, woonkamer en toilet delen ze. Men kent elkaar natuurlijk wel maar het is jaren geleden dat ze elkaar zagen.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 19:52 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Blanche schreef:
    (...)

    Damiën Noach Grange.
    "Ik heb werkelijk geen idee, Damiën. Verras me." Zegt ze met een glimlach.
    Dus toch? Ik had verwacht dat ze het gehoord had, aangezien ik het vertelde aan Adrianne en Alex, net voordat zij bij ons kwam staan.
    "DJ." Zeg ik tegen haar. "Ik ben na de middelbare school naar de DJ academie gegaan en nu ben ik DJ bij een radiostation." Leg ik verder uit.
    "En van mijn flirterige gedrag van vroeger ik weinig meer over." Zeg ik met een grijns. Af en en toe flirt ik nog, maar dat is niet meer omdat ik er 'verslaafd' aan ben. Nu ben ik meer serieus.


    Adain
    "DJ. Ik ben na de middelbare school naar de DJ academie gegaan en nu ben ik DJ bij een radiostation." Door deze woorden begint het me inderdaad weer op te dagen hoe hij wel niet bezig was met muziek.
    "Bij welk station?" Ik knik enthousiast en probeer me in te beelden bij welk radiostation hij werkt, of ik hem misschien wel eens gehoord heb.
    "En van mijn flirterige gedrag van vroeger ik weinig meer over." Ik kijk even op wanneer hij dit zegt en grinnik dan. Natuurlijk, hij mag dit nu wel zeggen, maar ik wil het eerst zien voordat ik het geloof.
    "Ach wat jammer nou." zeg ik sarcastisch terug en sla mijn armen lachend over elkaar.
    "Denk dat Adrianne dat ontzettend jammer vindt, niet?" vraag ik dan plagerig en kijk haar kort aan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [ Amorphous --> Bisous ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aragog schreef:
    (...)
    Thanks. :3.
    Ik wil zelf later ook forensisch onderzoeker worden, hihi.
    Madeleine
    Ik knikte. ''Ik ben een patholoog.'' glimlachte ik. ''In Chattanooga, Tennessee.'' antwoordde ik, en ik keek hem aan. ''En jij?'' vroeg ik hem nieuwsgierig, terwijl ik wat regen uit mijn haar wringde. Het had geen zin, aangezien het nog steeds regende, maar het ging vrijwel automatisch.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Adrianne Florence Hamilton
    'DJ. Ik ben na de middelbare school naar de DJ academie gegaan en nu ben ik DJ bij een radiostation,' zegt Damiën tegen Adain.
    'Bij welk station?' vraagt zij daarop.
    'En van mijn flirterige gedrag van vroeger ik weinig meer over,' grijnst hij dan.
    'Ach wat jammer nou,' zegt Adain sarcastisch. 'Denk dat Adrianne dat ontzettend jammer vindt, niet?' vraagt ze plagerig.
    Ik trek een wenkbrauw op. 'En waarom zou ik dat jammer vinden?' grinnik ik en ik werp even een blik op Damiën. 'Hij is toch niet mijn type,' voeg ik er schouderophalend aan toe. Misschien is hij dan wel geen flirt meer, als hij voor de rest nog steeds hetzelfde is als vroeger dan nee.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bisous schreef:
    [ Amorphous --> Bisous ]


    I Like it!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Cosette --> Gancanagh]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Bisous schreef:
    Adrianne Florence Hamilton
    'DJ. Ik ben na de middelbare school naar de DJ academie gegaan en nu ben ik DJ bij een radiostation,' zegt Damiën tegen Adain.
    'Bij welk station?' vraagt zij daarop.
    'En van mijn flirterige gedrag van vroeger ik weinig meer over,' grijnst hij dan.
    'Ach wat jammer nou,' zegt Adain sarcastisch. 'Denk dat Adrianne dat ontzettend jammer vindt, niet?' vraagt ze plagerig.
    Ik trek een wenkbrauw op. 'En waarom zou ik dat jammer vinden?' grinnik ik en ik werp even een blik op Damiën. 'Hij is toch niet mijn type,' voeg ik er schouderophalend aan toe. Misschien is hij dan wel geen flirt meer, als hij voor de rest nog steeds hetzelfde is als vroeger dan nee.


    [Maar Damiën is wel veranderd.. En daar komt ze nog wel achter. ^^]

    [@ xheart, je kan je personage wel naar de keuken, naar Memphis en Victoria sturen, als dat goed is voor Demi.]

    Memphis

    "Dank je. Dat is-"
    Ik wacht even tot ze haar zin afmaakt, maar als dat ijdele hoop blijkt te zijn, haal ik op mijn beurt mijn schouders op.
    "Normaal," antwoord ik. "Het zijn niet mijn zaken om te delen."
    Ik bekijk haar even. Mijn ogen houden op bij haar borstkas. Ik zie een tattoo onder haar v-hals vandaan piepen.
    "Dus, je bent ook wel voor tattoo's te vinden?" vraag ik met een glimlach.
    Over naar een luchtiger topic. Mijn geaardheid bespreek ik liever niet te lang. Het is iets waar je namelijk niet echt hoort bij na te denken, gewoon doen wat goed voelt. Ik wiebel even op mijn kruk om een comfortabelere houding te vinden. Ik denk er zelf ook aan om nog een tattoo te nemen, alleen al omdat ik het zoemen van de naald en de geur van tattoo shops zo aanlokkelijk vind.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 22:31 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Damiën Noach Grange.

    "Bij welk station?" Vraagt Adain enthousiast.
    "De radio bestaat nog niet heel erg lang en het is vooral gericht op jongeren en jong volwassenen." Leg ik aan haar uit. " En de naam is SlamFM." Vervolg ik.
    "Ach wat jammer nou." Merkt Adain op en slaat haar armen lachend over elkaar.
    Waarschijnlijk gelooft ze me niet. Ach, niemand gelooft me, maar wanneer ze zien dat ik niet meer vier vrouwen in één week verslind, geloven ze me eindelijk.
    "Denkdat Adrianne dat ontzettend jammer vindt, niet?" Lacht ze plagerig.
    Ik grinnik zachtjes en ben héél benieuwd naar Adrianne's antwoord daarop.
    "En waarom zou ik dat jammer vinden?" Grinnikt ze en laat haar opgetrokken wenkbrauwen weer zakken. Dan kijkt ze naar mij. "Hij is toch niet mijn type." Voegt ze er aan toe.
    Fijn. Dat heb ik geen kansen bij Adrianne of ik moet heel overtuigend mijn best gaan doen. Ach, ik kan het altijd proberen. Het is wel een grote uitdaging en de vraag is of ik die met beide handen aanpak.
    "Zijn jullie nog steeds hetzelfde als vroeger?" Vraag ik met een kleine glimlach.

    ©SlamFM bestaat echt.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 15:26 ]

    Blanche schreef:
    Damiën Noach Grange.

    "Bij welk station?" Vraagt Adain enthousiast.
    "De radio bestaat nog niet heel erg lang en het is vooral gericht op jongeren en jong volwassenen." Leg ik aan haar uit. " En de naam is SlamFM." Vervolg ik.
    "Ach wat jammer nou." Merkt Adain op en slaat haar armen lachend over elkaar.
    Waarschijnlijk gelooft ze me niet. Ach, niemand gelooft me, maar wanneer ze zien dat ik niet meer vier vrouwen in één week verslind, geloven ze me eindelijk.
    "Denkdat Adrianne dat ontzettend jammer vindt, niet?" Lacht ze plagerig.
    Ik grinnik zachtjes en ben héél benieuwd naar Adrianne's antwoord daarop.
    "En waarom zou ik dat jammer vinden?" Grinnikt ze en laat haar opgetrokken wenkbrauwen weer zakken. Dan kijkt ze naar mij. "Hij is toch niet mijn type." Voegt ze er aan toe.
    Fijn. Dat heb ik geen kansen bij Adrianne of ik moet heel overtuigend mijn best gaan doen. Ach, ik kan het altijd proberen. Het is wel een grote uitdaging en de vraag is of ik die met beide handen aanpak.
    "Zijn zullen nog steeds dezelfde als vroeger?" Vraag ik met een kleine glimlach.

    ©SlamFM bestaat echt.


    [Ik snap de laatste zin niet xd]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oeps. Die is verkeerd neergezet. Ik zal 'm even veranderen.

    Melding over Blanche aka Maartje.
    Ik heb het deze week ongelofelijk druk met toetsen, dus tot vrijdag middag (22-06-2012) ben ik afwezig.