• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls

    - Damien Smith : WhiteLips

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 15:55 ]


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Ik hoor opeens mijn mobieltoontje en ik sta op. Ik loop naar mijn mobiel die ergens in een hoek ligt en kijk wie het is. 'Kurt' verscheen er op het beeldscherm, ik klik het uit en zet hem op stil. Vervolgens leg ik het op mijn nachtkasje en ga weer op bed liggen. Weer komen er tranen in mijn ogen die een weg naar beneden glijden.


    One Who Travels A Higher Path.

    Sebastian

    Jup, my badass broer.. verstuur ik lachend.
    Ik had alles snel gedaan, en zat nu in Damon's auto de rest van mijn haar goed te doen. 'Jezus man, je lijkt wel een wijf, zitten ook telkens aan hun haar' grijnst Damon. 'Zegt de dude die 3 uur lang in de badkamer staat om te kijken of er geen plukje uit zijn kapsel steekt' grijns ik. Hij grinnikt, 'Ijdelheid zit in de familie' grijnst hij. Hij parkeert voor de school, en we zetten onze zonnebril op. Wat? Het is zonnig.. We lopen naar binnen, en grijnzen. 'I'm back!' roept Damon grijnzend door de school. 'Je zat hier nooit op school' mompel ik droogjes. 'Weet ik' grijnst hij.


    El Diablo.

    Quinn

    Wanneer ik eindelijk aankwam op school, las ik het berichtje van Sebastian.
    "Waar ben je? Ik ben op school...Wil even hallo komen zeggen." Stuurde ik terug en stapte uit mijn auto die ik vervolgens hard dichtsloeg.
    Ik wandelde op de hoge stiletto's de parking af en liep richting het hoofdgebouw terwijl ik mijn zonnebril afdeed.
    Sommige mensen keken me na, maar het kon me niet schelen.
    Vandaag kon niets me schelen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Kurt

    Ik voel dat er weer tranen over mijn wangen rollen als hij niet opneemt en bel hem nog een paar keer achter elkaar. Als hij nog steeds niet opneemt sla ik zo hard als ik kan mijn kluisje dicht. 'I'm back!' ik kijk even naar de kant waar de stem vandaan komt en ik zie dat het Sebastian is met een andere jongen. Ik kijk meteen gefrustreerd de andere kant op en sms Blaine. 'Blaine, alsjeblieft. Ik maak me zorgen, laat alsjeblieft iets van je horen.' sms ik terug. Als hij binnen vijf minuten niet terug sms't ga ik naar zijn huis toe..


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Damon

    Ik kijk wat rond, en zet tegelijk met Sebastian mijn zonnebril af.
    We lijken op elkaar, maar we verschillen mooi 2 jaartjes.
    Ik kijk even om me heen, en fluit als ik een blond meisje zie lopen.
    'Mooie chicks hier' grijns ik.


    El Diablo.

    Jesy Brown
    Ik loop naar mijn auto en werk mijn make-up bij. Als ik daarmee klaar ben, rijd ik weg. Zodra ik op school ben, dump ik mijn spullen in mijn kluisje en loop ik een doelloos rondje. Ik zie een jongen bij Sebastian lopen. Hij verdient zeker wel een 8. 'hé Sebas, wie is die knappe vriend van je?' roep ik terwijl ik naar hem toe loop.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Blaine Anderson:

    Ik hoor mijn mobiel elke keer trillen. Ik had hem op stil gezet, maar hij gaf wel trillingen aan. Ik zucht gefrustreerd, waarom kan niemand me alleen laten. Ik kijk weer naar mijn mobiel en zie, dat ik een paar oproepen heb gemist van Kurt en een bericht. 'Blaine, alsjeblieft. Ik maak me zorgen, laat alsjeblieft iets van je horen.' Ik zucht en sla vermoeid mijn ogen. Ik sms'ste maar terug. 'Er is niets aan de hand. Laat me met rust' en ging het verzenden. Ik gooi mijn mobiel weer naast me. Ik wist niet wat ik had en zeker niet waarom ik zo deed tegen Kurt.


    One Who Travels A Higher Path.

    Sebastian

    'Me broer' mompel ik droogjes.
    Ik kijk naar Damon, hij heeft dezelfde grijns die ik altijd heb.
    Soms lijken we teveel op elkaar..
    Hal, bij de eerste kluisjes.. verstuur ik.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 22:25 ]


    El Diablo.

    [Sebastian heeft een smsje (: ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Jesy Brown
    'hi, broer van Sebastian die vast wel een naam heeft en er extreem goed uitziet. Ik ben Jesy,' zeg ik met een flirterig ondertoontje. Van mij mag hij zich speciaal voelen, maar dit doe ik bij elke jongen, gewoon om te kijken hoe goed ze er tegen kunnen. Aan zijn uiterlijk te zien, kan hij er waarschijnlijk aardig goed tegen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Damon

    'Damon' zeg ik neutraal, en laat mijn blik over haar glijden.
    Neh, niet mijn type.
    Ben meer van de blondies..


    El Diablo.

    Quinn

    Na het lezen van Sebastians smsje, wandelde ik naar de kluisjes en kreeg ze al snel in mijn vizier.
    "Zo, zo," Glimlachte ik toen ik me bij Jesy, Sebastian en Damon voegde. "Wow, wat eet jij dat jij zo gigantisch bent geworden?"
    Ik keek naar Damon op en lachte.

    [Kennen ze elkaar of niet? :') ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Neuh, Damon was net weg toen Sebastian op McKinley kwam ;') ]

    Damon

    Ik grijns, dit lijkt er meer op.
    'Mhm, niet veel, het is meer van het trainen' grijns ik, en kan het niet laten om een snelle knipoog te geven. 'Dus, wat is de naam van deze mooie dame' grijns ik, en kijk naar de blonde voor me.


    El Diablo.

    Melody

    VErveeld loop ik de school in, en zie meteen vier mensen.
    Geen oogcontact, niet praten. Heb er geen behoefte aan.
    Ik loop verder, en zoek mijn kluisje op.
    Niet ver van die vier..


    El Diablo.

    Jesy Brown
    Ik zie een meisje langslopen dat verdacht veel op Alexys lijkt. Rustig, Jesy, je verbeeldt het je. Alexys is dood. Damon lijkt meer geïnteresseerd in Quinn dus ik draai me om fluister 'veel plezier,' in Quinn's oor en loop weer weg.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see