• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls

    - Damien Smith : WhiteLips

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 15:55 ]


    El Diablo.

    (Mijn Topic)

    Blaine Anderson:

    'Blaine, wat is er mis?' vraagt Kurt geschrokken en ik geef geen antwoord, maar ga sneller rijden. 'Oh mijn god..' zegt Kurt zachtjes. Hij heeft het gelezen. We komen snel aan bij haar huis en ik doe snel mijn gordel los. 'Kurt, jij blijft hier. Waag het niet om uit de auto te komen' zeg ik streng en kijk hem doordringend aan, waarnaar ik ik uit de auto stap en ren naar haar voordeur. 'Alexys' schreeuw ik.


    One Who Travels A Higher Path.

    Alexys

    Ik zucht nog een keer, en sluit mijn ogen.
    Daarna haal ik de trekker over, en zak ik in elkaar terwijl alles zwart word.
    Ik blaas voor de laatste keer mijn adem uit, en dan ben ik er niet meer..


    El Diablo.

    Finn

    Ik probeer logisch na te denken en schud dan uiteindelijk mijn hoofd. 'We mogen geen tijd verliezen nu, hij heeft hoogstwaarschijnlijk het sms'je ook gehad.' zeg ik gehaast. 'Rachel, jij belt de politie en we gaan tegelijkertijd naar haar huis. Misschien is ze daar.' zeg ik tegen ze.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Kurt

    'M-maar Blaine..' voordat ik mijn zin kan afmaken is hij zijn auto al uitgestapt en rent hij naar haar huis toe. Ik krimp in elkaar op de stoel en kijk naar het huis.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik staarde vor me uit. Dit was haar keuze ik kon haar toch n iet laten leven als dat haar alleen meer pijn zou doen? Ze wou weg van de pijn in het leven nam ik aan dus wie ben ik om ervoor te zeggen dat ze terug zou gaan naar de pijn? ik bleef zitten en keek voor me uit terwijl ik in gedachtes was.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [@XDarkWingsX, je weet dat de voordeur open staat? XD ]


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Opeens hoor ik een schot. Nee! En zie ik dat de voordeur open staat. Snel ren ik naar haar kamer en zie haar liggen op de grond. 'Alexys' zeg ik schreeuwend en ren naar haar toe.

    (Heb het aangepast. XD Arme Blaine, die krijgt dalijk een trauma. :()

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 20:27 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    [Ow ow]


    El Diablo.

    [Abo]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [lolz waarom zit ik hier kapot te gaan van het lachen]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik moet zo gaan maar ik blijf nog ff]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Omdat je hyper bent xd ]


    El Diablo.

    Finn

    'Rachel, waarom doe je niks?' vraag ik aan haar terwijl ik merk dat mijn stem zich een beetje verheft. 'Kom, we moeten er heen, we nemen mijn auto wel.' zeg ik tegen Mercedes en Rachel.

    Kurt

    Ik zie Blaine ineens in paniek naar binnen rennen en even houd ik mijn adem in. Even zit ik in een tweestrijd met mezelf, zou ik hem gewoon achterna gaan? Hij heeft me straks nodig.. Maar hij wilde écht niet dat ik uit de auto ging. Wat moet ik doen?


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [nuuut
    Rachel
    Ik sta op en zeg niks "Het is haar keuze Finn" zeg ik zacht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik kijk haar niet-begrijpend aan en schud mijn hoofd. 'En wat als het één van ons was?' vraag ik aan Rachel. 'Wat als het bijvoorbeeld Mercedes was, zou je dan ook zo gemakkelijk opgeven?' vraag ik aan Rachel. 'Op zo'n moment kun je niet helder denken, er zijn altijd andere opties! Maar op zo'n moment zie je dat niet!'


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.