• http://www.quizlet.nl/stories/88022/cant-forget/

    Kijk, dit is dus mijn story. Ik weet niet zeker of dit bij het topic problemen hoort, maar ik wil dus graag weten wat jullie vinden van mijn manier van schrijven. Dit is mijn eerste story dus ik wil graag horen wat beter kan en wat ik wel goed doe enzo. :)


    L. O. V. E. is just another word I've never learned to

    Maak gebruik van alinea's. ^^

    Dankje. (:


    L. O. V. E. is just another word I've never learned to

    Weet je, je schrijft eigenlijk heel fijn. De leestekens kloppen, de fouten die je maakt zijn kleine foutjes die iedereen per ongeluk wel eens maakt. Een paar verkeerde verwijswoorden, hoofdletters en verleden-tijd-foutjes. Deze zijn echter niet storend, zoals bij heel veel verhalen op Q. Echt, wat je hier soms voorbij ziet komen, hahaha =D
    Nee, het is eigenlijk goed, je schrijft mooi. Gewoon doorgaan dus! <3


    When life gives you a 100 reasons to cry, show life you've got a 1000 reasons to smile.

    Ik heb nog maar een klein stukje van je verhaal gelezen, maar al wel een tip; zet enters wanneer iemand praat. Dus niet;

    Ik lachte terwijl hij me in mijn zij kietelde. 'David, stop!' Hij ging gewoon door. 'Alsjeblieft Dave!' Hij grinnikte en legde zijn hand weer op het stuur. 'Sorry schat, ik kan gewoon niet van je afblijven.' 'Slijmbal.' Hij trok een zielig gezichtje en ik drukte een kus op zijn wang. 'Ik hou van je schat.' Zijn stem klonk lief en zacht.

    Zoals je nu hebt, maar eerder zoiets;

    Ik lachte terwijl hij me in mijn zij kietelde.
    'David, stop!' Hij ging gewoon door. 'Alsjeblieft Dave!' Hij grinnikte en legde zijn hand weer op het stuur.
    'Sorry schat, ik kan gewoon niet van je afblijven.'
    'Slijmbal.' Hij trok een zielig gezichtje en ik drukte een kus op zijn wang. 'Ik hou van je schat.' Zijn stem klonk lief en zacht.

    Al weet ik ook niet helemaal of ik het nu goed doe. Ik vind het zelf ook ingewikkeld om dialogen te schrijven, maar wanneer je alles wat mensen zeggen achter elkaar zet maakt dit je verhaal moeilijker leesbaar.

    Verder schrijf je wel fijn. : )


    The universe is not made of atoms, it's made of tiny stories.

    Novemberdag schreef:
    Ik heb nog maar een klein stukje van je verhaal gelezen, maar al wel een tip; zet enters wanneer iemand praat. Dus niet;

    Ik lachte terwijl hij me in mijn zij kietelde. 'David, stop!' Hij ging gewoon door. 'Alsjeblieft Dave!' Hij grinnikte en legde zijn hand weer op het stuur. 'Sorry schat, ik kan gewoon niet van je afblijven.' 'Slijmbal.' Hij trok een zielig gezichtje en ik drukte een kus op zijn wang. 'Ik hou van je schat.' Zijn stem klonk lief en zacht.

    Zoals je nu hebt, maar eerder zoiets;

    Ik lachte terwijl hij me in mijn zij kietelde.
    'David, stop!' Hij ging gewoon door. 'Alsjeblieft Dave!' Hij grinnikte en legde zijn hand weer op het stuur.
    'Sorry schat, ik kan gewoon niet van je afblijven.'
    'Slijmbal.' Hij trok een zielig gezichtje en ik drukte een kus op zijn wang. 'Ik hou van je schat.' Zijn stem klonk lief en zacht.

    Al weet ik ook niet helemaal of ik het nu goed doe. Ik vind het zelf ook ingewikkeld om dialogen te schrijven, maar wanneer je alles wat mensen zeggen achter elkaar zet maakt dit je verhaal moeilijker leesbaar.

    Verder schrijf je wel fijn. : )


    Daarnaast zou ik gezicht zeggen i.p.v. gezicht, aangezien het, neem ik aan, om iemand van minimaal 18 gaat (anders kan ie ook geen auto rijden) en dat klinkt dan logischer.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.