• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls

    - Damien Smith : WhiteLips

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 15:55 ]


    El Diablo.

    Melody

    Ik word wakker, en zie dat ik terug ben in mijn oude huis.
    Ik grom kort, en sta met tegenzin op.
    Gister was het dan gebeurt, mijn zusje heeft het opgegeven.
    Ik neem snel een douche en ga voor de spiegel staan.
    Ik haal met ruwe halen de borstel door mijn haren, en doe mijn make up.
    Daarna doe ik het cheerleader uniform aan, en kijk in de spiegel.
    Precies Alexys..
    Gister was haar lijk opgehaald, en onze ouders zijn nu de begrafenis aan het regelen..

    Damon

    Grijnzend parkeer ik mijn auto voor huize Smythe.
    Woonde hier vroeger, woonde kort op mezelf, en werd weer uit dat huis gezet door teveel overlast.. Tja, het leven als badboy is leuk.. Maar je moet er wat voor overhebben. Grijnzend pak ik de sleutel uit de zak van mijn leren jasje en loop mijn auto uit. Ik hang mijn tas met kleren enzo over mijn schouder en loop naar de deur. Ik doe hem open, 'I'm home!' schreeuw ik door het huis. Leuke wekker ben ik hé?


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Ik had de hele nacht geen oog dicht gedaan. Ik zat nog steeds met die beelden en ik had weer s'nachts gebokst. Waardoor mijn handen helemaal met blauwe plekken waren. Nu had ik een witte verband omheen gedaan. Ik had ook een berichtje van Kurt gehad, maar beantwoorde niet. Ik had geen zin in hem, hij zou toch zonder mij af kunnen. Ik had helemaal geen zin in school en draaide me om in bed.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    De hele nacht was ik wakker, en hoopte ik dat mijn telefoon over zou gaan. Of dat ik tenminste een sms'je zou krijgen. Maar ik kreeg helemaal niets. Het laatste uurtje was ik uit ellende in een onrustige slaap gevallen. Maar toen droomde ik dat Blaine daar op de grond lag, inplaats van Alexys. En nu heb ik nog steeds kippenvel op mijn huid staan. Ik sla de dekens van mijn af, en neem mijn mobiel mee naar mijn badkamer. Als ik in de spiegel kijk, lijk ik wel een zombie. Ik zet de douche aan, en douche me snel. Daarna smeer ik met een camouflage stick mijn wallen een beetje weg en smeer ik dagcrème op mijn gezicht. Verder poets ik mijn tanden, doe ik een lekker luchtje op en trek ik mijn kleding aan. Ik loop daarna naar de ontbijt tafel en zeg tegen mijn vader en Carole dat ik op school wel iets eet en loop naar mijn auto toe, om vervolgens meteen naar school toe te rijden.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Sebastian

    Gapend word ik wakker door een bekende stem, ik grijns meteen. Damon..
    Ik trek snel een joggingbroek aan, en loop naar beneden.
    'Sup dude' grijns ik. Hij grijnst ook, en geeft me snel een knuffel. Niet een chick hug, een guy hug.. 'Wat is er nou weer met jouw' grinnikt hij, en wijst naar mijn borstkas. 'Harttransplantatie' mompel ik. 'Jij met je zwakke hartje' grinnikt hij, en loopt naar boven. Ik grinnik ook, en loop hem achterna. Hij loopt meteen naar zijn eigen oude kamer, en begint alles uit te pakken. 'Geen foto?' grinnik ik, en hij loopt grijnzend naar me toe. Ik maak snel een foto van ons samen met mijn telefoon, en sms Quinn. Kijk wie terug is.. verstuur ik samen met de foto..


    El Diablo.

    Jesy Brown
    Als ik wakker word, stromen de beelden meteen weer door mijn hoofd. Ik spring onder de douche, in de hoop dat het hete water de beelden weg laat drijven. Helaas gebeurt dat niet. Ik droog me af en krul mijn haar lichtjes, waarna ik het in een hoge staart doe. Ik trek mijn cheerio uniform aan en loop naar beneden.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 21:55 ]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    [Aww, ik wou nog geheim houden dat ze een tweelingzus had xd Dan denkt iedereen 'whaaat?!' ]


    El Diablo.

    [sorry, dan doe je dat alleen de cheerios het weten. En anders pas ik het wel aan)

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 21:52 ]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Quinn

    Ik werd wakker van een vreselijke droom en duwde met de rug van mijn hand tegen mijn voorhoofd waarna ik mijn ademhaling weer regelmatig probeerde te krijgen.
    Nadat ik een lekkere hete douche had genomen, trok ik een outfit die redelijk gewaagd was, maar het kon me allemaal niet meer schelen.
    Het rokje reikte tot net iets onder mijn kont, waardoor dat mijn lange benen goed zichtbaar waren.
    Ik liet mijn haren in wilde krullen langs mijn gezicht vallen en zette mijn zonnebril op.
    Ik was klaar om naar school te vertrekken.
    Net wanneer ik de deur uit wilde gaan, kreeg ik een sms van Sebastian.
    Ik bekeek de foto en herkende hem nog vaag.
    "My gosh, is dat je broer? haha, doe hem de groeten."
    Ik drukt op verzenden en nam terwijl mijn tas van de keukentafel terwijl ik naar school vertrok.


    Mercedes.

    Het duurde niet lang of ik was wakker na een droomloze slaap.
    Als verdoofd wandelde ik naar de badkamer, maakte me klaar en deed een willekeurige outfit aan.
    Met kleine oogjes schrokte ik mijn ontbijt naar binnen en zodra ik klaar was, ging ik naar school waar ik plaats nam op de trappen.
    Ik voelde me nog slechter dan slecht en hoopte dat deze dag snel voorbij zou gaan.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 21:58 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [zit quinn niet meer bij de cheerio's?]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Blaine Anderson:

    Een poging tot slapen was mislukt, omdat ik weer de beelden binnen kreeg. Ik ging recht op zitten en keek naar mijn verband. Ik doe de verband los en zie dat het helemaal kapot is mijn huid en dat het blauw/paars aan het worden is. Ik zucht en doe mijn verband weer goed. Ik keek naar de klok en zie dat het bijna schooltijd is. Ik bel wel af, dan had ik wel wat afleiding. Ik belde school af en ik hoorde dat het was goed. Weer ging ik liggen in bed. Kurt schoot er door me heen. Ik zuchte en probeerde om niet meer aan hem te denken.


    One Who Travels A Higher Path.

    Thirlwall schreef:
    [sorry, dan doe je dat alleen de cheerios het weten. En anders pas ik het wel aan)


    [Wil liever dat niemand het weet..]


    El Diablo.

    Leannan schreef:
    Quinn

    Ik werd wakker van een vreselijke droom en duwde met de rug van mijn hand tegen mijn voorhoofd waarna ik mijn ademhaling weer regelmatig probeerde te krijgen.
    Nadat ik een lekkere hete douche had genomen, trok ik een outfit die redelijk gewaagd was, maar het kon me allemaal niet meer schelen.
    Het rokje reikte tot net iets onder mijn kont, waardoor dat mijn lange benen goed zichtbaar waren.
    Ik liet mijn haren in wilde krullen langs mijn gezicht vallen en zette mijn zonnebril op.
    Ik was klaar om naar school te vertrekken.



    Mercedes.

    Het duurde niet lang of ik was wakker na een droomloze slaap.
    Als verdoofd wandelde ik naar de badkamer, maakte me klaar en deed een willekeurige outfit aan.
    Met kleine oogjes schrokte ik mijn ontbijt naar binnen en zodra ik klaar was, ging ik naar school waar ik plaats nam op de trappen.
    Ik voelde me nog slechter dan slecht en hoopte dat deze dag snel voorbij zou gaan.


    [Sebas stuurde Quinn een sms ^^ ]


    El Diablo.

    [Hang on, ik pas het aan :') ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Kurt

    Ik loop naar mijn kluisje toe en als een zombie open ik het en staar ik even naar binnen. Blaine is nog steeds niet op school, ik word gek van alle zorgen. Straks is er iets met hem gebeurt. Ik zal helemaal gek worden, als dat zo is. Mijn leven is dan zo goed als over. Met trillende handen pak ik mijn mobiel en toets ik Blaines nummer in en bel ik hem. Ik moet zijn stem horen, ik moet horen dat alles goed gaat. Anders trek ik het niet.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [Aangepast]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.