• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls

    - Damien Smith : WhiteLips

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 15:55 ]


    El Diablo.

    Jesy Brown
    'Wat jij wilt, als je behoefte hebt aan gezelschap, blijf ik wel even. Anders mag je me thuis afzetten,' zeg ik. Ik weet natturlijk niet waar Quinn behoefte aan heeft, want dat is voor iedereen anders.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Burt

    Ik pak Caroles hand vast en neem haar mee naar de voordeur, de jongens achtervolgen ons en we begroeten allen Rachels vaders. 'Bedankt dat we mochten komen, erg gastvrij van jullie.' bedank ik ze.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik omhels even Hiram en loop daarna naar de eetkamer waar ik Leroy ook omhels.
    "Hoi Pap, dankje dat Burt en Carole mogen eten, ze zijn net terug van vakantie" zeg ik zacht.

    Carole
    Ik glimlach even naa rBurt, wat een schat was het toch. Ik was blij dat ikh em leerde kennen en ik was ook blij met Kurt als zoon

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 18:42 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Hiram Berry:

    Ze komen naar binnen en groeten ons allemaal één voor één, we groeten hun openhartelijk terug. 'Bedankt dat we mochten komen, erg gastvrij van jullie.' bedank Burt. 'Tuurlijk, je mogen altijd komen. Het is juist leuk voor de kinderen' zeg ik breed lachend en ik zie Leroy knikken en ook glimlachen. Ik leg een hand op Burt's schouder en knik. 'Mensen, we kunnen gelijk eten. Dus kom we gaan allemaal naar de eetzaal' zeg Leroy ook glimlachend en loopt naar de keuken.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    Ik pak Rachels hand stevig vast en kijk haar een beetje nerveus aan als we aanschuiven aan tafel. Ik ga naast haar zitten, zodat ik haar hand kan blijven vasthouden, en omdat het veiliger voelt met haar naast me.

    Kurt

    Ik loop achter Rachel aan en neem plaats aan haar andere kant en ik kijk even vluchtig op mijn mobiel of Blaine al iets terug gestuurd heeft. Niets.. Ik zucht even en berg daarna mijn mobiel weer op.

    Burt

    Ik schuif samen met Carole aan tafel en glimlach even naar de kinderen. 'Kijk ze toch gelukkig zijn.' glimlach ik naar Carole en Rachels vader.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik ben blij als Finn mijn hand vasthoud en naast me gaat zitten. Ik wierp een glimlach naar Kurt als ik hem op zijn mobiel zie kijken. Ik glimlach even naar Finn als Burt dat zegt.

    Carole
    Ik kijk trots naar mijn jongen. Hij zag er gelukkig maar een beetje nerveus ofwatt eruit. Het zou wel aan mij liggen. Ik keek naar het eten op tafel. "Dat ziet er verukkelijk uit"comlimenteerde ik de beide mannen. Het was zo'n leuk apart stel.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [wel leuk op deze manier]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Hiram Berry:

    Ik schuif net als de rest aan en glimlach naar iedereen. 'Kijk ze toch gelukkig zijn.' glimlacht Burt naar ons, als ouders van Rachel. 'Leroy en ik, willen gewoon dat onze kinderen gelukkig zijn met elkaar' zeg ik blij en laat mijn hand op Finn's schouders vallen en kijk naar mijn mooi dochter. 'Schat, wat zie je er weer prachtig eruit' zeg ik blij.

    Leroy Berry:

    Ik luisterde half naar het gesprek en zet alle eten op tafel. 'Hier is het eten, ik hoop dat het smaakt' zeg ik een beetje verlegen en ga naast Hiram zitten en pak zijn hand vast.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 18:56 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    [Oké, wat willen jullie dat ik maak?

    Alexys' har tweelingzusje.
    Of Sebastian's badboy broer? ]


    El Diablo.

    Rachel
    Ik glimlach naar mijn vader. "Dankje paps, jij ook" ik grinnik even.
    Ik kijk even Burt en Carole aan. Burt had een leuke blouse aan dus zij ik dat ook "wat een leuke blouse Burt"

    Carole
    Ik glimlachte even om Hiram en keek naar Leroy. "De vorige keer was het ook al zo lekker dus dat zal wel goed komen"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik zou gaan voor badboy aangezien we dan erg veel drama zouden kunnen krijgen, maar een tweelingzus zou ook leuk zijn, maar dan zou ik een tegenpool doen ofzo.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [hihihihi waarom kan ik niet kiezen. aan de ene kant zeg ik tweeling zus want dat kan lachen worden omdat ze uit de dood opstaat volgens sommige maa reen badass brother hmmmmm hoe zou hij eruit zien](H)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Euhm, okee.

    Wie vind Cristiano Ronaldo mooi? XD

    ps. kan altijd allebei doen..]


    El Diablo.

    [thanks google, hij is wel mooi ja]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ff fruit vreten benee brb]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan