• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..

Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls

- Damien Smith : WhiteLips

-Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.

Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

[ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 15:55 ]

El Diablo.

Rachel
    Ik zuchtte even, mijn vaders hadden me te snel doorgehad.
    "Oké Finn en ik hebben jullie wat te vertellen." ik pak Fins hand wat steviger beet en kijk even naar hem. Daarna kijk ik naar mijn vaders en dan naar Burt en Carole. "I-ik ben zwanger van Finn" zeg ik zacht en sla mijn ogen naar de grond.

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Finn

Ik frons even en sla ook mijn ogen neer. Ik knijp heel erg hard in Rachels hand, bang voor hun reactie.

Kurt

Ik pak Rachels andere hand en knijp er zachtjes in. Ik voel de spanning nu al, dit moet echt killing voor ze zijn.

Burt

'Wat?!' roep ik verontwaardigd. 'Je bent wat!' vraag ik nogmaals waarna ik ze ontdaan aan kijk. 'Hoe krijgen jullie dat voor elkaar!' roep ik nu tegen ze.

Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

Leroy Berry:

Ik trek nu wit weg, als ze verteld dat ze zwanger is. Wat zwanger?! Mijn kleine meid. Tranen komen in mijn ogen te staan en ik weet niet wat ik moet zeggen. Ik staar ongelovig naar mijn dochter en Finn. Hoe kan dat? 'Wat?' vraag ik ongelovig.

Hiram Berry:

Ik kijk even naar Leroy en zie hem wit wegtrekken en ik kijk weer naar mijn dochter. Dat kan niet, ook ik trek wit weg. Woede borrelt in mij op. Ze is veel te jong om zwanger te zijn. 'Wat?!' roept Burt verontwaardigd. Hij is ook helemaal verontwaardig. 'Dat kan niet waar zijn' zeg ik boos en sta op. 'Hoe kan dat nou, je bent veel te jong, Rachel' zeg ik woedend

One Who Travels A Higher Path.

Rachel
    Ik kijk bang van mijn ouders naar Burt en terug.
    Ik zeg niets en kijk stil naar de grond.

Carole
    Ik kijk verbaasd naar Rachel en Finn. Ik geloofde niet dat ze het expres gedaan hadden. Ik hield me stil

(Ik moet eten, kom zo terug! :3)

[oke ik maak ff snel hwerk af oke dus dan wacht ik wel ff als chey het goed vind

[ik moet wel over een half uur weg, anders gaanwe wel gewoon door]

[Eet smakelijk!]

Burt

Hiram is ook boos, en ik sta ook op. 'Waarom hebben jullie niet voorzichtig gedaan?! Jullie hadden nog een heel leven voor jullie!' roep ik woedend tegen ze.

Kurt

Finn slaat beschermend zijn arm om Rachel heen en drukt haar tegen zich aan. Ik kijk iedereen even rond en besluit me dan in te zetten voor Finn en Rachel. 'Ze hebben het niet met opzet gedaan. Het was tot zover ik weet een ongelukje, en ze zijn er net zo kapot van als jullie.' kom ik voor ze op. 'Ze hebben steun nodig van hun ouders, juist nu.' zeg ik tegen Rachels ouders en mijn vader en Carole.

Rachel
    Ik verberg mijn gezicht tegen Finns borst aan terwijl de tranen stromen.
    Ik was blij dat Kurt het voor ons opnam dat vond ik lief van hem.
    Nu hopen dat ze niet gingen zeggen dat ik abortus moet plegen want dan was ik hier wg.

Carole
    Ik kijk even nar Kurt. "Denk na, zouden zij echt zo dom zijn om het expres niet veilig te doen"zeg ik zacht in de hoop dat ze rustig zouden worden

Burt

ik schud mijn hoofd even, ik kan dit niet geloven. Ze zijn nog zo jong, en ze hadden nog een heel leven voor ze. 'Ze hadden beter moeten weten, Carole.' zeg ik tegen haar waarna ik me op Finn en Rachel richt. Ik ga weer zitten als ik zie dat Rachel huilt, en dat Finn het hier ook moeilijk mee heeft. 'Weten jullie al wat jullie gaan doen?' vraag ik ze al iets rustiger.

Finn

Ik wrijf Rachel troostend over haar rug en kijk dan iedereen weer aan. 'Rachel wilt het houden, en ik sta achter dat besluit. We houden hem.' zeg ik. 'Haar.' verbeterd Kurt me droog waarna ik hem even niet-begrijpend aankijk. Maar me daarna weer richt op de ouders.

Rachel
    Ik let niet meer op het gesprek, het kon me niks meer schelen, ik had mijn besluiten besloten en Finn ook. Ik vond het fijn dat Finn me omhelsde en ik hoorde Kurt nog haar zeggen. Waar moesten we heen als ze ons niet meer wouden hebben. Zouden mijn vaders uit het huis gooien? Nee zo waren ze ook niet.

Carole
    Ik kijk even naar Burt. "Ja daar denk je gelijk aan hé" zeg ik sarcastisch ik knipoog naar Finn ten teken dat ik het accepteer. Nu Burt nog

(Ik ben er weer! ^^ Ik ga gelijk reageren!)

Finn

Ik glimlach zwakjes nadat mijn moeder dat zei. Ze accepteert het. Ze accepteert het!! Ik blijf Rachel over haar rug wrijven en kijk dan afwachtend naar de rest.

Burt

Ik merk dat Carole het accepteert, en er is niet anders wat ik kan doen. 'Ik accepteer het niet,' zeg ik waarna ik de twee even doordringend aankijk. 'Maar er is niks meer wat we eraan kunnen doen. Dus we zullen jullie steunen. Finn, je bent mijn stiefzoon, maar je voelt als een echte zoon. Rachel, je bent een geweldige meid.' zeg ik. 'Maar dat betekent niet dat ik dit gelijk oké vindt. Ik zou er eerst even aan moeten wennen.'

Kurt

ik buig me voorover, zodat ik iets kan fluisteren naar Rachel. 'Geen zorgen, dit betekent in mijn vaders taal dat hij het wel accepteert.' fluister ik zachtjes waarnaar ik mijn benen over elkaar sla en nogmaals mijn mobiel even check.

[Ik wil dat het de volgende dag is, kan ik ook weer wat doen xd ]

El Diablo.

Rachel
    Met betraanden wangen keek ik dankbaar naar Kurt en Carole en daarna naar Burt.
    Langzaam draaide ik mijn hoodf naar mijn vaders.

Carole
    Ik keek Burt dankbaar aan toen hij dat zij.