• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..

Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls

- Damien Smith : WhiteLips

-Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.

Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

[ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 15:55 ]

El Diablo.

Quinn

Ik keek van Sebastian naar zijn broer en terug en kon het niet laten om te lachen.
    "Quinn, Quinn Fabray," Stelde ik mezelf voor en nam hem in me op. "Ik neem aan dat jij Damon bent? Sebastians broer?"

[Mag ik het dan zo doen dat Sebastian al over hem vertelde? Want ze weet zijn naam en anders moet ik al mijn vorige reacties aanpassen (: ]

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

Kurt

'Er is niets aan de hand. Laat me met rust.' lees ik. Ik lees het sms'je heel vaak over en druk daarna het mobieltje tegen mijn borst aan. Zo blij ben ik dat ik een sms'je van hem ontvangen heb. Ook al deed hij heel erg rot tegen me, het kan me niks schelen. Hij kan er niets aan doen. Maar toch neemt dit niet mijn zorgen weg. Helemaal niet zelfs, het betekent dat hij zich nog steeds vreselijk voelt.
    Ik loop toch de school uit en ik ga naar mijn auto. Trillend laat ik mijn vingers over het stuur glijden en start ik de auto en rijdt ik naar zijn huis toe. Als ik daar aankom parkeer ik mijn auto, en stap ik uit en loop ik naar de voordeur. Daar druk ik de bel een lange tijd in, zodat hij het wel moet horen.

Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

Damon

Ik grijns, 'that's right' grinnik ik.
    'Mhm, ik neem aan dat je nooit wat met mijn broertje heeft gehad' grijns ik, en klem Sebastian's tussen mijn arm.

El Diablo.

Quinn

Ik leunde met mijn schouder tegen een kluisje en knikte.
    "Dat klopt," Glimlachte ik en keek toe hoe hij Sebastian behandelde. "Gewone gok of vermoeden?"

Damon

'Vermoeden, mijn broertje is niet zo'n romanticus' grijns ik.
    Meer kans voor mij dus, mensen nemen niet vaak met mensen die familie is van hun ex..

El Diablo.

Blaine Anderson:

Na een lange tijd niets meer van Kurt gehoord te hebben, loop ik naar de kast en trek een broek aan en een trui. De mouwen doe ik over mijn handen heen om zo de verband te verbergen. Ik wist toch dat mij haar warrig was en dat ik vermoeide rode ogen had. Ik wou weer op bed liggen, waarnaar ik de bel hoor. Even sta ik stil, niet wetend wat ik moet doen en de bel blijft bellen. Ik zucht en loop toch maar naar de deur, waarnaar ik hem open doe en Kurt zie staan. Wat doet hij hier?

One Who Travels A Higher Path.

Quinn

"En ik neem dan aan dat jij dat wel bent?" Ik keek hem met opgetrokken wenkbrauw aan en lachte.
    Ik vond dit best amusant om te zien aangezien Sebastian nog steeds geen woord had gezegd.
    "Of fladder jij liever van meid naar meid?"

Kurt

'Blaine,' zeg ik, weer bijna huilend. Ik had me de hele nacht zo'n zorgen gemaakt om hem, dat het niet meer normaal was. Ik had er de hele nacht niet van geslapen. En nu staat hij hier voor mij. Hij zit er slecht uit, zijn haar is warrig en zijn ogen zijn rood. Automatisch druk ik mijn lippen op de zijne, omdat ik zo blij ben dat hij zichzelf niets aangedaan heeft. 'Ik maakte me zo'n zorgen om je.' zeg ik zachtjes terwijl ik hem stevig vast blijft houden.

(Ik moet gaan! Alvast slaaplekker! Ik ben morgen vrij, dus kan ik in de ochtend weer RPGen/antwoorden. :3)

One Who Travels A Higher Path.

Damon

'Inderdaad ja, een echte romantico' grijns ik.
    Oké, oké.
    Toen ik op mezelf woonde ging ik soms wel van meid naar meid, maarja..

El Diablo.

Quinn

Ik tikte met mijn hak wat tegen de grond en keek glimlachend naar de grond.
    "Is dit het moment dat ik onder de indruk moet zijn?" Grijnsde ik en keek op. "Want ik denk dan eerlijk gezegd dat ik meer onder de indruk ben van je lengte en je spieren."

Damon

'Mag ook' grinnik ik, en laat dan Sebastian los.
    'Je word ook met de dag sterker hé?' mompelt hij, en ik grijns.

El Diablo.

[Oké, trusten alvast! Ik ga ook alvast, ben morgen ook vrij.]

Quinn

Hij deed me ergens denken aan de hulk in miniatuur versie en dan niet groen.
    "Wel, ik ga even naar mijn kluisje," Glimlachte ik. "Ik moet nog wat ophalen dus..."

Damon

'Wat jij wil babe' grijns ik, en leun tegen mijn broertje aan.
    Grijnzend kijk ik haar aan..

El Diablo.