• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls

    - Damien Smith : WhiteLips

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 15:55 ]


    El Diablo.

    Mercedes

    Ik was opweg naar het auditorium zodat ik Kurt kon spreken, maar toen ik langs de kluisjes ging, bleef ik abrupt staan en dacht ik voor heel even dat mijn ogen uit hun kassen zouden rollen.
    "Alexys," Fluisterde ik en voelde me plots erg benauwd, alsof ik gek aan het worden was.
    Ik bleef haar aanstaren en vroeg me af of ze een verbeelding was.
    Mensen konden niet uit de dood opstaan, toch?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Dave Karofsky:

    Doelloos loop ik rond door de gangen, waarnaar ik iemand hoor zingen. Ik loop naar het gezang toe en kom uit bij het Auditorium. Ik doe de deur klein beetje open en zie Kurt zingen. Ik zie aan zijn gezicht dat hij gehuild heeft en dat hij heel erg met iets zit. Als hij klaar is met zingen, dan ga ik snel naar binnen en ga klappen voor Kurt. Ik hoop dat hij het niet erg vindt.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Als ik het liedje heb uitgezongen hoor ik ineens iemand klappen waardoor ik opschrik. Het is David. 'Wat doe jij hier?' vraag ik aan hem. Mijn bedoeling was dat het er bot uit moest komen, maar mijn stem blijft neutraal. Ik ga weer op de rand van het podium zitten en ik kijk hem afwachtend aan.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Melody

    Ik keek even op.
    Laat ik dit maar meespelen.
    'Ja?' zeg ik.


    El Diablo.

    Dave Karofsky:

    'Wat doe jij hier?' vraagt Kurt aan me, waarnaar hij op de rand van de podium gaat zitten en me afwachtend aankijkt. 'Ik hoorde iemand zingen en ben hier naar toe gelopen, toen zag ik jou' zeg ik de waarheid en kijk hem aan. Ik loop naar hem toe en ga naast hem zitten. 'Ik zie dat je gehuild hebt. Wat is er?' zeg ik bezorgd.


    One Who Travels A Higher Path.

    Mercedes

    Ik sloeg mijn trillende handen voor mijn mond en keek haar hoofdschuddend aan.
    "Dat kan niet," Zei ik lichtelijk hysterisch terwijl ik naar haar wees. "Jij bent dood."
    Ik keek snel rond om te kijken of niemand dacht dat ik mijn verstand was verloren.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Kurt

    Ik wend mijn gezicht van hem af. 'Niets.' zeg ik. Mijn stem klinkt weer hees, ik sla mijn benen over elkaar en automatisch gaan mijn gedachten weer uit naar Blaine. Het is uit tussen ons.. Ik knipper met mijn ogen om mijn tranen in bedwang te houden en ik denk terug aan het gesprek tussen Blaine en mij.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Melody

    Ik grijns, 'sinds wanneer? Volgens mij sta ik hier nog hoor?' zeg ik.
    Ik zucht, waarom wist niemand dat Alexys een tweelingzus had..


    El Diablo.

    Rachel
    Ik kijk lachend naar hem "Ja nu ben ik blij" ik trek hem aan de hand mee naar beneden. Ik stop heel veel besmeerde broodjes in onze tassen en trek hem mee naar de auto. "tsjop tsjop op naar school" lachend kietelde ik hem even voor ik ging zitten.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dave Karofsky:

    Hij wend zijn gezicht van me af. 'Niets.' zegt Kurt hees. Het lijkt wel dat hij weer moet huilen. Ik sla troostend een hand op zijn schouder en kijk hem aan. 'Als je het wilt, kan je het zeggen tegen me' zeg ik zachtjes en kijk hem bezorgd aan. Ik had nagedacht, ik ga mezelf veranderen, wie ik echt ben.


    One Who Travels A Higher Path.

    Mercedes

    "Maar ik zag je lijk." Mijn stem was verward en er zat een bedroefde ondertoon in. "Ik zag het."
    Ik fronste en beet op mijn onderlip terwijl ik haar nog eens aankeek.
    "Hoe kan dit?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Melody

    Ik rol kort met mijn ogen.
    'Ze heeft jullie ook nooit wat verteld hé?' mompel ik.


    El Diablo.

    (Ik ga even offline, kom zo weer terug. Mijn vader wilt er even op. XD)


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    'Zodat je weer kunt liegen, zeker?' vraag ik als ik hem weer aankijk. Er rolt een traan over mijn wang, maar die veeg ik ruw weg. Ik vond het laf van Dave dat hij loog over wat Blaine zei toen met Alexys.

    Finn

    Ik maak een spastische beweging als ze me kietelt en ik ga daarna achter het stuur zitten waarnaar ik haar even snel terug kietel. Ik zet de radio aan en glimlach even naar Rachel. 'Ik ben blij dat we het toch gezegd hebben gisteren.' zeg ik terwijl ik mijn auto start en begin te rijden.

    [Okay, is goed ]

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 15:59 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik grinnik als hij me terug kieteld. "Ik ook, alhoewel ik wel een beetje tegenop zie over het gesprek maarja, jou moeder begreep het tenmiste, zonder haar waren we niet verder gekomen denk" Ik zucht even. "ik heb medelijden met Kurt"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan