• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Aeden Beate Terzinni - Aeden
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Ryan Orlando Jhonson - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    Ryan Orlando Jhonson

    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Aeden Beate Terzinni
    Jade Skylar White


    Remember to be ridiculous.

    [mijn topics]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    [mijn topics]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Aangezien niemand reageerde in topic 3: Iemand die Mysha wilt ontmoeten? :3]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    {Mijn topics, Ehm.. Als je een post schrijft laat ik Daniël er wel op reageren?}


    Don't be like the rest of them, darling

    Oh, Nyan is dus een weekje weg.. Laurene wilt wel? :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ik schrijf wel gewoon iets en dan merk ik 't wel :3]

    Mysha Jae Lachesis
    Om 8 uur 's ochtends werd ik wakker gemaakt, door de droom die ik regelmatig had gehad. Het was altijd hetzelfde liedje, meer een soort herinnering. Aan mijn eerste 'werkavond' bij Randy. Hij was degene die me had ingewijd als hoer, en even dacht hij me ook ontmaagd te hebben op mijn dertiende. Mijn vader was hem echter voor geweest, en op het moment dat ik dat aan Randy vertelde in de droom, kwam hij met een grote grijns tevoorschijn.
    Een onaangename rilling gleed over mijn rug, waarna ik mijn zoveelste sigaret van die ochtend aanstak. Ik was het niet gewend om bang te zijn, dat was ik verdomme nooit. En waarom werd ik dat dan wel van een droom? Iets wat drie jaar geleden al was gebeurd, over de man wiens leven ik had ontnomen en dus niet meer bang voor hoefde te zijn?
    Een windvlaag gooide mijn krullende, bruine lokken voor mijn gezicht vandaan.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    {Is het al de volgende dag? Dat had ik namelijk nog niet meegekregen..}


    Don't be like the rest of them, darling

    Laurene
    Ik opende voorzichtig mijn ogen, maar kneep ze weer dicht tegen de felle zon. Vermoeid draaide ik me om, waardoor ik met een harde bonk uit mijn bed viel. Vloekend stond ik op, en trok een badjas aan. Ik keek om en zag dat mijn kamergenoot nog sliep, dus besloot ik maar snel te douchen.
    Vervolgens kleedde ik me om, en liep naar buiten. Het was lekker weer, er stond alleen redelijk veel wind. Ik keek een beetje om me heen, en zag een meisje die rookte. Ja, daar had ik ook wel zin in, eigenlijk.
    Ik pakte een sigaret, maar kwam tot de ontdekking dat ik mijn aansteker was vergeten mee te nemen. Ik zuchtte, en liep naar het meisje toe. ''Kan ik je aansteker lenen?'' vroeg ik haar, en ik keek haar afwachtend aan.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 13:14 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [nope, het avondeten is nog niet geweest.]


    Remember to be ridiculous.

    [..Oh :"D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Mysha Jae Lachesis
    Mijn peinzingen en overdenkingen werden onderbroken door een meisje dat ik wel vaker had gezien, en eigenlijk vond ik dat helemaal niet erg. Als iemand die het gewend was bevelen uit te delen en bekend te staan als gevaarlijk en fearless, vond ik het niet bepaald fijn om na te denken over hoe bang ik die nacht was geweest.
    "Natuurlijk," zei ik, en overhandigde haar de rode aansteker nadat ik die weer uit mijn broekzak had gehaald.
    Toen bedacht ik me weer waar ik haar van kende. Het was het meisje geweest die mee had geluisterd toen ik met die Rikki stond te praten. Aangezien ik het niet echt ruzie kon noemen. Het meisje had meer geprobeerd me te kwetsen, maar dat was haar niet gelukt.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    {kan Lauren weer met Ryan praten? Ze had haar mes gehaald...}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    {Ehmm.. Ik vind het goed.. Komen ze elkaar opnieuw tegen of zitten ze nogsteeds op dezelfde plek?}


    Don't be like the rest of them, darling

    {dezelfde plek toch?}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    {Ik weet het niet, aangezien Mysha ook al ergens anders heen is volgensmij weet ik niet presies hoeveel verder we zijn en wat er gebeurt is}


    Don't be like the rest of them, darling