• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..

Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls

- Damien Smith : WhiteLips

-Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.

Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

[ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 15:55 ]

El Diablo.

Quinn

"Eentje met een attitude," Merkte ik lachend op. "Dat mag ik wel."
    Ik schudde lachend mijn hoofd en stopte met leunen tegen het kluisje.
    "Ik ga naar mijn kluisje," Zei ik en liep voorbij het tweetal met een amusante glimlach op mijn gezicht.
    Dit kon nog leuk worden.

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

Damon

Ik grijns, en draai me een stukje om naar Sebastian.
    'Leuke chick' mompel ik, en loop dan zelf naar mijn kluisje..

El Diablo.

Quinn

Toen ik bij mijn kluisje aankwam, haalde ik het slot er af en haalde mijn schriften en boeken er uit die ik nodig had.
    Ik wierp nog een snelle blik in het spiegeltje dat ik aan de binnenkant had gehangen en glimlachte automatisch.
    Met mijn vrije hand haalde ik mijn mobieltje uit mijn broekzak en stuurde een sms'je naar Sebastian.
    "Is hij altijd zo?"

Sebastian

Jup, helaas wel.. verstuur ik.
    Ik leun tegen de muur, en kijk rond.

El Diablo.

Quinn

Met mijn ogen op mijn mobieltje gericht, sloot ik mijn kluisdeurtje en stuurde weer iets terug.
    "Je lijkt er niet blij mee? What's with that?"
    Ik leunde met mijn rug tegen het kluisje en keek wie er allemaal passeerde in de hal.

[Ik ga nu slapen, maar als je post reageer ik morgenvroeg wel :) Ciao]

Sebastian

'Niks' verstuur ik.
    'Alleen dat hij altijd iedereen krijgt...'

El Diablo.

RAchel
    Ik was gisteravond uiteindelijk in Finns armen in slaap gevallen.
    Het gesprek zou de ovlgende dag wel komen. Ik werd wakker en rekte me uit.
    Finn lag nog vredig te slapen en ik glimlachte. Ik keek op de wekker en shrok toen ik zag dat we binnen 5 minuten op shool moesten zijn.
    ik schudde aan Finns armen "Finn wakker worden, we komen te laat" sis ik zodat mijn vadrs niet wkaker worden.

Change is for weirdos ~ Niall Horan

[ik ben er rond kwart voor vier of mentor uur moet doorgaan, mis. kom ik rond 1 uur ff omdat ik naar tandarts moet en thuis mijn boeken dumpl

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Quinn

Ergens vond ik het best wel rot voor Sebastian, maar besloot om niet op zijn sms in te gaan.
    Ik moest toch naar de les.
    Met mijn boeken tegen me aan gedrukt, wandelde ik op de stiletto's door de gang en was plots ook een stukje groter dan anders, wat ook de aandacht trok.
    Ik had nu Spaans, maar had er totaal geen zin in.
    Wanneer ik het lokaal in ging, nam ik zoals gewoonlijk plaats op de achterste rij, sloeg mijn benen over elkaar en leunde verveeld met mijn hoofd op mijn hand.
    Ik hoopte dat deze les snel voorbij zou gaan.

Mercedes

Aangezien ik nog steeds niemand bekend had gezien, haalde ik mijn mobieltje boven om Kurt te sms'en.
    "Waar ben je? xxx Cedes."
    Ik drukte op verzenden en wachtte op antwoord terwijl ik doelloos door de gangen zwierf opzoek naar bekenden.

Finn

Nog half slapend draai ik me om van de stem en kreun ik even. 'Nog even..' mompel ik zachtjes en slaperig waarnaar ik direct weer helemaal in slaap val.

Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

Blaine Anderson:

'Blaine,' zegt Kurt, weer bijna huilend. Hij drukt zijn lippen op de mijne, maar het deed me niets. Het lijkt gewoon, door wat er allemaal gebeurt is dat ik geen gevoelens meer heb voor Kurt of iemand anders op dit moment. 'Ik maakte me zo'n zorgen om je.' zegt hij zachtjes en houdt me stevig vast. Ik deed niets, ik sloeg mijn armen niet rond zijn middel of ik zoende hem niet terug. Het deed me gewoon niets. Onopgemerkt laat ik mijn handen dieper in mijn mouwen gaan. Ik had pijn aan mijn handen, maar op dat moment voelde het gewoon fijn om pijn te hebben. Ik staar Kurt met een emotieloze blik aan. 'Er is niets aan de hand. Laat me met rust' zeg ik emotieloos en duw hem van me af.

(HoiHoi! ^^)

One Who Travels A Higher Path.

Kurt

Hij duwt me weer van zich af en staart emotieloos voor zich uit. Ik kijk hem erg bezorgd aan, dit gaat helemaal niet goed.. 'Waarom duw je me telkens?' vraag ik zachtjes terwijl ik hem voorzichtig aankijk. Op dat moment hoor ik mijn mobiel een geluidje maken maar negeer ik het. Dit is belangrijker.

[Heyy! (: ]

Blaine Anderson:

'Waarom duw je me telkens?' vraagt Kurt zachtjes en kijkt me voorzichtig aan. Ik kijk hem recht aan en het deed me echt niets. Het liefst wil ik hem gewoon knuffelen en hem zeggen dat alles goed komt, maar ik deed niets. 'Omdat' mijn stem sierf weg en ik kijk nu weg van hem om zo mijn tranen te verbergen. 'Omdat ik op dit moment geen gevoelens meer heb voor je. Ik voel niets meer, Kurt' zeg ik schor en draai van hem weg.

Kurt

Zijn woorden dringen langzaam tot me door. Ik heb het gevoel alsof iemand meerdere malen met een mes in mijn hart steekt. Ik voel tranen achter mijn ogen branden en ik krijg een krop in mijn keel. Het voelt alsof alles verscheurt word, alsof iemand mijn hart uit elkaar rekt. Ik schud mijn hoofd om die vreselijke gevoelens te negeren en ik kijk hem weer aan. 'Dat mag,' zeg ik. Mijn stem klinkt hees en trillend. 'Maar ik blijf bij je, of je dat nu leuk vindt of niet.' zeg ik waarna ik mijn blik weer van hem afwendt en weer allerlei gevoelens door me heen krijg. Dit doet zo'n pijn.. Nog nooit heeft iemand me zoveel pijn gedaan, zelfs al die pesters niet. Ik heb me nog nooit zo gekwetst gevoeld.

Blaine Anderson:

Ik zie hem lijden, waarnaar ik dat heb gezegd. Zelf krijg ik ook een steek door mijn hart heen. Ik moet dit volhouden. Ik moet gewoon even rustig nadenken, zonder iemand erbij. 'Dat mag,' zegt Kurt opeens en zijn stem klinkt hees en trillend. 'Maar ik blijf bij je, of je dat nu leuk vindt of niet.' zegt Kurt en hij wendt zijn blik af. 'Nee' zeg ik duidelijk en emotieloos. 'Ik wil je niet bij me hebben. Ik wil je niet hier hebben. Ik wil dat je weg gaat en me met rust laat' zeg ik langzaam tot het hem doordringt. 'Ik hoef je niet en...' ik kon het niet zeggen. Het was voor zijn eigen best wilt. Ik was niet goed genoeg voor hem, hij verdient iemand beter, als ik.