• Gisteren na gym had een jongen uit mijn klas, M, een deobus en een aansteker bij elkaar gehouden. Niet zo slimme zet maar er is niks in de fik gegaan ofzo. Een nieuwe jongen in onze klas (hij zit nu een maand bij ons in de klas en was bij zijn oude school weg gepest en hier vonden we hem aardig) die had hem verraden bij de school.
    Dus nou word M misschien geschorst. En omdat iedereen M aardig vind, vindt bijna niemand de nieuwe jongen nog aardig. Dat is nog niet het ergste. De nieuwe jongen heeft ook bijna alles verzonnen.
    Zei hij zo: 'Ja hier heb ik een brand wond.' -wijst hij naar rechter schouder. 'Ohnee hier.' -wijst hij naar linker schouder- En hij wilde het niet laten zien want de brand wond was al weg.
    En nu willen een stel jongens bij mij uit de klas de nieuwe jongen in elkaar slaan


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ja, dan ben je het behoorlijk aan het verprutsen voor jezelf.


    No growth of the heart is ever a waste

    Maar het is ook best wel een naaistreek van die nieuwe (cat)

    Gezellige boel daar.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2011 - 17:54 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    MarleentjeJR schreef:
    Maar het is ook best wel een naaistreek van die nieuwe (cat)

    TheBoss schreef:
    Ja, dan ben je het behoorlijk aan het verprutsen voor jezelf.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    MarleentjeJR schreef:
    Maar het is ook best wel een naaistreek van die nieuwe (cat)


    Ja dat klopt


    "Ignite, my love. Ignite."

    TheBoss schreef:
    Ja, dan ben je het behoorlijk aan het verprutsen voor jezelf.

    Ik zou ook pissig op die nieuwe gast zijn, maar in elkaar slaan gaat wel heel ver. Lekker volwassen ook :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ruocco schreef:
    Ik zou ook pissig op die nieuwe gast zijn, maar in elkaar slaan gaat wel heel ver. Lekker volwassen ook :')


    ars moriendi

    Dan is 't wel zijn eigen schuld.


    live the life you love

    Ruocco schreef:
    Ik zou ook pissig op die nieuwe gast zijn, maar in elkaar slaan gaat wel heel ver. Lekker volwassen ook :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ruocco schreef:
    Ik zou ook pissig op die nieuwe gast zijn, maar in elkaar slaan gaat wel heel ver. Lekker volwassen ook :')


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Omg, waarom zou je dat doén?


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Uhmmmmm sorry, maar ik geef hem gelijk. Wat als anderen die ene na gaan doen en er dan wel wat gebeurd? Sorry, maar dan zit jouw klas te janken dat niemand jullie heeft tegengehouden.


    Today will be Girl's Day party with you~

    GD schreef:
    Uhmmmmm sorry, maar ik geef hem gelijk. Wat als anderen die ene na gaan doen en er dan wel wat gebeurd? Sorry, maar dan zit jouw klas te janken dat niemand jullie heeft tegengehouden.

    Ja, inderdaad. Straks was er wel wat in de fik gegaan. Al vind ik het wel een naaistreek dat hij er vanalles bij ging verzinnen(cat)


    To live would be an awfully big adventure