• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls

    - Damien Smith : WhiteLips

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 15:55 ]


    El Diablo.

    Kurt

    Ik krijg even een pijnlijke grimas op mijn gezicht als ze zijn naam noemt, maar probeer daarna snel ergens anders aan te denken. 'Daar houd ik je aan. Ik hou van shoppen.' zeg ik zachtjes waarna ze mijn hand vast pakt en we naar Finn en Quinn toe lopen.

    Finn

    'Hey,' glimlach ik als ik Rachel zie. Ik sta op en druk snel een kusje op haar mond als ik haar ziet. 'Hoe gaat het met jullie?' vraag ik een beetje bezorgd aan ze. Kurt haalt zijn schouders op en ontwijkt mijn blik, daarna kijk ik naar Rachel.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    `Het gaat wel, Kurt heeft even afleiding nodig` zeg ik zacht. Ik doe alsof ik hem een kusje geef maar fluister zacht dat hij niet over Blaine moet beginnen.
    `Zullen we naar mijn huis gaan voor afleiding


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Oké,' zeg ik terwijl ik knik. Ik draai me even om naar Quinn. 'Ik moet gaan, het was een fijn gesprek. Zie je op school weer.' glimlach ik naar haar waarna ik terug naar Rachel en Kurt loop. 'Gaan we met mijn auto?' vraag ik aan ze.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik knik `graag, ik weet niet of ik het aankan om nog meer te lopen. Ik geef Finn en kurt beide een hand en we lopen richting de auto.
    Ik sms´te mijn ene vader dat ze er rekening moesten houden dat Finn, Kurt, Carole en Burt mee zouden eten. Voor de zekerheid want hun kenede waren ze het vergeten

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 18:10 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    ik open mijn auto en ga aan de bestuurders plaats zitten. Kurt gaat meteen achterin zitten en staart stilletjes naar buiten toe. Ik wacht tot Rachel plaats neemt en ga rijd daarna naar Rachels huis.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    RAchel
    Ik voel me zenuwachtiger worden als we bijna thuis zijn.
    `wat als ze verkeerd reageren=` vraag ik zacht en kijk bezorgd naar buiten.
    Gelukkig zouden we eerst eten.

    ¨zorry maar mijn tekens doen vaag, en de knopjes luisteren niet dus zoryr


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Hiram Berry:

    Ik ging de tafel dekken en Leroy zag ik koken. Het ruikte altijd weer lekker en ik zag dat ik een sms had van onze dochter. Ik schud mijn hoofd. Ik was dat niet vergeten. Ik sms’te haar terug, dat we het niet vergeten waren en we aan het koken waren.

    Leroy Berry:

    Ik vond helemaal geweldig dat Finn’s ouders mee kwamen eten en natuurlijk Kurt en Finn. Die jongens waren heel lief en eerlijk. Ik was blij dat Rachel zo’n jongen heeft. Vrolijk ging ik verder met het eten maken en ik zag dat Hiram het tafel ging dekken.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    Ik slik even, en weet niet zo goed wat ik daarop moet zeggen omdat ik daar ook bang voor ben. 'Maak je nou geen druk, je weet toch nooit hoe ze reageren. Wie weet zijn ze wel heel blij dat ze een kleinkind krijgen.' zegt Kurt zonder enige emotie in zijn stem. 'Dat denk ik niet.' mompel ik waarna ik de auto parkeer. 'Hoe gaan we dit aanpakken?' vraag ik waarna ik even naar Kurt kijk en daarna naar Rachel. 'Zeggen we het tijdens het eten of daarna?' vraag ik. 'Ik denk dat Kurt eerst moet vertellen over B-' ik bedenk me snel voordat ik Blaines naam zeg. 'Over zijn blije nieuws, zodat ze vrolijk worden.' zeg ik waarna ik Rachel aankijk, zodat ze antwoord kan geven op al mijn vragen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik kreeg een sms terug van Hiram en beet op mijn lip. Carole en Burt zijn er zo en wij ook xsmste ik terug. en staarde voor me uit. "het is slimmer om na het eten te doen" zeg ik zacht.

    Carole
    "Hier links af en dan zijn we er" mompel ik meer in mezelf dan tegen Burt. Hij wist de weg uit zijn duim. Ik vond het fijn dat we een goede band hadden met de vaders van Rachel. Het was fijn dat ik niet hoefde te koken nu we net terug waren.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 18:24 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Quinn

    Aangezien de meesten toch al weg waren, stond ik langzaam op en wendde ik me tot Mercedes.
    "Wil je een lift?" Vroeg ik zacht en probeerde te glimlachen. "Jesy gaat waarschijnlijk ook mee, toch Jesy?"
    Ik zag Mercedes knikken en had zo'n medelijden met haar.
    Het was de eerste keer dat ik de diva zo treurig had gezien en dat had een zwaar effect op mijn gemoedstoestand.
    "Is goed," Haar stem klonk erg hees. "Bedankt Quinn."
    "Is niets Cedes."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Jesy Brown
    Ik knik langzaam en kijk Mercedes weer aan. 'hé, het komt wel goed,' zeg ik met een kleine glimlach. 'Ik weet dat het nu moeilijk is, maar alles wordt beter. Dat beloof ik,'


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Finn

    'Oké.' zeg ik terwijl ik even zenuwachtig adem haal en de auto uitstap. Ik pak Rachels hand weer als ze uitgestapt is en ''biep'' de auto dicht als ook Kurt uitgestapt is.

    Burt

    'We zijn er,' zeg ik tegen Carole terwijl ik mijn auto parkeer en haar uit laat stappen. Ik zie Finn, Kurt en Rachel al staan en loop samen met Carole naar ze toe. 'Hey jongens, hoe was het?' vraag ik waarna ik begin te grijnzen. 'Toch niks uitgehaald mag ik hopen?' vraag ik terwijl ik ze alle drie even aan kijk. 'Nee hoor, alles is helemaal goed gegaan, pap. Hoe was jullie vakantie?' vraagt Kurt hees aan Carole waarnaar ik hem even bezorgd aankijk. Is er iets gebeurt?


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Carole
    We zijn er"meld Burt, nee joh zou het. Ik zie Finn, Kurt en Rachel al staan en we lopen erheen. Burt vraag hoehet ging en grijnst zijn lieve grijns. "hoe was jullie vakantie?" Kurt kijkt me vragend aan. Hij klonk hees en ik keek hem bezorgd aan. Zou er iets gebeurt zijn? Ik hoopte dat we het dan te horen zouden krijgen.

    Rachel
    Zenuwen raasen door mijn lichaam zeker als we een rustig gesprekje voeren. Ik sla mijn ogen neer en probeer rustig te blijven. "eens kijken of mijn vaders het eten klaar hebben" met moeite glimlach ik even en steek snel de sleutel in het slot en gooi de deur open. "joehoe" roep ik door het huis


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Quinn

    "Moet ik jullie thuis afzetten?" Vroeg ik aan Jesy en Mercedes terwijl ik mijn sleutels in de hand had genomen.
    "Mij wel," Hoorde ik Mercedes zeggen. "Waarom? Ga jij nog iets doen?"
    Ik glimlachte pijnlijk terwijl ik mijn schouders optrok.
    "Ik heb nood aan een borrel in de Lima Bean," Zei ik zacht. "Maar als jullie willen breng ik jullie eerst wel weg hoor, maakt mij niets uit."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Hiram Berry:

    Ik leg de laatste service op de tafel, waarnaar alles mooi op zijn plaats is. Ik kijk even naar mijn man en zie ook dat het eten klaar is en hij het even laat suderen. Ik glimlach naar hem en geef hem dan een kus op zijn mond, waarnaar hij ook glimlacht. "joehoe" horen we beiden. 'Ah, lieverd. Ze zijn er' zeg ik breed gijnzend naar Leroy. 'Ja, we zijn hier schat' zegt Leroy. Samen lopen we naar de deur en zien hun allemaal staan.


    One Who Travels A Higher Path.