• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..

Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls

- Damien Smith : WhiteLips

-Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.

Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

[ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 15:55 ]

El Diablo.

Mercedes

"Hij beseft niet dat het voor ons ook moeilijk is," Zei ik en fronste treurig terwijl ik mijn blik over de straat liet glijden.
    Mijn ogen bleven op de ruggen van Quinn en Finn glijden en keek vervolgens naar Jesy.
    "Moeten we de anderen waarschuwen?" Vroeg ik zacht en stak een bruine lok weer op zijn plek. "Anders komen ze er achter op door iemand anders en dat lijkt me niet zo leuk."

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

Kurt

'Misschien had ik dat beter gedaan om dag en nacht bij haar te blijven in plaats van..' zegt hij waarna hij zijn blik van mij afwendt. 'Inplaats van voor mij te kiezen.' maak ik zijn zin fluisterend af. Er rolt een traan uit mijn ooghoek over mijn wang en ik kijk ook even de andere kant op. Hij weet niet wat hij nu zegt.. 'Blaine, laat me je naar huis brengen. Je hebt rust nodig.' zeg ik terwijl ik weer naar hem kijk.

Finn

'Geen dank, en ik ben ook doodop.' zeg ik tegen Quinn. Het waren twee slopende dagen geweest en dat voelde ik ook echt wel. 'Wie had ooit gedacht dat het jaar zo zou beginnen voor ons..' mompel ik.

Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

Rachel
    Langzaam word ik weer wakker en besef dat ik alleen ben.
    Nog half slapend kijk ik op mijn mobiel. Ik sms naar Finn Waar ben je? x en ik luister naar het nummer op mijn ipod

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Jesy Brown
    'misschien is dat inderdaad beter. Maar jij mag het woord doen, want ik vertrouw mijn stem nog niet,' zeg ik. Zoveel slecht nieuws in zo weinig dagen, ongelooflijk gewoon.

Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

[lolz weet neit wat ik met rach moet doen]

Blaine Anderson:

'Inplaats van voor mij te kiezen.' maakt Kurt mijn zin fluisterend af. Er gaat een steek door mijn hart heen en ik zie in mijn ooghoeken dat er een traan langs zijn wang glijd. 'Blaine, laat me je naar huis brengen. Je hebt rust nodig.' zegt Kurt en kijkt me aan. Ik kijk hem alleen maar aan en schud mijn hoofd. 'Nee' met die woorden loop ik weg richting mijn huis en draai me niet meer om naar Kurt.

One Who Travels A Higher Path.

Kurt

Als Blaine dan eindelijk weg is, stort ik in. Ik ga op de grond zitten en trek mijn knieën op tot mijn kin en begin te snikken. Ik zie meteen die vreselijke beelden weer voor me. Het bloed, Alexys' levenloze lichaam, Blaine, trillend en helemaal onder het bloed.

Finn

'Nog bij Alexys' huis. Het is echt vreselijk hier, iedereen is helemaal overstuur, dus het gaat niet zo goed.' sms ik terug naar haar.

Mercedes

Ik haalde mijn mobieltje boven en keek Jesy aan. "Ik ga niet bellen, vertrouw mezelf ook niet."
    Mijn vingers tikten behendig over het schermpje.
    "We hebben Alexys dood aangetroffen, Ze heeft zelfmoord gepleegd."
    Ik verzond het naar meerdere mensen die haar kende, waaronder Rachel, Sebastian, Santana, Brittany en Puck en sloot mijn ogen.

Quinn

"Niemand zou dit verwacht hebben," Gaf ik toe en mijn oog viel op een donkere vlek op zijn trui. "Ik geloof dat je mijn mascara aan je trui hebt hangen."
    Voorzichtig probeerde ik het er af te halen, maar aangezien het al opgedroogd was, haalde het niets uit.
    "Ik wil niet weten hoe ik er nu uitzie," Het moest een lachende opmerking zijn, maar echt lachend kwam het er niet bepaald uit.

Rachel
    Ik voel de tranen branden als ik het lees. Ik sta op en begin te lopen richting het huis. Ik ben onderweg, ik kom er aan. Love you x
    Mijn mobiel trilt nogmaals en ik zie het smsje, door dit smsje stromen er tranen over mijn gezicht. Ik sms ook naar haar terug dat ik ondereg ben

[ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 16:19 ]

Finn

Ik lach even en schud mijn hoofd. 'Geef niks, een wasmachine doet wonderen.' zeg ik terwijl ik haar weer aankijk. 'En zo erg zie je er niet uit, hoor.' grinnik ik gemeend waarnaar ik weer voor me uit staar. 'Ik kan maar niet stoppen met denken aan haar ouders.' zucht ik. Die ouders moeten door een hel gaan..

Rachel
    Na een poosje te hebben gelopen was ik er. Finn stond bij Quinn, Mercedes met jesy en Kurt alleen. Ik zwaaide even snel naar Finn en wees naar Kurt ten teken dat ik daar heen was. Ik ging op mijn hurken bij Kurt zitten. "gaat het een beetje?"

Kurt

'Blaine,' snikte ik. 'Alexys,' ze is..-' ik kijk met een betraand gezicht op naar Rachel. En ik merk dat ik wartaal aan het uitkramen ben. 'Het was vreselijk, Rachel.' zeg ik zachtjes.

Rachel
    Kurt begint te huilen en stottert een paar woorden er door mekaar uit. Hij kijkt me even aan en zegt zag dat het vreselijk was. "Dat geloof ik Kurt" mompel ik en trek hem tegen me aan. "Stil maar, ze is daar boven en ze heeft het er goed zonder pijn" ik wrijf met mijn hand over zijn rug heen.

Quinn

"Ik zou niet graag in hun schoenen staan," Zei ik naar waarheid. "Ze denken vast dat we er voor iets tussen zitten, dus ik zou er nog niet van verschieten dat we politie op bezoek gaan krijgen."
    Ik beet op mijn onderlip en stopte met tegen Finn te leunen aangezien ik er een stijve nek van kreeg.
    "Wat een dag,"

Finn

Ik zwaai even kort terug en kijk daarna weer naar Quinn. 'Dat zou vast wel gebeuren, ja.' ben ik het met haar eens. 'Het is ook zo raar gelopen allemaal. Het lijkt zo vanuit het niks.'

Kurt

Ik knipper mijn ogen terwijl de tranen eindeloos over mijn wangen rollen en kijk Rachel even aan. 'Blaine,' zeg ik weer terwijl ik probeer om op te staan, maar mijn evenwicht verlies. 'Ik moet naar Blaine, hij..-' ik kijk lichtelijk in paniek om me heen. 'Ik denk dat hij een trauma opgelopen heeft.' dat laatste fluisterde ik tegen Rachel.