• Nieuw Topic.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 23:08 ]

    Maya
    ''Als je het er niet mee eens ben, kan ik je wel in een aparte cel zetten, dan kan je gewoon rustig slapen.'' zei Quinto, en ik keek op. Dat was de ultieme oplossing!
    ''Het is niet dat ik het niet wil..'' zei ik, en grijnsde. Als ik niet bij Drew zou slapen vannacht, had ik het écht niet erg gevonden. ''Maar er is wat slaap dat ik moet inhalen. Mijn slaapritme heb ik verknalt.'' zei ik, en glimlachte kleintjes. ''Bovendien hoef jij dan niet op de grond te slapen..'' ging ik verder.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Delphine Sarah Parker

    Ik weet niet hoe hij het doet, maar in een mum van tijd heeft Drew mijn bh, broek en onderbroek uit gedaan. Het gras kietelt nu overal waar het komen kan en het is zowel vreselijk irritant als opwindend. Hij drukt ontelbare kusjes op mijn nek, sleutelbeen, borsten en buik, tot hij daar stopt. Perfect, want nu is het mijn beurt. Ik duw hem zachtjes achteruit, zodat hij nu op zijn rug ligt. Eerst druk ik nog eens mijn lippen op die van hem en geef hem een lange zoen. Daarna laat ik mijn lippen vluchtig over zijn lichaam gaan, tot ik bij zijn broek ben. In één simpele beweging is die uit en als ik zie hoe strak zijn boxershort staat grijns ik en leg mijn hand erop.
    'Rustig maar,' zeg ik tegen hem. 'Laat het nu maar aan mij over.' zijn ene hand leg ik op mijn borsten en met de andere haal ik zijn lid uit zijn boxershort. Uitdagend kijk ik hem aan.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Nicole Joy Eastwood
    Ik luister met een halfoor naar het gesprek tussen Maya en Quinto.
    'Mooi zijn ze, hé?' zegt Quinto ineens.
    Ik kom een beetje overeind en kijk hem verbaasd aan als ik zie dat hij naar de sterren kijkt. Ik had niet verwacht zoiets uit zijn mond te horen.
    'Heel mooi,' zeg ik met een glimlach waarna ik weer ga liggen.
    'Ik weet alleen niet meer wat nou welke ster is'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Andrew Rayan Powell (Drew Foster).
    Er komt een speelse grijns op mijn gezicht, wanneer ze me achteruit op het gras duwt. Het koele gras kietelt op mijn blote rug. Damn.. je kan duidelijk zien dat m'n vriend even opgewonden is.
    Delphine trekt mijn broek uit en legt haar hand op mijn boxer. Dus toch..
    "Rustig maar," Zegt ze en legt mijn ene hand op haar borst. Come on, girl.. Ik kan niet tegen die prachtige rondingen van een vrouw. Zachtjes streel ik haar borst.
    "Laat het nu maar aan mij over," Voegt ze eraan toe en haalt mijn vriend uit m'n boxer.
    Damn.. haar handen om mijn lid.. "Ga je gang," Zeg ik met een grijns tegen haar.

    Quinto Thomas Reynolds.
    "Het is niet dat ik het niet wil.." Zegt ze. "Maar er is wat slaap dat ik moet inhalen. Mijn slaapritme heb ik verknalt,"
    Ik knik begrijpelijk, maar ook nadenkend.
    "Bovendien hoef jij dan niet op de grond te slapen.." Voegt ze eraan toe. Dat klinkt wel heel aantrekkelijk.
    "Oké, ik vind het een goed idee," Zeg ik tegen haar. "Dan gaan we dat zo even regelen. De rest zal nu wel aan het eten zijn, dus wij eten straks nog wel even," Leg ik aan beide meiden uit.
    "Heel mooi," Zegt Nicole. "Ik weet alleen niet meer wat nou welke ster is,"
    "Ik ook niet. Ik ken alleen de grote beer en meestal tel ik de sterren," Zeg ik tegen haar. "Het is een leuke bezigheid voor als je niet kan slapen,"

    [Let niet op Drew en Delphine, hoor.. *Fluit onschuldig*.]

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 22:19 ]

    [Ze zijn totaal niets fout bezig *neemt fluitend deuntje over* + het was ZIJN hand op haar borsten (; ik ga nu een post schrijven ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Delphine Sarah Parker

    'Ga je gang.' zegt Drew met een grijns. Ik zwaai mijn been lenig over hem heen zodat ik op zijn bovenbenen zit en leg mijn beide handen rond zijn lid. Tergend langzaam begin ik hem af te trekken, terwijl ik hem goed in de gaten hou. Zijn prachtige ogen gaan alle kanten op en als ik zie dat hij er bijna is, verander ik van positie. Ik buig voorover en steek zijn lid tussen mijn lippen, zodat ik het beter onder controle kan houden. Ik sluit mijn ogen en concentreer me op wat ik bezig ben. Dit zal hij geweldig vinden...


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    [Ik ga slapen, reactie mogen.]

    [Hier zal ik ook maar slaapwel zeggen ;D sweet dreams! En denk maar eens aan het idee om een 16+ story te beginnen (; ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    [Stiekem volg ik dit nog wel.]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    [Stiekem volg ik dit nog wel.]


    [Waarom spring je niet terug in? (: ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    [Ik heb werkelijk geen idee hoe nu.]


    Your make-up is terrible

    Nicole Joy Eastwood
    'Oké, ik vind het een goed idee. Dan gaan we dat zo even regelen. De rest zal nu wel aan het eten zijn, dus wij eten straks nog wel even,' zegt Quinto.
    'Wat je eten noemt,' mompel ik binnensmonds.
    'Ik ook niet. Ik ken alleen de grote beer en meestal tel ik de sterren. Het is een leuke bezigheid voor als je niet kan slapen,' zegt hij dan tegen mij.
    Ik glimlach zwakjes. 'Vanuit de cel kan je de sterren niet zien'. Ik zwijg even en bijt op mijn lip. 'Dit is de eerste keer sinds een lange tijd dat ik ze weer zie. Nu kan ik de Grote Beer zelfs niet meer aanwijzen'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Assassin schreef:
    [Ik heb werkelijk geen idee hoe nu.]


    [Laat Luca uitbreken naar buiten a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Raawr hahaha. Nee, dan doet Quinto hem vast iets aan, denk je ook niet?]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    [Raawr hahaha. Nee, dan doet Quinto hem vast iets aan, denk je ook niet?]


    [Zodat zo erg zijn dan haha ;p]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered