• Nieuw Topic.

[ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 23:08 ]

Nicole Joy Eastwood
    'Ik zal nooit iemand verkrachten,' zegt Quinto. Aan de toon in zijn stem te horen meent hij het serieus. 'Ik zweer het, geloof me. Alsjeblieft.'
    Ik kijk hem aarzelend aan.
    'Waarom wil je zo graag dat ik je geloof?' vraag ik. Straks doet hij alleen alsof ik hem kan vertrouwen, zodat hij makkelijk... Ik schud lichtjes mijn hoofd. Niet aan denken. Maar aan de andere kant, hij klinkt wel echt serieus...

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Quinto Thomas Reynolds.
    "Waarom wil je zo graag dat ik je geloof?"
    "Omdat ik er een hekel aan heb als iemand met met Drew vergelijkt. Ik ben totáál anders. Iedereen denk dat ik ook zo'n vieze seks-verslaafde ben, omdat ik er niet al te net uit zie en omdat ik nog wel eens pikante opmerkingen kan maken," Zeg ik tegen haar.
    Mijn blik staat serieus en eerlijk. "En omdat ik je kan helpen,"

Nicole Joy Eastwood
    'Omdat ik er een hekel aan heb als iemand met met Drew vergelijkt. Ik ben totáál anders. Iedereen denk dat ik ook zo'n vieze seks-verslaafde ben, omdat ik er niet al te net uit zie en omdat ik nog wel eens pikante opmerkingen kan maken,' zegt Quinto. 'En omdat ik je kan helpen'.
    Ik draai mijn hoofd een stukje opzij zodat ik hem aan kan kijken.
    Aan de blik in zijn ogen te zien meent hij het.
    'Ik geloof je, denk ik,' zeg ik nog steeds een beetje aarzelend. 'Maar weet je zeker dat je Drew én Luca kan tegen houden?' voeg ik er zacht aan toe.

Quinto Thomas Reynolds.
    "Ik geloof je, denk ik," Zegt ze aarzelend, maar ik vind het genoeg. Ze vertrouwd me enigszins.
    "Maar weet je zeker dat je Drew én Luca kan tegen houden?"
    Ik schud mijn hoofd. "Luca heeft me een jaar geleden het ziekenhuis in geslagen en daarom ben ik en tijdje weggeweest. Ik heb ook al een eerdere confrontatie gehad met Drew en die liep voor mij ook slecht af," Zeg ik eerlijk. Ik kan wel gaan liegen, maar eerlijkheid duurt het langst.
    "Maar ik red me wel, geloof me," Voeg ik eraan toe met een schaapachtige grijns.

Nicole Joy Eastwood
    Hij schudt zijn hoofd. 'Luca heeft me een jaar geleden het ziekenhuis in geslagen en daarom ben ik en tijdje weggeweest. Ik heb ook al een eerdere confrontatie gehad met Drew en die liep voor mij ook slecht af,' zegt hij. 'Maar ik red me wel, geloof me,' voegt hij er met een schaapachtige grijns aan toe.
    Ik bijt op mijn lip. 'Maar ik wil niet dat je door mij weer in het ziekenhuis belandt...' zeg ik zacht. 'Je kan denk ik beter helemaal niks tegen ze zeggen. Drew laat me toch al met rust, soort van dan'.

Quinto Thomas Reynolds.
    "Maar ik wil niet dat je door mij weer in het ziekenhuis belandt..." Zegt ze zacht.
    "Ach, ik kan wel tegen een stootje," Zeg ik en grinnik even. Nee, ik vind het niet grappig, maar ik moet haar gewoon overtuigen.
    "Je kan denk ik beter helemaal niks tegen ze zeggen. Drew laat me toch al met rust, soort van dan,"
    Ik knik. "Wat jij wilt," Zeg ik tegen haar. "Ik ben blij dat hij je met rust laat," Zeg ik dan. "Hij heeft ook zo'n periode gehad dat hij meerdere keren dezelfde persoon verkrachtte. Soms wel 1 tot 2 keer op een dag," Mompel ik en ril bij de gedachte. Gadverdamme.
    "En ik kreeg alle details te horen," Voeg ik eraan toe.

[Drew wordt slechter en slechter..]

Nicole Joy Eastwood
    'Ach, ik kan wel tegen een stootje,' grinnikt Quinto.
    'Wat jij wilt,' zegt hij dan. 'Ik ben blij dat hij je met rust laat. "Hij heeft ook zo'n periode gehad dat hij meerdere keren dezelfde persoon verkrachtte. Soms wel 1 tot 2 keer op een dag,' mompelt hij dan. 'En ik kreeg alle details te horen'.
    'W-wat?' stamel ik angstig. Ik bijt op mijn lip en voel weer tranen in mijn ogen prikken. De gedachte alleen al. Ik probeer het beeld uit mijn hoofd te schudden maar het lukt niet. Aan andere dingen denken werkt ook niet. Het voelt als hun handen weer over mijn lichaam glijden en ik begin te trillen. Ik draai mijn gezicht weg van Quinto zodat hij niet kan zien dat ik op het punt sta om te gaan huilen.

Maya
    Ik trok mijn schoenen weer aan, en zag dat Nicole op het punt stond om in huilen uit te barsten.
    Voor de zoveelste keer deze avond rolde ik met mijn ogen. ''Ik laat jullie wel alleen, er is hier ook geen zak te beleven.'' zei ik.
    ''Aanstellers.'' mompelde ik binnensmonds, en liep het bos weer in.

[And I like Drew even more and more..]

[ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 17:44 ]

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

[And I like Drew even more and more..]

[Ik snap niet dat je van zo'n viespeuk kan houden. Hoewel.. hij is wel.. spannend. ^^
    Okey.. XD]

Blanche schreef:
    (...)

[Ik snap niet dat je van zo'n viespeuk kan houden. Hoewel.. hij is wel.. spannend. ^^
    Okey.. XD]

[Hahaha, badboys zijn leuk! :'D.
    Drew zijn type zou ik niet irl tegen willen komen, maar je snapt me vast wel. Of niet. (cat)]

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Quinto Thomas Reynolds.
    "W-wat?" Stamelt ze.
    "Sorry, dat had ik niet mogen zeggen," Mompel ik beschaamd en kijk weg. Waarom zeg nou altijd de verkeerde dingen bij vrouwen? Het zal wel aan mij liggen..
    "Ach, zo lang ik bij je ben, gebeurt er niks," Zeg ik tegen haar.

Aragog schreef:
    (...)
    [Hahaha, badboys zijn leuk! :'D.
    Drew zijn type zou ik niet irl tegen willen komen, maar je snapt me vast wel. Of niet. (cat)]

[Ik snap je wel. Ik zou hem liever ook niet tegen willen komen.. ;P]

Nicole Joy Eastwood
    'Ik laat jullie wel alleen, er is hier ook geen zak te beleven,' zegt Maya waarna ze het bos in verdwijnt.
    'Sorry, dat had ik niet mogen zeggen,' mompelt Quinto.
    'Ach, zo lang ik bij je ben, gebeurt er niks,' zegt hij dan.
    Ik draai mijn hoofd weer een stukje zijn kant op. 'Ik eh, zou je dan misschien...' begin ik waarna ik mijn hoofd schud. 'Laat maar, je doet het toch niet'.

[Sorry dat ik al zo lang niet heb gereageerd, heb maandag examen wiskunde en dat is echt heel veel leerstof]

Delphine Sarah Parker

Hij grinnikt zachtjes om mijn opmerking en vanbinnen gloei ik helemaal. Waarschijnlijk zijn mijn wangen ook vuurrood maar het kan me eventjes helemaal niets schelen. Drew duwt me nog iets harder tegen de boom en ik voel zijn lichaam overal. Hij bijt zachtjes op mijn lip en een rilling van opwinding schiet over mijn rug. Dit is perfect.
    Zachtjes laat ik mijn hand onder zijn t-shirt verdwijnen en mijn adem stokt als ik zijn spieren voel. Waarom moet hij zo onweerstaanbaar zijn?

“Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

[Reactie's komen zo.

@Frodo; Succes met wiskunde! School gaat voor. (:]