• Nieuw Topic.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 23:08 ]

    Quinto Thomas Reynolds.
    "Ik eh, zou je dan misschien..." Zegt ze, maar stopt dan met praten. "Laat maar, je doet het toch niet," Mompelt ze.
    "Ja, wat zou ik dan misschien?" Vraag ik nieuwsgierig, terwijl ik met een stokje figuurtjes in het zand teken.
    Ik kijk haar aan en wacht haar antwoord af.

    Andrew Rayan Powell (Drew Foster).
    Ik voel haar hand onder mijn shirt. Haar hand streelt mijn buikspieren.
    Een grijns siert mijn lippen, terwijl ik mijn lippen nog steeds op de hare druk. Even kort laat ik mijn tong langs haar lippen glijden. Mijn ene hand beweeg ik naar haar haren. Zachtjes speel ik met haar haren.

    Nicole Joy Eastwood

    'Ja, wat zou ik dan misschien?' Vraagt Quinto terwijl hij met een stokje figuurtjes in het zand tekent.
    Ik kijk hem aan en bijt aarzelend op mijn lip.
    'Nou eh, je doet het waarschijnlijk toch niet,' begin ik voorzichtig. 'Maar eh zou je dan misschien vanavond bij ons in de cel willen slapen?' Vraag ik er snel achteraan. Gelijk merk ik dat mijn wangen rood beginnen te worden en kijk ik de andere kant op.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Delphine Sarah Parker

    Drew grijnst als hij mijn handen voelt en laat zijn tong lans mijn lippen glijden, die helemaal beurs zijn van het vele zoenen. Hij laat zijn vingers door mijn haar glijden en speelt er zachtjes mee. Dit kleine moment is zo veel fijner en -ik geef het toe- windt me meer op dan alle dingen die ik met Lucas heb gedaan. En dat zijn er veel.
    Ik laat Drew's lippen niet één enkele keer los, maar duw hem wel zachtjes verder de open plek in. De zon is al een tijd onder, maar toch is het nog lekker warm buiten. Een briesje gaat langs mijn armen en ik zak door mijn knieën, zodat we zittend verder gaan. Ik wil hem iets liefs influisteren maar weet dat dan de 'magie' weg zal zijn. En die wil ik koste wat het kost behouden.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 19:39 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    -dubbelpost-

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 19:35 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    [Lieverd, de zon was al ondergegaan ^^]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Amorphous schreef:
    [Lieverd, de zon was al ondergegaan ^^]


    [Woops, blij dat je het zegt ^^ ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Quinto Thomas Reynolds.
    "Nou eh, je doet het waarschijnlijk toch niet," Zegt ze aarzelend.
    "Je maakt me nieuwsgierig," Zeg ik en glimlach even. Deze glimlach verdwijnt even later weer, net zoals de zon die al een tijdje onder is.
    "Maar eh zou je dan misschien vanavond bij ons in de cel willen slapen?"
    "Tuurlijk, dat.." Direct slik ik mijn mijn woorden in. Ik wilde zeggen; 'Dat laat ik me geen tweede keer zeggen.' Maar dat lijkt me in deze situatie geen goed idee.
    "Dat lijkt me een goed idee," Vervolg ik snel. "Als dat voor jou een veilig gevoel geeft, wil ik dat best doen," Zeg ik tegen haar. "Dan moet ik wel mijn slaapzak halen," Voeg ik eraan toe.

    Andrew Rayan Powell (Drew Foster).
    Ze verbreekt de kus geen moment, maar duwt me wel zachtjes achteruit, richting de open plek. Ik hou haar bij haar heupen vast en loop gewillig mee.
    Bij de open plek aangekomen laat Delphine zich zachtjes op haar knieën zakken. Ook ik zak door mijn knieën en trek haar tegen me aan.
    Het zachte, tedere zoenen is over gegaan in een vurig spel. Mijn ene hand streelt zachtjes haal heup en deze laat ik daarna een stukje naar benden glijden, zodat mijn hand nu op haar kont ligt.
    Mijn andere hand glijd vanuit haar hand, langs haar gezicht, naar haar kin en weer terug. Voorzichtig strijk ik een pluk haar achter haar oor.

    Nicole Joy Eastwood
    'Tuurlijk, dat...' hij zwijgt even maar praat al snel weer verder. 'Dat lijkt me een goed idee. Als dat voor jou een veilig gevoel geeft, wil ik dat best doen,' zegt hij. 'Dan moet ik wel mijn slaapzak halen'.
    Ik schud lichtjes mijn hoofd. 'Je kan wel gewoon op mijn bed slapen, ik slaap wel gewoon op de grond,' zeg ik met een kleine glimlach. 'Ik laat je niet op de grond slapen, vooral niet als je anders gewoon in een warm bed had kunnen slapen,' voeg ik er aan toe. 'En...bedankt, voor dat je dat wil doen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Delphine Sarah Parker

    Als we eenmaal zitten trekt Drew me tegen zich aan en zijn handen strelen me overal. Waar ze me aanraken lijken ze wel een spoor van vuur achter te laten, tot ik helemaal brand. Hij laat zijn vingers over mijn gezicht strijken, over mijn kin en haren. Ik zit onder zijn t-shirt en masseer zacht zijn schouders. Het is allemaal zo passioneel en precies wat ik ervan verwacht had.
    Ik verbreek heel eventjes de langdurige kus en druk mijn lippen op zijn nek. Ik laat een spoor van kleine kusjes achter, van zijn kin tot op zijn sleutelbeen en stop bij de rand van zijn t-shirt, als teken dat die uit moet.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    "en stop bij de rand van zijn t-shirt, als teken dat die uit moet."


    [Geweldig dat zinnetje. Ik ben bezig met het schrijven van een post. ;D]

    [Weet iemand wat ik met Maya kan doen? (:]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Blanche schreef:
    (...)

    [Geweldig dat zinnetje. Ik ben bezig met het schrijven van een post. ;D]


    [Haha, bedankt ;D als Drew toch zo'n geweldig lijf heeft moet die ook geshowd kunnen worden natuurlijk ^^ ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Quinto Thomas Reynolds.
    Nicole schud haar hoofd. "Je kan wel gewoon op mijn bed slapen, ik slaap wel gewoon op de grond,"
    Ik schud mijn hoofd. "Ik slaap op de grond en jij slaapt gewoon in je eigen bedje," Zeg ik tegen haar.
    "Ik laat je niet op de grond slapen, vooral niet als je anders gewoon in een warm bed had kunnen slapen," Voegt ze er nog aan toe.
    "Nicole," Begin ik en buig naar haar toe. "Ik heb er zelf voor gekozen om bij jullie te slapen, dus ik slaap op de grond. Mij maakt het echt helemaal niks uit," Zeg ik tegen haar.
    "En...bedankt, voor dat je dat wil doen,"
    "Mijn werk is het beschermen van gevangenen. Daar hoort dit ook bij," Zeg ik.

    Andrew Rayan Powell (Drew Foster).
    Haar beide handen zitten nu onder mijn t-shirt. Ik voel haar handen op mijn schouders. Zachtjes masseert ze deze. Mmmm.. yeah.
    Ik kijk lichtelijk bedroeft als ze de kus verbreekt. Haar zachte, lieve lippen op de mijne. Ik wil dat het eeuwig kon duren.
    Zachtjes begint ze kusjes langs mijn kin tot mijn sleutelbeen te geven. Plotseling houdt ze op bij de rand van mijn t-shirt.
    Ik kijk op en trek dat mijn t-shirt over mijn hoofd. Het briesje streelt mijn borst en buik. Iets ruwer druk ik een paar kusjes ik haar nek.

    Aragog schreef:
    [Weet iemand wat ik met Maya kan doen? (:]


    [Ehm.. kom naar Nicole en Quinto en maak een opmerking over het feit dat Quinto bij ze gaat slapen. ;D]