• Nieuw Topic.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 23:08 ]

    Andrew Rayan Powell (Drew Foster).
    Delphine gaat op mijn bovenbenen zitten en legt haar handen rond mijn grote vriend. Langzaam en teder begint ze me af te trekken.
    Ik hijg zachtjes en af en toe ontsnapt er een kreun uit mijn mond. "Je bent geweldig," Mompel ik tussen het hijgen door.
    Wanneer ze mijn lid in haar mond neemt, hou ik het echt niet meer. Ik kreun steeds luider en er vloeit een geweldig gevoel door me heen. "Ik ga komen," Fluister ik zacht.

    Quinto Thomas Reynolds.
    "Wat je eten noemt," Mompelt ze binnensmonds.
    Ze moest eens weten wat ik normaal 's avonds eet. Vaak spaghetti, vaak voor de energie of iets anders lekkers. Tsja, ik krijg wel lekker te eten hoor.
    "'Vanuit de cel kan je de sterren niet zien,"
    Ik geef geen reactie. Het liefste had ik ook gewild dat er doorzichtige raampjes in de cellen zaten, maar ze zijn nou eenmaal verduisterd en niet doorzichtig.
    "Dit is de eerste keer sinds een lange tijd dat ik ze weer zie. Nu kan ik de Grote Beer zelfs niet meer aanwijzen,"
    Ik probeer een aantal sterren aan te wijzen. "Volgens mij is dat de grote beer," Zeg ik tegen haar. "Dan zal hier in de buurt de kleine beer ook wel ergens zijn," Voeg ik er aan toe.

    Delphine Sarah Parker

    Drew's ademhaling versnelt en als hij af en toe kreunt, weet ik dat ik goed bezig ben. Hij bevestigt het zelfs, als hij tussen het hijgen door mompelt:
    'Je bent geweldig.' zijn ogen worden groot als hij ziet hoe ik hem begin te pijpen. Zijn ademhaling wordt steeds sneller en als er meerdere kreunen uit zijn mond ontsnappen klinken die even door op de open plek.
    'Ik ga komen.' fluistert hij en ik knik. Een laatste keer laat ik mijn lippen over zijn lid gaan en dan nemen mijn handen het weer over. Drew kreunt nog een laatste keer en komt dan klaar. Het witte spul zit over mijn vingers maar het kan me niets schelen. Ik heb zonet mijn grote liefde -als ik het al zo mag noemen- een geweldige avond bezorgt, en niets is beter dan dat.
    Ik kruip weer omhoog en ga op hem liggen, waarna ik mijn lippen weer op die van hem druk.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Nicole Joy Eastwood
    'Volgens mij is dat de Grote Beer,' zegt Quinto.
    Ik kijk even naar het sterrengroepje waar hij naar wijst en glimlach als ik zie dat hij gelijk heeft.
    'Dan zal hier in de buurt de kleine beer ook wel ergens zijn,' voegt hij er dan nog aan toe.
    Mijn ogen speuren de sterrenhemel af en als ik dat ik de kleine beer heb gevonden wijs ik er naar. 'Is dat niet de kleine beer?' vraag ik aan Quinto.
    Ik schud lichtjes mijn hoofd. Het is raar om naar de sterren te kijken met een cipier.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    s]Stiekeme bump[/s


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    [Sorry, maar ik had het super druk met school. Ik zal ff reageren. ;D]

    Andrew Rayan Powell (Drew Foster).
    Nog even gaan haar zachte lippen op de punt van mijn lid en daarna voel ik haar handen weer om mijn lid.
    Ik kan me niet langer inhouden en met een kreun kom ik klaar. Een wit goedje loopt uit het puntje van mijn lid en het belandt op mijn buik en op Delphine's handen.
    Een grijs siert mijn gezicht wanneer ze op me gaat lukken en haar lippen op de mijne drukt. Mijn lid is zeker nog stijf en dat zal ze vast voelen.
    Ik sla mijn armen om haar bloten lichaam en open mijn mond een stukje, zodat onze tongen een vurig liefdesspel kunnen gaan spelen.

    Quinto Thomas Reynolds.
    "Dan zal hier in de buurt de kleine beer ook wel ergens zijn." Zegt ze.
    Ik draai mijn hoofd, zodat ik haar aan kijken. Ze tuurt de hemel af naar de sterren. Ik glimlach en kijk ook weer naar de lucht.
    "Is dat niet de kleine beer?" Vraagt ze en wijst een groepje sterren aan.
    "Ik denk het wel." Mompel ik en merk dat ik honger begin te krijgen. "Hebben jullie geen honger?" Vraag ik en werp een blik op mijn horloge. "Het is al bijna zeven uur." Voeg ik er aan toe.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 15:44 ]

    Frodo schreef:
    Hier zal ik ook maar slaapwel zeggen ;D sweet dreams! En denk maar eens aan het idee om een 16+ story te beginnen (; ]


    [Ik wil best een 16+ story samen beginnen hoor. ;D]

    Maya
    Ik grinnikte zachtjes. ''Honger heb ik sowieso, heel veel eet ik niet meer sinds ik hier zit. Dat spul is écht vies.'' antwoordde ik op de vraag van Quinto, en keek ook maar een beetje naar de sterren. Ik heb ze altijd al fascinerend gevonden, van jongs af aan al.

    [Sorry voor de kortheid :').]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Blanche schreef:
    (...)

    [Ik wil best een 16+ story samen beginnen hoor. ;D]


    [Ik eigenlijk ook ;D we zullen dit eens verder bespreken via gb/berichten want anders gaan we wel heel erg off-topic (; ]

    Delphine Sarah Parker

    Ik voel dat hij nog steeds een stijve heeft en grijns. Drew laat zijn armen rond mijn blote middel glijden en omhelst me een beetje, zodat onze lichamen tegen elkaar aandrukken. Hij opent zijn mond en ik zoen hem zoals ik nog nooit iemand gezoend heb. Mijn handen gaan naar zijn gezicht en ik streel zijn haren, nek en schouders. Ondanks dat ik vanbinnen helemaal in vuur en vlam sta, krijg ik toch stilletjes aan kippenvel op mijn armen en gaat er een korte rilling over mijn rug.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Aragog schreef:
    [Sorry voor de kortheid :').]


    [Geef niet. Ik zal zo ff reageren op Maya zodat je ook weer kan posten. ;D]

    Quinto Thomas Reynolds.
    Ik ga rechtop zitten en schud mijn haren even, zodat de zandkorrels in het rond vliegen.
    "Honger heb ik sowieso, heel veel eet ik niet meer sinds ik hier zit. Dat spul is écht vies." Zegt Maya.
    Ik grinnik zachtjes en schuif een stukje richting het water, zodat ik naast Maya zit. Met mijn hand graai ik in m'n broekzak en haal er een Mars uit.
    "Kan je dit waarderen?" Zeg ik met een grijns en beweeg de Mars boven haar hoofd.

    Andrew Rayan Powell (Drew Foster).
    Delphine zoent me ruig, maar tegelijkertijd ook intens. Het is heel.. het is gewoon fantastisch.
    Haar handen kietelen over mijn hoofd, nek en schouders. Er trekt een warme rilling over mijn rug.
    "Damn.." Mompel ik tussen het vurige kussen door.
    Ik glij met mijn hand naar haar derrière en geef er een zachte mep op. Mmm..
    Ondertussen rol ik om, zodat Delphine nu onder ligt en ik boven haar hang.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 16:19 ]

    (

    Ik glij met mijn hand naast haar derrière en geef er een zachte mep op. Mmm..

    stiekem moest ik hierdoor heel hard lachen ;D )


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Maya
    Quinto zat naast me, en zijn hand gleed in zijn zak. Afwachtend keek ik hem aan. Even later haalde hij er een mars uit, en mijn ogen lichtten op toen hij het voor mijn neus heen en weer bewoog. ''Kan je dit waarderen?'' vroeg hij, en ik knikte terwijl ik de mars met mijn ogen volgde. Hoe lang heb ik zo'n ding wel niet op?
    In één beweging greep ik er naar.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Thanks. (:]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Quinto Thomas Reynolds.
    Maya volgt met haar ogen het snoepje en het lijkt wel alsof ik haar aan het hypnotiseren.
    Plotseling grijpt ze naar de Mars, maar ik trek 'm net op tijd terug. "Te laat." Zeg ik en begin te lachen, maar leg de Mars dan op haar buik. "Alstublieft." Grinnik ik en ga weer in het zand liggen.